آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تعطیل است اطلاعیه تعطیلی مدارس ۱۱ دی آلودگی هوا

1

آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تعطیل است اطلاعیه تعطیلی مدارس ۱۱ دی آلودگی هوا

تعطیلی مدارس ۱۱ دی ۱۴۰۲ : آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه مدارس کشور فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ دایر است و تعطیل نیست. این خبر را کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و اصفهان رسانه ای کرد و اعلام کرد: مدارس استان تهران و اصفهان و تمامی شهرها در روز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ دایر می‌باشند و تعطیل نیست و احتمال ندارد مدارس فردا تعطیل شود. جزئیات آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و آیا فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟ در زیر بخوانید:

بازگشت آلودگی هوا به شهرهای صنعتی باعث شده تا دانش آموزان و والدین گمان می کنند که فردا دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است اما در حالیکه تعطیلی مدارس برای فردا تکذیب شده و بچه ها باید به مدرسه بروند.

آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲

فوری: طبق اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و اصفهان، مدارس استان تهران و اصفهان در روز دو شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ دایر می‌باشند.
احتمال تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ زیاد است و کماکان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ ایران وجود دارد. تا ساعاتی دیگر خبر تعطیلی مدارس برای فردا به اطلاع خانواده های دانش اموزان خواهد رسید.

در حال بروزرسانی…

همچنین بخوانید: آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

به علت تداوم آلودگی هوا مدارس اصفهان ، تهران ، شیراز ، اصفهان و کرج ، تبریز و قزوین و قم و اراک دارای بیشترین آلودگی هوا میباشند اما تعطیلی صحت ندارد.

اینروزها تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا یکی از بحث‌های مهم در فضای مجازی بوده که کاربران به خصوص دانش آموزان پیگیر آن هستند در هفته گذشته مدارس تهران و کرج و البرز و شیراز و اهواز و خوزستان و همدان و اراک و قزوین و قم و مشهد و اصفهان و سمنان تعطیل بودند و حالا میخواهیم بدانیم که ۱۱ دی نیز مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل خواهد بود یا خیر.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در کشور جوی آرام و پایدار برقرار است، لذا غلظت آلایندگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت به ویژه تهران، کرج، اراک، اصفهان و مشهد افزایش می‌یابد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان کرجی این سوال پیش آمده است که آیا مدارس کرج و استان البرز فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس کرج و شهرهای استان البرز فردا دوشنبه یازدهم دی ماه باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای البرز صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

وضعیت هوا

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در کشور جوی آرام و پایدار برقرار است، لذا غلظت آلایندگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت به ویژه تهران، کرج، اراک، اصفهان و مشهد افزایش می‌یابد

1 دیدگاه در “آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ تعطیل است اطلاعیه تعطیلی مدارس ۱۱ دی آلودگی هوا

  1. طیبه گفت:

    سلام بچه من الان امروز مریض شده اونم بخاطر آلودگی هوا مشکل ریه پیدا کرده به نظر من باید فردا تعطیل شود

نظرات