آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

5

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید باتوجه به جو آرام در کشور و تشدید آلودگی هوا و بارش برف و برودت هوا در برخی شهرها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

تعطیلی مدارس ۲۰ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 20 دی 1402 (آلودگی هوا و برف)

ایا چهارشنبه ۲۰ دی مدارس تعطیل است

تا ابن لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه (۲۰ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. اکثر قریب به اتفاق منابع خبری نیز تعطیلی چهارشنبه ۲۰ دی را تکذیب کرده اند و نوشتند تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ صحت ندارد

با توجه به استمرار آلودگی هوا در اکثر شهرهای ایران تعطیلی مدارس دور از انتظار نخواهد بود. معضلی که این روزها گریبانگیر مردم ایران در شهرهای صنعتی شده و مسئولان نیز از حل این مشکل عاجز هستند. یکی از این عواملی که باعث ایجاد آلودگی هوا می شود مازوت سوزی می باشد. آلودگی هوا نگرانی والدین و دانش اموزان را دوچندان کرده و پیگیر تعطیلی مدارس هستند. اخبار تعطیلی مدارس به یکی از مهمترین خبرهای حائز اهمیت برای دانش آموزان و خانواده ها تبدیل شده و تردد در سطح شهر با وضعیت آلودگی هوا برای کودکان و بزرگترها مناسب نیست و اثرات جبران ناپذیری خواهد شد.

بدبختانه سامانه بارشی نیز از آلودگی هوا کم نکرد و از امروز تا آخر هفته جاری شاهد تدوام آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی خواهیم بود.

آیا مدارس تهران در روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

با توجه به استمرار آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ وجود دارد. تا لحظاتی دیگر خبرهای تعطیلی مدارس تهران و کرج و البرز به اطلاع شما می رسد

آیا فردا چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

پیش بینی می شود تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲۰ دی اجرایی شود اما فعلا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و ستاد اضطرار آلودگی هوای این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز و ارومیه

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهرها دایر است

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲

تداوم آلودگی هوا در مشهد احتمال تعطیلی مدارس را در روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ افزایش داده اما در حال حاضر مدارس این شهرها تعطیل نیست.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

هواشناسی از استمرار آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی طی روزهای آینده خبر داده است. صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. با توجه به پایداری هوا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی مهیا است

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در برخی ساعت‌ها در جنوب‌شرق کشور، وزش باد شدید سبب بروز گرد وخاک خواهد شد. همچنین، آب‌های دریای عمان، امروز و فردا مواج و متلاطم است.

🔹چهارشنبه (۲۰ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر و بارش‌ها در غرب، شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر، ادامه دارد.

🔹پنجشنبه (۲۱ دی) در مناطقی از نوار غربی استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

🔹جمعه (۲۲ دی) در مناطقی از نوار غربی، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

شاخص آلودگی هوای شهرها فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای کشور از افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی طی امروز و فردا و بارش برف و باران در برخی استان‌ها از چهارشنبه (۲۰ دی) خبر داد. به گفته وی، بارش‌ها همچنان تا جمعه ادامه دارد و چهارشنبه و پنجشنه هوا در برخی مناطق سرد می‌شود.

5 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و برف)

  1. شایان گفت:

    لطفاً تعطیل کردید شهر سنندج رو سرد هوا

  2. گمنام گفت:

    اگه بچه های خودتون مدرسه ایی بودند ماهها تعطیل میکردید . شاخص بالاست چرا تعطیل نمیکنید . بچه ها گناه دارن

  3. fatemeh گفت:

    حالا من با شهر های دیگه کاری ندارم ، اما آلودگی هوای تهران واقعا زیاده طوری که چند نفر از دوستام به خاطر آلودگی هوا تو بیمارستان بستری هستن .
    با این وضیعت ارزشی داره که به خاطر یه مدرسه و آزمون جان دانش آموزان تو خطر باشه ؟ نه
    پس باید تعطیل بشه

  4. بینام گفت:
    17
    2

    لطفاً تعطیل کنید

  5. Zahra گفت:
    21
    2

    تعطیل کنید اصفهانو تو این هوا سردرد امون نمیده بهمون

نظرات