آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید با توجه به تشدید آلودگی هوا در برخی شهرها اما تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس ۹ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بازش برف و سرما و برودت هوا و آلودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 9 دی 1402 (آلودگی هوا)

ایا شنبه ۹ دی مدارس تعطیل است

تا کنون اطلاعیه ای تا این لحظه از تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه (۹ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا شنبه ۹ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. بیشتر منابع خبری نیز تعطیلی شنبه ۹ دی را تکذیب کرده اند و نوشتند تعطیلی مدارس شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ صحت ندارد

در چند روز گذشته آلودگی هوا باعث شد مدارس برخی شهرها تعطیل شود تا اط طریق شاد و کلاس های آنلاین برگزار شود. والدین و دانش اموزان با وضع اینترنت موجود در بدر به دنبال اخبار تعطیلی مدارس هستند. خوشبختانه دی ماه فصل امتحان است و بچه ها هم اکنون در حال برگزاری امتحانات هستند و مدارس تعطیل می باشد. دانش اموزان بعد از امتحان دادن به منزل می روند.

متاسفانه براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور تا روز های آینده بیشتر شهرها تشدید آلودگی هوا خواهند بود و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

آیا مدارس تهران در روز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ وجود دارد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به بازگشت آلودگی هوا به پایتخت هشدار داده و گفته بیماران قلبی و تنفسی از اواخر وقت روز جمعه هشتم تا ظهر دوشنبه ۱۱ دی ماه از تردد غیرمجاز در فضای باز خودداری کنند.

حامد یزدی مهر، عصر پنج شنبه از صدور هشدار زرد آلودگی هوا توسط سازمان هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از اواخر وقت روز جمعه هشتم تا ظهر دوشنبه ۱۱ دی ماه در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان تهران با روند افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس روبرو خواهیم بو

آیا فردا شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا شنبه ۶ دی پیش بینی میشود

اخبار تعطیلی مدارس شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز

هنوز خبری منتشر نشده و تا ساعاتی دیگر وضعیت تعطیلی مدارس استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه و…. مشخص خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا ۹ دی

با توجه به اینکه فعالیت اموزشی در هقته گذشته غیر حضوری شد احتمال دارد که این تعطیلی تمدید شود و مدارس مشهد در روز شنبه دهم دی ۱۴۰۲ نیز غیر حضوری شود.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

طبق اعلام هواشناسی، شنبه ۹ دی در شمال خراسان رضوی بارش به شکل پراکنده رخ داده و در سایر مناطق کشور تا یکشنبه جوی پایدار حاکم خواهد بود که انتظار می‌رود طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان افزایش یابد.

🔹سازمان هواشناسی اعلم کرد: شنبه (۹ دی) در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.

🔹یکشنبه (۱۰ دی) یکشنبه جوی پایدار حاکم خواهد بود که انتظار می‌رود طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی تهران، کرج، تبریز، اراک و اصفهان افزایش یابد.

🔹دوشنبه ۱۱ دی ماه در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان تهران با روند افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس روبرو خواهیم بود

بحران آلودگی هوا

یزدی مهر با بیان اینکه از توصیه‌های همیشگی و مکرر مدیریت بحران در مواقع آلودگی هوا کاهش ترددهای غیرضروری به ویژه برای سالمندان، کودکان، بانوان باردار و بیماران قلبی و تنفسی، پرهیز از فعالیت‌های ورزشی و طولانی مدت در فضاهای باز است است افزود: مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک نیز از موارد مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

نظرات