جزئیات قتل عام خانواده ایرانی در تگزاس آمریکا

0

جزئیات قتل عام خانواده ایرانی در تگزاس آمریکا

علت قتل عام خانواده ایرانی در تگزاس امریکا پس از یکسال مشخص شد. به هم ریختگی روانی پدر خانواده بعد از ترک اجباری خانه که توقیف شده و طلاق همسرش کافی بود تا این مرد دست به این جنایت بزند.پدر ایرانی اعضای خانواده اش را در تگزاس قتل عام کرد.

قتل عام خانواده ایرانی

پلیس امریکا پس از یکسال اقدامات دقیق برای رازگشایی از این قتل عام با تایید اینکه قاتل پدرخانواده بوده و شخص دیگری در این توطئه دست نداشت پرونده را مختومه اعلام کرد.

به گزارش پرونده؛ عزیز یزدان پناه نام دارد که مقیم حومه شهر دالاس ایالت تگزاس بود. این مرد ۵۶ساله در شب کریسمس لباس بابانوئل به تن کرد و به آپارتمان همسر سابق خود رفت. زمانی که همسر سابق او و فرزندانش در حال بازکردن هدایای کریسمس بودند به سمت آن ها تیراندازی کرد و آن ها را به قتل رساند. سپس با شلیک تیر خودش را نیز کشت.

قتل عام خانواده ایرانی

سال گذشته ماجرای این تیراندازی انتشار یافت. آن زمان هنوز هویت این کشته شده ها مشخص نشده بود. هرچند که یکی از کاربران برای همین خبر نوشت که این کشته شده ها همگی ایرانی و اهالی آباده شیراز بوده اند. اما خبر تایید شده و قابل انتشاری در این زمینه وجود نداشت و البته پلیس دستور داشت تا با تحقیقات تکمیلی همه فرضیه ها بویژه قتل توسط شخص دیگری را پیگیری کند.

تجسس ها نشان داد یزدان پناه در معاملات املاک فعال بوده و سال گذشته به دلیل پرداخت نکردن به موقع اقساط خود، بانک خانه اش را مصادره کرد. پس از این جریان همسرش فاطمه رحمتی از او جدا شد و همراه فرزندان وی نونا، نازی و علی به یک آپارتمان نقل مکان کردند. گفته می شود درجریان این تیراندازی که مردم محل و پلیس را به وحشت انداخت ۷نفر از جمله همسر، فرزندان و دوستان ایرانی یزدان پناه کشته شدند.

قتل عام خانواده ایرانی

تصویر محل حادثه

پلیس پس از آن از جریان کشته شدن نونا و مادرش با خبر شد که نونا با یکی از دوستانش در صفحه فیس بوک در آن شب قرار گذاشته که عید را به هم تبریک بگویند اما نونا اقدامی در این مورد انجام نداده بود و دوست وی از این بابت نگران شده بود و در هنگام پیگیری موضوع متوجه کشته شدن نونا شد.

فاطمه- مادر نونا- نیز به مدت ۴سال در یک شرکت کار می کرد. او همیشه در ساعت ۸ در محل کار خود حاضر بود و اصلا سابقه دیرآمدن به محل کار را نداشت اما در روز حادثه همکاران او متوجه غیبتش شدند و وقتی به آپارتمان او مراجعه کردند متوجه این تراژدی خونین شدند.

پلیس تگزاس یکسال بعد از این قتل عام خونین و بررسی علل حادثه و فرضیه های جنایی روی وقوع قتل خط بطلان کشید و با خودکشی قاتل که پدرخانواده بود پرونده را مختومه کرد.

منبع : رکنا

نظرات