آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

1

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرمای شدید در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید باتوجه به تداوم جو بارشی و تشدید بارش برف و باران و برودت هوا در برخی شهرها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

🔺️اطلاعیه تعطیلی مدارس

🔹️با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان چالدران، فردا شنبه ۲۳ دی‌ماه در شیفت صبح و عصر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

🔹️اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

🔴 بعضی از مدارس روستایی اردبیل ، خلخال،سرعین وکوهرنگ به دلیل برف و یخ بندان تعطیل شد .

🔴مدارس ابتدایی فیروزکوه به علت سرما و برودت هوا در نوبت صبح و عصر فردا مجازی شد.

🔴مدارس ابتدایی دماوند فردا مجازی شد

🔹مدارس ابتدایی دماوند فردا به‌خاطر سرما و لغزندگی خیابان‌ها غیرحضوری است.

🔴مدارس شهرستان‌‌‌های فیروزکوه، دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا ۲۳ دی ۱۴۰۲ غیرحضوری شد

🔹به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح در فیروزکوه، دماوند و رودهن به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

🔴مدارس ابتدایی قم مجازی شد

🔹فردا شنبه ۲۳ دی ماه مدارس ابتدایی استان قم به علت سرمای هوا مجازی شد.

اطلاعیه مهم

♦️مدارس ابتدایی نوبت صبح و عصر پنج شهر خوزستان فردا شنبه ۲۳ دی تعطیل شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت:
🔹به دلیل آلودگی هوا فعالیت مدارس ابتدایی پنج شهرستان خوزستان مجازی شد.
🔹فردا شنبه ۲۳ دی فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح و عصر در شهر‌های اهواز، کارون و باوی ، دزفول و شوشتر به صورت غیر حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.
🔹همچنین دبيرستان ها فقط براي برگزاري امتحانات داير خواهند بود.

فوری

♦️ مدارس ابتدایی شهرستان اندیمشک نیز در تایم صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

تعطیلی مدارس ۲۳ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بارش برف از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 23 دی 1402 (آلودگی هوا و بارش برف)

ایا شنبه ۲۳ دی مدارس تعطیل است

تا ابن لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس در روز شنبه (۲۳ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. منابع خبری نیز از تعطیلی شنبه ۲۳ دی به علت بارش برف و یخبندان در شهرهای سردسیر و کوهستانی خبر دادند و نوشتند تعطیلی مدارس شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود و حتما مدارس برخی از شهرها به علت سرما و بارش برف و یخبندان تعطیل میشود.

با توجه به استمرار سامانه بارشی و بارش برف در اکثر شهرهای ایران از روز شنبه ۲۳ دی تا اواسط این هفته تعطیلی مدارس در دستور کار قرار گرفت. اخبار تعطیلی مدارس به یکی از مهمترین خبرهای حائز اهمیت برای دانش آموزان و والدین تبدیل شده و تردد در سطح شهر با وضعیت یخبندان و بارش برف برای کودکان و بچه ها با مشکلاتی همراه است. از این رو احتمال تعطیلی مدارس برای روز شنبه در شهرهای کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، تهران، البرز، مرکزی، و قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قم، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، گیلان، مازندران گلستان پیش‌بینی می‌شود.

آیا مدارس تهران در روز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به استمرار سامانه بارشی و بارش برف سنگین در تهران و کرج احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ وجود دارد. تا لحظاتی دیگر خبرهای تعطیلی مدارس تهران و کرج و البرز به اطلاع شما می رسد. همچنین رئیس پلیس راه البرز گفت که با توجه به بارش برف سنگین و مسدود شدن جاده کرج – چالوس مسافران از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آیا فردا شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

پیش‌بینی می شود تعطیلی مدارس اصفهان فردا شنبه ۲۳ دی اجرایی شود اما فعلا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و مسئولان این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس ۲۳ دی ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز و ارومیه و گیلان و مازندران

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه و گیلان و مازندران در روز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهرها دایر است

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲

کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۷۶ در شرایط قابل قبول قرار گرفت.

با کاهش آلودگی هوا در مشهد احتمال تعطیلی مدارس را در روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ ضعیف است و در حال حاضر مدارس این شهر فردا شنبه تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

هواشناسی از بارش برف و باران در اکثر نقاط کشور تا اواسط هفته جاری خبر داد. در کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، تهران، البرز، مرکزی، و قزوین، بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی نقاط آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قم، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، گیلان، مازندران گلستان بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بروز اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، لغزندگی زمین در گردنه‌های کوهستانی، کاهش دید، سقوط سنگ از ارتفاعات، ریزش بهمن، کولاک برف، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر و قطع برق نواحی روستایی در نقاط سردسیر محتمل است.
پرهیز از کوه‌نوردی، فعالیت‌های عمرانی و سفر‌های غیر ضروری به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر، خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، در نظر داشتن احتیاط هنگام عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و تجهیز خودرو‌ها به وسایل زمستانی در مناطق سردسیر واجب است.

🔹 شنبه (۲۳ دی) با توجه به بارش‌های نسبتا سنگین در آذربایجان شرقی و کردستان احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی وجود دارد. همچنین شنبه هوا در ارتفاعات تهران برفی می‌شود

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

هواشناسی اعلام کرد: از امروز ظهر تهران بارانی است و تا فردا شنبه ۲۳ دی ادامه دارد. در ارتفاعات برف می‌بارد. روز شنبه (۲۳ دی) در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، گیلان و ارتفاعات زنجان، قزوین و البرز، بارش باران و برف، مه‌گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و ریزش احتمالی بهمن را شاهد خواهیم بود.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

  1. مریم گفت:
    2
    25

    تعطیل نکنید بریم برف بازی کنیم با دوستامون

نظرات