آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

2

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و گرد و غبار و وزش باد و بارش برف در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید در حالیکه آلودگی هوا شدت گرفته و بارش باران های اسیدی در بیشتر شهرها آغاز شده است. تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس در روز سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ نیست و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۵ دی جلسه ای تشکیل و تصمیم گیری فوری شود. منابع خبری نیز مطلبی درباره تعطیلی سه شنبه ۵ دی اعلام نکرده اند.

به علت آلودگی هوا و سرما مدارس برخی از شهرها مانند چالدران و آذربایجان غربی و اردبیل روز گذشته تعطیل بوده و پیش بینی میشود مدارس فردا تعطسل شود. خبرهای تعطیلی مدارس را در این صفحه لحظه به لحظه پیگیری کنید.

آیا مدارس سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟

خبر فوری تعطیلی مدارس سه شنبه پنجم دی ۱۴۰۲ با توجه به تشدید آلودگی هوا و سرما و یخبندان اما فردا مدارس تعطیل نیستند و دانش آموزان باید در مدارس حضور داشته باشند و تمامی کلاس ها به صورت حضوری دایر است. اما به محض انتشار خبر جدید در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 5 دی 1402 (آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا

اخبار تعطیلی احتمالی مدارس ۵ دی ۱۴۰۲ و وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ مشخص شد در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بازش برف و سرما و برودت هوا و آلودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه در حاشیه نشست پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران درباره احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا اظهار کرد: ما از سال گذشته اعلام کردیم مدارس تعطیل نمی شود.

آلودگی هوا در هفته جاری بار دیگر اوج گرفت و باعث تعطیلی مدارس تا روزهای پایانی هفته شد. براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور تا روز های آینده بیشتر شهرهای ایران شاهد بارش برف و باران نخواهد بود و آلودگی هوا همچنان ادامه دارد.

تعطیلی مدارس تهران و کرج و قم سه شنبه ۵ دی

با توجه به فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران و برطرف شدن آلودگی هوا، مدارس تهران و کرج و قم فردا سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل نیست . قابل توجه والدین و دانش اموزان هم اکنون هوای تهران در شرایط قابل قبول و بارانی قرار دارد. آسمان امروز کرج ابری و همراه با رگبار باران است و آسمان نیز قم قسمتی ابری است

آیا مدارس اصفهان فردا ۵ دی ۱۴۰۲ تعطیل است؟

♦️مدارس اصفهان تعطیل نیست فردا سه شنبه پنجم دی ۱۴۰۲٫ هم اکنون آسمان اصفهان امروز، صاف و آفتابی است.

آیا فردا ۵ دی ماه ۱۴۰۲ مدارس خوزستان و اهواز تعطیل است؟

آلودگی هوای ۵ شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز براساس اعلام سامانه کیفی هوای کشور هم اکنون هوای اهواز، اندیمشک، بندرماهشهر، هندیجان و شادگان در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه های سنی است.

وضعیت تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی فردا سه شنبه ۵ دی

روز گذشته آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهری و روستایی شهرستان چالدران، دوشنبه ۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود. در حال حاضر بارش برف و کولاک شبانگاهی شهرستان چالدران را سفیدپوش کرده و سرمای هوای بسیار زیاد نیز از این شهر گزارش شده است. برای تعطیلی مدارس تبریز و اردبیل و تبریز و شهرهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر تصمیم گیری خواهد شد.

تعطیلی مدارس اهواز و تبریز و اردبیل صحت دارد؟

مدارس خوزستان و اهواز و تبریز فردا باز است. به علت آلودگی هوا باز است اما مدارس تبریز به علت سرمای هوا احتمال دارد که تعطیل شود و باید تا پایان شب باید منتظر پاسخ قطعی ماند در صورت دریافت خبر در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا مدارس فردا کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است؟

در حال حاضر مدارس همدان و کهگیلویه و بویراحمد فردا سه شنبه تعطیل ۵ دی نیست تا ساعاتی دیگر خبر فوری و لحظه به لحظه تعطیلی مدارس را در این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

آخرین شرایط آب و هوای کشور

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی کشور تا اواخر وقت دوشنبه و سه شنبه به‌طور متناوب نیمه ابری، گاهی همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد، در نیمه شمالی بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد شدید و کولاک برف و ساعات شب گاهی وقوع مه پیش‌بینی می‌شود.

طبق گزارش کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی امروز و فردا ادامه خواهد داشت.

🔹سه شنبه و چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در بخش‌های صنعتی و کلان‌شهرها پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: از سال آبی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ سه سال خشکسالی را پشت سر گذاشتیم و امسال در چهارمین سال خشکسالی پیاپی هستیم. بارش‌های پاییزه نسبت به بلندمدت ۴۳درصد کاهش یافت. حتی بارش‌های نرمال زمستانه نیز کم‌بارشی‌های چهارساله را جبران نمی‌کند.

♦️ آسمان گرگان امروز نیمه ابری است

♦آسمان ایلام امروز بارانی است

♦آسمان بوشهر امروز غبارآلود است

♦️آب و هوا و دمای کنونی اراک کمی ابری  است

شاخص آلودگی هوای تهران

پایتخت امروز آلوده نیست و شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۵۹ و در وضعیت قابل‌قبول قرار دارد.

2 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

  1. رضا گفت:

    انقلابی در صنعت خودرو سازی در حال وقوع است جایگزینی خودروهابی برقی بجای بنزینی ، آلودگی هوا در تمامی شهرهای ایران که باعث مرگ افراد مسن و ناتوان شده دلیلی است که بسیاری از دوستاران محیط زیست و پیمانکاران تمایل به ساخت نیروگاههای خورشیدی از خود نشان دهند و بنا به گفته وزیر نیرو بیش از ۴۰۰۰ مگا وات نیروگاه خورشیدی ساخته خواهد شد .

  2. ی نفر گفت:
    4
    1

    آقا تورو خدا تعطیل کنی من پسرم داره دورجونش میمیره ینی میگم سرما خرده توی تب داره میسوزه خدایی تعطیل کنی اگر میگید خب نزار بره مدرسه باید بگم اول سال ی برگه امضا کرد ک یک بارم غایب نکنه اگرم غایب کنه با پرونده میفرستندش خونه لطفا فقط خودتو برای خودتو مهم نباشین مردمم براتون مهم باشن

نظرات