آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرمای شدید در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید باتوجه به تداوم سامانه بارشی و تشدید بارش برف و باران و برودت هوا در برخی شهرها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

تعطیلی مدارس ۲۴ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بارش برف از حرف تازه پیگیری کنید.

🔺️اطلاعیه تعطیلی مدارس

مدارس ابتدایی استان قم فردا غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران استان قم:
🔹با توجه به برودت دما و وارونگی هوا برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، کلیه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ بصورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

🔴مدارس ۸ شهر اردبیل مجازی شد

آموزش و پرورش استان اردبیل:
🔹با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

🔹️با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های قطور و صفائیه شهرستان خوی، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

🔹️همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود

🔹️اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

کلیه مقاطع تحصیلی اردبیل تعطیل شد

به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔴 تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی

🔹با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا، ورزقان ، هریس و اسکو مدارس شهری و روستایی این مناطق روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد.

🔴 اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه

🔹 به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و گرمی فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

♦️مدارس پیش دبستانی و ابتدایی استان همدان فردا تعطیل شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان:
🔹به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت برودت هوا و وزش باد شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

🔹مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ تعطیل است.

🔹مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 24 دی 1402 (آلودگی هوا و بارش برف)

ایا یکشنبه ۲۴ دی مدارس تعطیل است

تا ابن لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز یکشنبه (۲۴ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۳ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. منابع خبری نیز از تعطیلی یکشنبه ۲۴ دی به علت بارش برف و یخبندان در شهرهای سردسیر و کوهستانی خبر دادند و نوشتند تعطیلی مدارس شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود و حتما مدارس برخی از شهرها به علت سرما و بارش برف و یخبندان تعطیل میشود.

با توجه به استمرار سامانه بارشی و بارش برف در اکثر شهرهای ایران تا اواسط این هفته تعطیلی مدارس در دستور کار قرار گرفت. خبرهای تعطیلی مدارس به یکی از مهمترین اخبار حائز اهمیت برای دانش آموزان و والدین تبدیل شده و تردد در سطح شهر با وضعیت یخبندان و بارش برف برای کودکان و بچه ها با مشکلاتی همراه است. از این رو احتمال تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه ۲۴ دی ماه در شهرهای کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، تهران، البرز، مرکزی، و قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قم، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، گیلان، مازندران گلستان پیش‌بینی می‌شود.

نحوه فعالیت مدارس تهران در روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ و آیا تعطیل است

تداوم سامانه بارشی و بارش برف و یخبندان در تهران و کرج و فیروزکوه و آبعلی و طالقان احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ را افزایش داد. تا لحظاتی دیگر خبرهای تعطیلی مدارس تهران و کرج و البرز به اطلاع شما می رسد.

آیا فردا یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲۴ دی وجود دارد اما فعلا خبر جدید و رسمی تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش و مسئولان این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس ۲۴ دی ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز و ارومیه و گیلان و مازندران

با توجه به استمرار سامانه بارشی مخصوصا برف سنگین و یخبندان تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه و گیلان و مازندران در روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهرها دایر است

همچنین رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: طبق بررسی ها، بارش برف و باران در نقاط مختلف استان تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد. وی افزود: با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی طی هفته جاری و بارش برف و باران، در ۲۴ ساعت گذشته نیز اغلب نقاط آذربایجان‌غربی شاهد بارندگی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارندگی از شهرستان‌های تکاب و پیرانشهر با پنج میلی متر باران و بیشترین میزان بارش برف از تکاب با ۲ سانتی متر گزارش شده است، همچنین با توجه به شدت بارش‌ها احتمال کولاک برف در جاده‌های استان، کاهش دید، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲

کیفیت هوای شهر مشهد در شرایط قابل قبول قرار گرفت. اما با ورود سامانه بارشی به شرق کشور احتمال تعطیلی مدارس مشهد وجود دارد. فعلا تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهر فردا یکشنبه (۲۴ دی ۱۴۰۲) تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

هواشناسی از بارش برف و باران و وزش باد شدید در اکثر نقاط کشور بویژه مناطق شمالی و غربی تا اواسط هفته جاری خبر داد. سامانه بارشی امروز و فردا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

🔹 یکشنبه (۲۴ دی) در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ارتفاعات گیلان، ارتفاعات مازندران، غرب کردستان و همچنین برخی ارتفاعات البرز جنوبی شاهد بارش برف خواهیم بود.
🔹سنگینی برف در استان اردبیل و شرق و شمال آذربایجان شرقی و همچنین مرزهای غربی و جنوب غربی استان آذربایجان غربی قابل توجه خواهد بود. ارتفاع برف در مناطق مذکور به یک متر نیز خواهد رسید.

🔹دوشنبه (۲۵ دی) در مناطق شمال غرب و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ برای یک شنبه با فعالیت موج بارشی جدیدی در استان های شمال غربی کشور شاهد بارش گسترده برف در برخی استان ها خواهیم بود.

آسمان نیمه ابری تا ابری، بتدریج شمالی شدن جریانات، وزش باد سرد، کاهش دما ، شروع باران از ظهر یا بعدازظهر و برف در ارتفاعات و برخی دامنه های گیلان پیش بینی میشود. برای شب سمت غرب (بخصوص آستارا تا حدودی تالش) و نقاط نزدیک به دامنه، مخلوط یا برفابه احتمال برف دور از انتظار نیست

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

  1. Eli گفت:

    گناه سهند نشینان چیه که تو هر هوای بدی میرن؟

نظرات