ماجرای چالش غیراخلاقی احسان دریادل و توقیف اینستاگرامش + فیلم

0

ماجرای چالش غیراخلاقی احسان دریادل و توقیف اینستاگرامش + فیلم

چالش غیراخلاقی احسان دریادل خواننده پاپ در صفحات اجتماعی این خواننده باعث شد اینستاگرام و تلگرام این خواننده توقیف شود.

فیلم منتشر شده از چالش غیراخلاقی احسان دریادل خواننده پاپ دردسر ساز شد. این خواننده به علت راه اندازی چالش غیر اخلاقی  به دادسرا احضار شده و پیج اینستاگرام و تلگرامش نیز توقیف شد. این خبر را بهمن بابازاده رسانه ای کرد.

ماجرای چالش غیراخلاقی احسان دریادل و توقیف اینستاگرامش + فیلم

توقیف اینستاگرام و تلگرام احسان دریادل

احسان دریادل با ترانه کوچمون به شهرت رسید و به تازگی ترانه جدید خود را عرضه کرده است. اما گویا آهنگ جدیدش یا چالش پر دردسر باعث شده تا اینستاگرام و تلگرام وی مسدود شود. بسته شدن صفحات اجتماعی احسان دریادل خواننده مجاز با واکنش های زیادی همراه شده است.

ساعاتی پیش بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی اعلام کرد: صفحات اجتماعی «احسان دریادل» توقیف شد.

دقایقی پس از حضور امروز «احسان دریا دل» در پلیس امنیت عمومی تهران، صفحات اجتماعی این خواننده در اینستاگرام و تلگرام توقیف شد.

روز گذشته رسانه رسمی قوه قضاییه، از احضار احسان دریا دل خواننده پاپ خبر داد.

علت مسدود شدن صفحات اجتماعی خواننده کوچمون

در اطلاعیه دادستانی تهران آمده بود: «دادستانی تهران اعلام کرد در پی راه‌اندازی چالش غیراخلاقی از سوی یک خواننده در فضای مجازی، برای نامبرده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.»

بنظر میرسد انتشار جدیدترین موزیک ویدئوی احسان دریا دل باعث این ماجراها شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود مطلبی با عنوان «صفحات اجتماعی احسان دریا‌دل توقیف شد» منتشر کرد. او نوشت:

ساعاتی پس از حضور امروز «احسان دریا‌دل» در پلیس امنیت عمومی تهران، صفحات اجتماعی این خواننده در اینستاگرام و تلگرام توقیف شد.

نظرات