۵ مورد از مزایا و معایب خرید دستگاه های لیزر و زیبایی

1

با توجه به اینکه این روزها خرید دستگاه لیزر موهای زائد به یک کسب‌وکار پر سود تبدیل شده، سوال بسیاری از افراد این است که با تهیه این فناوری‌ها، صاحب چه میزان سود و ضرری می‌شوند؟ آیا حقیقت دارد که دستگاه‌های لیزر در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند؟

 خرید دستگاه لیزر

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در مورد دستگاه‌های لیزر در اختیارتان بگذاریم. همچنین کمی هم در رابطه با ویژگی‌های دستگاه لیزر اصل با شما صحبت کنیم.

با چه هدفی از دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می‌شود؟

یکی از مشخصه‌های زندگی مدرن، کمبود زمان است. به همین دلیل جای تعجب ندارد که افراد جهت داشتن بهداشت فردی، وقت کافی برای اپیلاسیون، شیو یا موبر نداشته باشند.

به‌طوری که اگر دقت کرده باشید، در گذشته امکان شیوکردن موهای زائد به‌صورت هفتگی وجود داشت. اما با گذشت زمان و شاغل‌شدن همه افراد، این کار به یک اقدام زمان‌بر و دست‌وپا گیر تبدیل شد.

در این راستا، با تکیه بر فناوری، دستگاه لیزر موهای زائد اختراع شد تا با استفاده از تکنیک‌های مختلف، شرایط رسیدگی به بهداشت فردی را برای همه آسان کند.

بااین‌حال ذکر این نکته لازم است که دستگاه‌های مذکور، دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که در ادامه به بررسی تک‌تک آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه لیزر نیز با توجه به همین موارد تعیین میشود.

دستگاه لیزر موهای زائد چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه لیزر

اگر بخواهیم ۵ مورد از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از دستگاه لیزر را بیان کنیم، به لیستی که در ادامه منتشر کرده‌ایم خواهیم رسید:

  • کاهش روند رشد موهای زائد : درست است که تاثیر جلسات لیزر، نیاز به صبر و حوصله دارد. اما باید گفت که حتی بعد از اولین جلسه، شاهد کاهش روند رشد موهای زائد بدن خود خواهید بود.
  • قابل استفاده برای همه قسمت‌های بدن: لیزر هیچ محدودیتی برای نواحی مختلف بدن ایجاد نمی‌کند. پس شما می‌توانید برای پوست صورت و تک‌تک اعضای بدن خود از این روش کاربردی بهره‌مند شوید.
  • افزایش بهداشت فردی: رشد موهای زائد، یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش بهداشت فردی و ایجاد بوی نامطبوع است. ازاین‌رو طی‌کردن تمام جلسات لیزر، کمک خیلی زیادی به این موضوع مهم می‌کند.
  • صرفه‌جویی در زمان: استفاده از روش‌های سنتی مثل اپیلاسیون، ژیلت و موبر بسیار زمان‌بر است. به همین علت، حضور در جلسات محدود لیزر، یک روش کارآمد برای صرفه‌جویی دائمی به‌حساب می‌آید.
  • سفیدشدن پوست: استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد کمک زیادی به سفیدشدن پوست می‌کند. زیرا هر ناحیه‌ای از بدن که موی زائد در آن رشد کند، قطعا تیره می‌شود. پس با توجه به اینکه لیزر ریشه موهای زائد را سست می‌کند و از بین می‌برد، می‌توان پیش‌بینی کرد که پوست بدن سفید خواهد شد.

تا چه اندازه با معایب دستگاه لیزر آشنایی دارید؟

با توجه به اینکه هر موجودیتی در این دنیا، دارای معایب مخصوص به خود است، باید بگوییم که دستگاه لیزر هم از این قاعده مستثنی نیست. ازاین‌رو در ادامه یک لیست کوتاه از معایب این دستگاه منتشر کرده‌ایم:

  • تکمیل‌کردن دوره: درصورتی‌که قصد نتیجه‌گرفتن از دوره‌های لیزر موهای زائد را دارید، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید جلسات را نصفه‌ونیمه رها کنید. چون هیچ نتیجه‌ای دریافت نخواهید کرد.
  • قیمت بالا: بهره‌مندی از خدمات دستگاه لیزر موهای زائد، نیاز به صرف هزینه‌های قابل توجهی دارد که این موضوع برای بیشتر افراد جامعه یک عیب تلقی می‌شود.
  • نیاز به مراقبت بعد از جلسات: برای اینکه فرآیند لیزر موهای زائد به‌درستی اجرا شود، افراد باید یک‌سری نکات را رعایت کنند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پوشیدن لباس‌های آزاد و گشاد، نرفتن به استخر تا ۴۸ ساعت، پرهیز از دوش آب گرم و نور خورشید و نوشیدن آب فراوان اشاره کرد.
  • عملکرد پایین روی موهای روشن و نازک: دستگاه لیزر یک ویژگی منفی دارد و آن هم عملکرد ضعیف روی موهای روشن و نازک است. به همین دلیل کسانی که موهای زائد با این ویژگی‌ها را دارند، باید تعداد جلسات بیشتری را برای رسیدن به هدف خود رزرو کنند.
  • دستگاه لیزر اصل: برای لیزر موهای زائد، پیداکردن یک کلینیک که از اعتبار و دانش کافی برخوردار است، کار آسانی نیست. همچنین رفتن به جایی که از دستگاه‌های اصل و معتبر کمک می‌گیرد هم نیاز به تحقیق زیادی دارد. ازاین‌رو، شاید این موضوع به‌عنوان یک ایراد در نظر گرفته شود.

دستگاه لیزر اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید دستگاه لیزر

هر چه کیفیت دستگاه لیزر موهای زائد بالاتر باشد، نتیجه کار مطلوب‌تر خواهد بود. به همین دلیل در وهله اول باید بگوییم که از ظاهر دستگاه، نمی‌توان به اصل یا فیک‌بودن آن پی برد.

پس بهترین کار این است که کد و شماره دستگاه را از وب‌سایت برند تولیدکننده چک کرده و مورد بررسی قرار دهید. البته برای انجام این کار، می‌توانید از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی ایران نیز کمک بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

درد و سوزش یکی از دلایلی است که در لیست معایب دستگاه لیزر موهای زائد قرار می‌گیرد. این موضوع به‌قدری جدی است که بسیاری از افراد را از استفاده از مزیت‌های این فناوری منصرف می‌کند.

بااین‌حال بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که میزان درد لیزر، بستگی به دستگاه و روش پیاده‌سازی آن دارد. به همین جهت اگر به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید، قطعا با مشکلات مربوط به درد و سوزش مواجه نخواهید شد.

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد به نویان طب مانلی مراجعه کنید!

تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی مجموعه‌ای بوده که امکان فروش تجهیزات پزشکی مثل دستگاه لیزر را فراهم کرده است. این شرکت نزدیک به ۵ سال است که در زمینه واردکردن دستگاه‌هایی مثل دستگاه لیزر تیتانیوم ، دستگاه لاغری ، دستگاه جوانسازی و دستگاه کیوسوئیچ سابقه کار دارد.

بنابراین اگر قصد راه‌اندازی یک کلینیک معتبر و موفق لیزر را دارید، در قدم اول به وب‌سایت شرکت نویان طب مانلی مراجعه کنید و دستگاه‌هایی بخرید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در دسته کالاهای اصل قرار می‌گیرند.

جمع‌بندی

خرید دستگاه لیزر موهای زائد و راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق، نیاز به آشنایی با مزایا و معایب لیزر دارد. به همین علت در این مقاله شما را با تمام مزایا و معایب انجام این کار آشنا کردیم. از مهم‌ترین خصوصیات مثبت دستگاه لیزر، می‌توان به افزایش بهداشت فردی و صرفه‌جویی در زمان اشاره کرد. همچنین بزرگ‌ترین معایب این دستگاه، عبارت است از قیمت بالا و نیاز به مراقبت بعد از جلسات. / ۲۴۱۸۱۳

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس کارشناس:  ۰۹۱۲۹۰۹۶۳۵۸

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی: @noyanteb_manely

1 دیدگاه در “۵ مورد از مزایا و معایب خرید دستگاه های لیزر و زیبایی

  1. رضا رجبی گفت:

    بسیار عالی بود

نظرات