لغو جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ صحت دارد؟ / آیا جام ملت‌ها لغو می‌شود؟

0

لغو جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ صحت دارد؟ / آیا جام ملت‌ها لغو می‌شود؟

شوک وحشتناک به فوتبال آسیا در آستانه برگزاری جام ملت‌های آسیا (۲۰۲۳)! لغو جام ملت های آسیا قوت گرفت!

با توجه به حمله آمریکا و انگلیس به مواضع حوثی های یمن و تهدید یمن درمورد حمله به قطر احتمال دارد بازی‌های جام ملت‌های آسیا لغو شود.

لغو جام ملت های آسیا 2023 صحت دارد؟ / آیا جام ملت‌ها لغو می‌شود؟

به گزارش حرف تازه، جام ملت‌های آسیا از عصر امروز در دوحه آغاز می‌شود اما در صورتی که امنیت برگزاری مسابقات دچار مشکل شود مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است دستور لغو بازی‌ها را صادر کنند

از طرفی ساعاتی پیش رهبر انصارالله یمن در پیامی هشدارآمیز به کشورهای عربستان، قطر و امارات اعلام کرد در صورتی که اجازه بدهند آمریکا و انگلیس از حریم هوایی این کشورها علیه یمن استفاده کنند، به معنای اعلان جنگ است. این در حالی است که طبق گفته العربی سعودی بخشی از حملات شب گذشته و بامداد امروز آمریکا و انگلستان به مواضع حوثی‌ها، از پایگاه العدید قطر صورت گرفت!

هم اکنون مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا با دقت اوضاع منطقه خلیج فارس در فاصله چند ساعت تا شروع جام ملت‌های آسیا را زیر نظر دارند تا تصمیم درست و عقلانی را در مورد مسابقات آسیایی فوتبال اتخاذ کنند.
در صورت لغو بازی های جام ملت های آسیا که قرار بود از امروز جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ در قطر برگزار شود به اطلاع شما می رسانیم.

یک مقام پنتاگون مدعی شد آمریکا و انگلیس ۱۰ موضع را در یمن هدف قرار داده‌اند. حملات هوایی حداقل در حال حاضر به پایان رسیده است و خبری از حمله جدید نیست

در حال تکمیل خبر…

نظرات