علت اختلال پمپ بنزین ها امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲ چیست؟ زمان رفع مشکل

0

علت اختلال پمپ بنزین ها امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲ چیست؟ و زمان رفع مشکل

اختلال جایگاه های سوخت و اختلال سراسری پمپ بنزین ها امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲ متقاضیان سوخت خودروها را دچار سردرگمی کرده و مشکل ساز شده است. هنوز دلیل اختلال مشخص نیست

دقایقی پیش معاون وزریر نفت در گفتگو با بخش خبری صداوسیما در باره اختلال پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت گفت: اختلال در ۶۰ درصد جایگاه ها به وجود آمده است. فعلا در مورد کارت خوان ها چالش وجود دارد. به گفته سالاری، به صورت دستی و بدون کارت سوخت و با قیمت سوخت دوم ارائه می شود‌. به تدریج و تا پایان امروز مشکل برطرف می شود.

علت اختلال پمپ بنزین ها امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲ چیست؟ زمان رفع مشکل

اختلال پمپ بنزین امروز ۲۷ آذر

به گزارش حرف تازه، از ساعاتی پیش دسترسی رانندگان خودرو برای سوخت بنزین دچار مشکل شده و عرصه بنزین جایگاه های سوخت سراسر کشور امکان پذیر نمی باشد..

شرکت ملّی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تا دقایقی دیگر اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر خواهد کرد. اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

بروز اختلال در پمپ بنزین‌ها در بیشتر شهرها وجود دارد و در برخی از شهرها مشکل رفع شده و امکان سوخت‌گیری وجود دارد

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در این‌باره گفته است: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌هاست و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است. توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند که این اختلال تا ساعاتی دیگر رفع شود.

به گفته وی کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نبوده و افزایش قیمتی در دستورکار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیاز ضروری به بنزین ندارند، فعلاً تا رفع کامل مشکل به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه نکنند.

این خبر در حال بروز رسانی است…

علت قطعی پمپ بنزین ها امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲

از صبح امروز سیستم سامانه هوشمند سوخت در برخی از جایگاه سوخت کشور با اختلال و قطعی مواجه شده‌ است.

به گزارش شهرآرانیوز، از ساعات ابتدایی امروز در سیستم هوشمند سوخت کشور اختلال ایجاد شده است و همین امر باعث شده برخی جایگاه‌ها در کشور امکان سوخت‌رسانی نداشته باشد.

شواهد حاکی از آن است که بعضی جایگاه‌ها به صورت دستی امکان سوخت‌گیری را فراهم کرده‌اند.

هنوز دلیل قطعی برای این اختلال از سوی شرکت ملّی نفت کشور عنوان نشده است و بایددید شایعه هک شدن سیستم هوشمند سوخت صحیح است یا نه؟

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در این‌باره گفته است: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌هاست و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است. توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند که این اختلال تا ساعاتی دیگر رفع شود.

به گفته وی کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نبوده و افزایش قیمتی در دستورکار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیاز ضروری به بنزین ندارند، فعلاً تا رفع کامل مشکل به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه نکنند.

شایعه هک شدن جایگاه‌های سوخت

بر اساس اعلام برخی منابع گروه هکری «گنجشک درنده» مسئولیت حمله به جایگاه‌های سوخت را بر عهده گرفت.

توضیحات

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت که از مردم خواهش می کنیم اگر نیازمند ضروری بنزین نیستند فعلا به جایگاه ها مراجعه نکند. این مسئول گفت موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها است و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است.

وی افزود: توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران تأکید کرد: کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

به گزارش تسنیم، وزارت نفت نیز اعلام کرد که اختلال در جایگاه‌های عرضه بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد.

نظرات