تاریخ و زمان بازی سپاهان و الهلال حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ (رفت)

0

تاریخ و زمان بازی سپاهان و الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ را در این بخش میخوانید . سپاهان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ با الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رو به رو می‌شوند. تاریخ و روز و ساعت بازی رفت سپاهان و الهلال را در ادامه میخوانید

تاریخ و زمان بازی سپاهان و الهلال حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2023 - 2024 (بازی رفت)

زمان بازی سپاهان و الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴

تیم های سپاهان – الهلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا از اواسط زمستان سال ۲۰۲۴ در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ و ۲۴ بهمن) برگزار می‌شود و تیم‌های سپاهان و الهلال در مرحله حذفی با هم رقابت می کنند.

دیدار رفت بازی سپاهان و الهلال در تاریخ ۲۳ یا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برگزار میشود. دور برگشت نیز ۳۰ بهمن یا ۲ اسفند خواهد بود.

گفتی است، قرعه‌کشی بک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۲۴-۲۰۲۳ انجام شد طی آن سپاهان باید مقابل الهلال قرار بگیرد. بازی دور رفت: ۲۳ – ۲۵ بهمن و بازی دور برگشت ۳۰ بهمن – ۲ اسفند خواهد بود

احتمالا تغییر مکان نصب مجسمه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم قبل از بازدید بعدی بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام خواهد شد.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ و ۲۴ بهمن) در خانه تیم‌های سید دوم و بازی‌های برگشت در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (۳۰ بهمن و اول اسفند) در خانه تیم‌های سید اول برگزار خواهد شد. بدین ترتیب سپاهان برابر الهلال در دیدار رفت میزبان و در مسابقه برگشت میهمان خواهد بود.

موضوع مهم میزبانی سپاهان در اصفهان یا تهران باشد به چابش تبدیل شده. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) 31 روز بعد از دیدار برگزار نشده سپاهان – الاتحاد رأی مربوط به این دیدار را صادر کرد که سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر، بازنده اعلام شد. باشگاه اصفهانی همچنین به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار جریمه نقدی، بازگرداندن درآمدهای ناشی از برگزاری دیدار با الاتحاد و محرومیت از بازی در ورزشگاه نقش جهان محکوم شد. بعد از مرحله گروهی و برگزاری مسابقات در تهران، سپاهان محرومیت دو جلسه‌ای خود را طی کرد و در ورزشگاه آزادی به مصاف رقبای خود رفت.

با این وجود در بند ششم حکم مذکور آمده است: «مطابق تبصره‌های ۳۴٫۱ و ۳۴٫۳ آیین‌نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اجرای محرومیت مربوط به سومین بازی از سه بازی مذکور در بند پنج، برای یک دوره سه ساله به حالت تعلیق درآمد. در صورتی که در این دوره تخلف دیگری با ماهیت مشابه رخ بدهد، تعلیق به‌صورت خودکار لغو و مجازات مربوطه اعمال می‌شود».

مسئولان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تلاش‌های خود برای انجام مقدمات میزبانی دوباره در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز کرده‌اند و باید دید سپاهان می‌تواند در اصفهان پذیرای الهلال باشد یا اینکه در ورزشگاه آزادی میزبان خواهد بود.

نظرات