زمان پخش و تکرار مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار + ساعت و روزهای پخش

0

زمان پخش و تکرار مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار + ساعت و روزهای پخش

برنامه پانتولیگ هرشب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه سه پخش می شود و ساعت تکرار برنامه پانتولیگ ۱۶:۴۰ دقیقه روز بعد خواهد بود

زمان پخش برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار

برنامه پانتولیگ محمدرضا گلزار ۵ بهمن ماه و همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز پدر میباشد موضوع این برنامه مسابقه گروه هایی در قالب پانتومیم بوده که به سبک “ادا بازی” به سبک برنامه خندوانه است .

برنامه پانتولیگ هرشب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه سه پخش می شود و ساعت تکرار برنامه پانتولیگ ۱۶:۴۰ دقیقه روز بعد خواهد بود

قرار است برنامه تلویزیونی پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار از هفته آینده پخش گردد. برای اطلاع از ساعت پخش و تکرار مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار با ما همراه شوید.

«مسابقه پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار جدیدترین مسابقه شبکه سه سیما به تهیه کنندگی جواد فرحانی است که از سال ۱۴۰۲ در حال تولید بوده و هم اکنون برای پخش در شبکه سه سیما آماده شده است. محمدرضا گلزار بعد از مدتها مجددا با مسابقه ای تلویزیونی به قاب تلویزیون باز گشت.

اگر از علاقه‌مندان مسابقات و سرگرمی هستید، می‌توانید «مسابقه پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه ۳ تلویزیون تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش مسابقه پانتولیگ ، زمان پخش تکرار و بازپخش این برنامه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

زمان پخش و تکرار مسابقه پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار + ساعت و روزهای پخش

  • شبکه پخش کننده برنامه پانتولیگ: شبکه سه سیما
  • ساعت پخش برنامه پانتولیگ: هرشب ساعت ۲۳:۰۰
  • ساعت تکرار برنامه پانتولیگ ۱۶:۴۰ دقیقه از شبکه سه سیما

ساعت پخش تکرار برنامه پانتولیگ شبکه سه

در این بخش با اعلام زمان پخش مسابقه پانتولیگ و تکرار آن در خدمت شما هستیم. محمد رضا گلزار چند سال بعد از مسابقه برنده باش به تلویزیون بازگشته و این بار مجری مسابقه پاینولیگ است. محور این مسابقه بازی پانتومیم است و در آن گروه های مختلف با هم رقابت می کنند.

مسابقه پانتولیگ از هفته آینده (۵ بهمن) از شبکه سه پخش میشود. تهیه کننده برنامه «پانتولیگ» با اعلام این خبر که ضبط این برنامه از دو روز پیش با اجرای محمدرضا گلزار آغاز شده است، گفت: احتمالا پخش برنامه از هفته آینده از شبکه سه است.

با توجه به تیزر منتشر شده احتمالا این برنامه در کنداکتور زمستانی شبکه سه سیما قرار خواهد گرفت. برنامه «پانتولیک» احتمالا به صورت هفتگی خواهد بود. جواد فرحانی تهیه‌کننده برنامه پانتولیگ تصریح کرد: برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن، شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم کننده با هم رقابت می‌کنند.

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی افزود: اجرای برنامه برعهده محمدرضا گلزار خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد.

فرحانی همچنین خاطرنشان کرد: جا دارد از مساعدت و حمایت‌های مدیران ارشد رسانه ملی، به ویژه آقایان دکتر جبلی، جلیلی و برمهانی برای فراهم آوردن مقدمات و اعطای مجوز تولید این برنامه تشکر ویژه کنم و امیدوارم با جلب رضایت مخاطبان، پاسخ این اعتماد مسئولان سازمان صدا و سیما به نحو مطلوب داده شود.

گفتنی است، هفته گذشته محمدرضا گلزار به هنگام امضا به یکی از طرفدارانش به اجرای یک مسابقه تلویزیونی اشاره کرده بود و این خبر با بازتاب‌های فراوانی در فضای‌مجازی همراه شد. طبق اخبار منتشر شده محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون با مسابقه‌ای با عنوان «پانتولیگ» به شبکه سه می‌آید.

این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تهیه‌کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

تیزر

اولین تیزر از «پانتولیگ» با حضور محمدرضا گلزار به شایعات پایان داد. چرا که در روزهایی که خبر از پخش این برنامه تلویزیونی می‌آمد برخی از کانال‌های مجازی به آماده نبودن یا پخش نشدنِ این برنامه تلویزیونی اشاره می‌کردند. چرا که چندی پیش اعلام شد «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار در حال تولید است و خبرها حاکی از رسیدن احتمالی این برنامه به آنتن زمستان شبکه سه سیما بود. احتمالاً این برنامه بعد از «معرکه» پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز کند.

تکرار پخش مسابقه پانتولیگ

ساعت تکرار مسابقه پانتولیگ: ۱۶:۴۰ هر روز از شبکه سه سیما

این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تهیه‌کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. پیش از این جواد فرحانی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی در گفت‌وگویی به خبرنگار تسنیم گفته بود برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.

برنامه پانتولیگ چند قسمت دارد؟

قرار است این برنامه در ۹۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود.

بازگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون

آخرین برنامه‌ای که با مجری‌گری محمدرضا گلزار پخش شد، برنامه برنده باش بود. اکنون او با برنامه جدیدی به نام “پانتولیگ” به صدا و سیما بازگشته است. ساختار برنامه پانتولیگ به این صورت است که شرکت کنندگان با اجراهای پانتومیمی جذاب، مهارت خود را در این زمینه به نمایش می‌گذارند. محمدرضا گلزار قبلاً هم از برگزاری یک مسابقه تلویزیونی خبر داده و هنگامی که به یکی از طرفدارانش امضا می‌‌داد، این موضوع را اعلام کرده بود.

پانتولیگ چه روزهایی پخش میشود؟

پخش برنامه پانتولیگ از ۵ بهمن مصادف با تولد حضرت علی (ع) شروع شده است.

ساعت پخش مسابقه پانتولیگ : هر شب ساعت ۲۳ از شبکه ۳ سیما

نظرات