بیوگرافی ساحل بکرانی بازیگر نوجوان +زندگی شخصی و عکس جدید بزرگسالی

0

بیوگرافی ساحل بکرانی بازیگر نوجوان +زندگی شخصی و عکس جدید بزرگسالی

ساحل بکرانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد. او متولد ۷ مرداد ۱۳۹۳ در تهران بوده و در حال حاضر ۹ سال سن دارد. او از بازیگران خردسال سینما و تلویزیون ایران بوده و بازی در چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری خود دارد. ادامه بیوگرافی بیوگرافی ساحل بکرانی بازیگر خردسال با عکس های جدید جذاب جنجالی و سوابق و زندگینامه و پدر و مادرش را از مجله حرف تازه می خوانید

ساحل بکرانی کیست و اهل کجاست

بیوگرافی ساحل بکرانی

ساحل بکرانی در ۷ مرداد ۱۳۹۳ در تهران متولد شد. او هم اکنون ۹ ساله است و به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. ناگفته نماند ساحل هم اکنون در حال تحصیل است و در کلاس چهارم درس می خواند

زندگی خصوصی و ساحل بکرانی اهل کجاست

ساحل بکرانی بازیگر دردسرهای عظیم کیست بیوگرافی و سوابق

ساحل بکرانی، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او اهل تهران است و در تهران متولد شده است. یک برادر به نام سامیار و یک خواهر به نام ستاره دارد. ساحل بکرانی در مقطع ابتدایی در حال تحصیل است و همچنین در کنار تحصیل در کلاس های بازیگری نیز شرکت می کند.

سوابق و زندگی هنری

این بازیگر خردسال ایرانی در نخستین تجربه بازیگری خود در سریال دردسرهای عظیم به ایفای نقش پرداخت. وی هنگام بازی در سریال دردسرهای عظیم حدود ۷ ماه بیشتر سن نداشت. اما شهرتش را از سریال دیو و ماه پیشونی ساخته سال ۱۴۰۱ به دست آورد.

عکس جدید ساحل بکرانی

اینستاگرام ساحل بکرانی

 

ساحل بکرانی

خانم ساحل بکرانی در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود به نشانی (@sahelbekrani) در ارتباط است. ساحل در مرداد ماه تولد ۹ سالگی خود را در پشت صحنه سریال دیو و ماه پیشونی برگزار کرد و نوشت: یک شب به یاد ماندنی در کنار عوامل و بازیگران عزیز اکران مردمی سریال نمایش خانگی “دیو و ماه پیشونی”

فیلم ها و سریال ها

دیو و ماه پیشونی
سریال قرعه
دردسرهای عظیم

بیوگرافی ساحل بکرانی بازیگر نوجوان +زندگی شخصی و عکس جدید بزرگسالی

پدر و ماد ساحل بکرانی بازیگر دردسرهای عظیم

عکس پدر ساحل

بیوگرافی و زندگی خصوصی ساحل بکرانی بازیگر نوجوان +زندگی شخصی و عکس جدید بزرگسالی

اینستاگرام ساحل بکرانی

نظرات