خرید لایک از کافه فالوور

0

اینستاگرام چیست و علل موفقیت چشمگیر آن کدامند؟

شاید بتوان گفت اینستاگرام داستان رشد انفجاری افسانه ای دارد که توانست تنها در عرض چند ماه، شتاب خیره کننده ای را به خود اختصاص دهد. توسعه اپلیکیشن، اشتراک گذاری عکس و ویدئو در آن تنها هشت هفته به طول انجامید. در کمتر از دو سال، فیس بوک (META) این شرکت را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. با این حال، همانند همه داستان های خوب، داستان رشد اینستاگرام نیز شامل پیچ و خم ها، شکست ها و موفقیت ها، چالش ها و هم افزایی ها همراه با مقداری چاشنی اتفاقات تصادفی بوده است.

خرید فالوور

اینستاگرام به عنوان یک برنامه شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم راه اندازی شد. برنامه اینستاگرام در ۶ اکتبر ۲۰۱۰ راه اندازی شد و توانست طی یک روز ۲۵۰۰۰ کاربر جذب کند. تمرکز اصلی این برنامه، ابتدا روی عکس هایی بود که با گوشی های موبایل گرفته می شدند.

تاریخچه اینستاگرام

در سال ۲۰۰۹، کوین سیستروم، یک نمونه اولیه با عنوان Burbn راه اندازی کرد که به کاربران امکان می داد تصاویر خود را به اشتراک بگذارند. علیرغم اینکه در آن زمان برنامه های مبتنی بر مکان بسیار محبوبیت داشتند، اما ویژگی اشتراک گذاری تصاویر  Burbn بسیار منحصر به فرد بود.

سیستروم بعدها با جذب سرمایه در راستای توسعه برنامه خود قدم برداشت و در اولین گام، اقدام به ایجاد تیمی از افراد برای حمایت از برنامه خود کرد. مایک کریگر اولین کسی بود که به او پیوست. بعد از پیوستن کریگر، Burbn مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت و آن دو تصمیم گرفتند ابتدا تمرکز خود را روی یک ویژگی معطوف کنند و آن عکس هایی بود که توسط تلفن های همراه گرفته می شد. آنها با ترکیب دو کلمه Instant و Telegram، نام برنامه خود را به اینستاگرام تغییر دادند و بر بهبود تجربه اشتراک گذاری تصاویر متمرکز شدند.

پس از افزایش سریع تعداد کاربران اینستاگرام، سرمایه گذاران بیشتری به این شرکت علاقه مند شدند. در فوریه ۲۰۱۱، اینستاگرام ۷ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد. علاوه بر این سرمایه گذاری های نهادی، این شرکت توجه بسیاری از شرکت های پیشرو در صنعت فناوری رسانه های اجتماعی از جمله توئیتر و فیس بوک را به خود جلب نمود.

تعداد کاربران اینستاگرام تا مارس ۲۰۱۲ به حدود ۲۷ میلیون کاربر رسید. این برنامه که تا آوریل ۲۰۱۲ برای گوشی های iOS در دسترس بود در این تاریخ، برای گوشی های اندرویدی نیز منتشر شد و در کمتر از یک روز بیش از یک میلیون بار دانلود شد.

در آوریل ۲۰۱۲، فیس بوک (متا)، اینستاگرام را به مبلغ ۱ میلیارد دلار خریداری کرد.

ویژگی های جدیدتری به برنامه اینستاگرام افزوده شد

اگرچه اینستاگرام دارای ویژگی های متنوعی است، اما اساسا رابط برنامه به افراد دارای حساب کاربری در این برنامه، امکان می دهد تا تصاویر و ویدئوهای خود را آپلود کنند. سپس کاربران می توانند تصاویر و ویدئوها را با فیلترها ویرایش کنند و با اطلاعات حاوی موقعیت مکانی و هشتگ ها سازماندهی کرده و به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می توانند پروفایل های خود را به صورت عمومی یا خصوصی تعریف کنند. در نمایه عمومی، تصاویر و ویدئوهای کاربر توسط هر کاربر اینستاگرام قابل مشاهده است، در حالی که در پروفایل خصوصی افرادی که صرفا به عنوان دنبال کننده از طرف کاربر مورد تایید قرار گرفته اند، می توانند پست ها را مشاهده کنند.

کاربران در اینستاگرام می توانند با جست و جوی هشتگ ها و مکان ها، عکس ها و ویدئوهای دیگر کاربران را مرور نمایند. آنها همچنین این امکان را دارند که در میان مجموعه ای از محتوای پرطرفدار گشت و گذار کنند و یک پست را لایک کنند یا به آن یک نظر متنی در قالب کامنت اضافه نمایند و یا با عکس ها و ویدئوهای سایر کاربران وارد تعامل شوند. وقتی کاربری از سوی یک کاربر دیگر دنبال می شود، یعنی عکس ها و ویدئوهای آن کاربر را به فید خود اضافه کرده است.

کاربران اینستاگرام در اولین نسخه از این برنامه تنها می توانستند تصاویر خود را در قالب یک تصویر مربعی با ابعاد مشخص آپلود نمایند. این ویژگی در سال ۲۰۱۵ دستخوش تغییر شد و کاربران توانستند تصاویر بزرگتری را آپلود کنند.

اینستاگرام از زمان راه اندازی خود، به کاربران خود این امکان را داده که بتوانند چندین تصویر یا ویدئو را در قالب یک پست منتشر کنند. استوری های اینستاگرام یکی از ویژگی های محبوب این اپلیکیشن هستند. کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند عکس ها و ویدئوهای خود را در یک فید جداگانه از محتوای برنامه ارسال نمایند. این نوع پست ها تا ۲۴ ساعت پس از زمان ارسال اصلی توسط سایر کاربران قابل مشاهده خواهد بود. طبق آمار اینستاگرام تا سال ۲۰۲۲، روزانه ۵۰۰ میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند.

خرید فالوور ارزان

چرا اینستاگرام محبوب شد؟

اینستاگرام همانطور که اشاره شد، در ابتدا یک برنامه اشتراک گذاری عکس بود که چندین فیلتر برای بهبود تصاویر گرفته شده توسط دوربین تلفن های همراه و اشتراک گذاری آنها ارائه می داد. تمرکز این برنامه روی اشتراک گذاری و لایک و کامنت تصاویر منجر به ایجاد درجات بالایی از تعامل میان کاربران شد و کاربران دوستان و خانواده های خود را برای پیوستن به این پلتفرم تشویق می کردند. رابط کاربری ساده و ویژگی های محبوب آن نیز باعث محبوبیت روز افزون آن شد.

موفقیت اینستاگرام را معمولا به طراحی حرفه ای واسط کاربری ساده آن و نیز متمرکز بودن آن بر روی موبایل نسبت می دهند. بسیاری از رسانه های اجتماعی، با افزودن قابلیت دسترسی کاربران خود از طریق کامپیوترهای دسکتاپ، تا حد زیادی سهم خود را در پلتفرم های موبایلی از دست دادند.

در این میان، اینستاگرام به عنوان یکی از معدود نرم افزارهای فراگیر در میان شبکه های اجتماعی، همچنان قابلیت دسترسی محسوس خود از طریق موبایل را حفظ کرده است.

از سویی، وجود قابلیت های متنوع برای ویرایش تصاویر و استفاده از انواع فیلترها باعث شده جذابیت این پلتفرم برای کاربران افزایش یابد. در حالی که هشتگ ها از طریق توئیتر معرفی شده و رواج پیدا کردند، اما اینستاگرام در فراگیر شدن استفاده از هشتگ، نقشی بسیار قابل ملاحضه دارد.

در حالی که رشد کاربران اینستاگرام از زمان خرید متا (فیس بوک سابق) به افزایش خود ادامه داده است، با این حال، این پلتفرم تغییرات نسبتا کمی در برنامه خود ایجاد کرده است و کماکان به تجربه کاربری ساده و بصری محور خود و تمرکز اصلی بر قابلیت های اشتراک گذاری عکس و ویدئو پایبند مانده است.

فالوور رایگان

فالوورها رمز موفقیت کاربران در اینستاگرام

امروزه افراد و کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند و این میزان بعد از شیوع ویروس کرونا با سرعت قابل توجهی رو به افزایش بوده است. امروزه دیگر کمتر کسب و کاری را می توان سراغ داشت که دارای حساب کاربری تجاری در اینستاگرام نباشد و از این طریق به رشد و توسعه کسب و کار خود اقدام ننماید. کسب و کارهای نوپای بسیاری کار خود را در بستر اینستاگرام شروع کرده و توانسته اند در مدت کوتاهی کسب و کار خود را توسعه دهند.

در این میان، با توجه به عملکرد الگوریتم اینستاگرام، صاحبان کسب و کارهای فعال در اینستاگرام برای رشد سریع خود در بازار پر رقابت این پلتفرم بایستی بر تعداد فالوورهای خود اضافه کنند. چون تعداد فالوورها در اینستاگرام به عنوان معیاری برای اعتبار پیج ها شناخته می شود.

سایت های زیادی با عنوان ارائه دهنده خدمات اینستاگرام به وجود آمدند تا با فراهم کردن امکان خرید فالوور، به رونق بیشتر کسب و کارها در این بستر کمک کنند. ارائه فالوور رایگان نیز یکی از خدماتی است که می توانید از طریق این سایت ها دریافت نمایید. با این حال، خرید فالوور واقعی و فعال که بتواند ما در پیشبرد اهداف خود در اینستاگرام به پیش ببرد، نیاز به تحقیق و توجه زیاد دارد. کافه فالوور به عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام شناخته می شود که می توانید با مراجعه به این سایت و خرید فالوور ارزان بدون ریزش، اولین گام را برای رشد کسب و کار خود در اینستاگرام بردارید. در این سایت همچنین کاربران می توانند به خدمات دیگری مانند خرید لایک و کامنت، خرید ویو و خرید بازدید دسترسی داشته باشند.

نظرات