فیلم کامل / لحظه بیهوشی و حمله قلبی تام لاکی‌یر بازیکن لوتون تاون

0

حادثه و اتفاق تلخی که برای تام لاکی‌یر بازیکن لوتون تاون از سری بازی های لیگ برتر انگلستان ۲۰۲۳ در مقابل بورنموث دچار مصدومیت و حمله قلبی شد و بیهوش روی زمین افتاد که در فیلم زیر بطو کامل ببینید

فیلم کامل / لحظه بیهوشی و حمله قلبی تام لاکی‌یر بازیکن لوتون تاون

فیلم بیهوشی و حمله قلبی تام لاکیر بازیکن تیم لوتون تاون

در بازی تیم های بورنموث و لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس، تام لاکی یر بازیکن تیم لوتون تاون دچار حمله قلبی شد. او بعد از عارضه قلبی بیهوش شد و کادر پزشکی بلافاصله برای رسیدگی و درمان او وارد زمین شدند تا او را احیا کنند. بر اساس اخبار منتشر شده ایست قلبی کرده است و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد. وضعیت او در حال حاضر رو به بهبود است و مشکل جدی ندارد.

علت حمله قلبی بازیکن لوتون تاون

بازی بین تیم‌های بورنموث و لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس پس از حمله قلبی بازیکن لوتون تاون در نیمه دوم متوقف شد. لاکی‌یر ۲۹ ساله، در دقیقه ۵۹ بازی بدون دخالت هیچکس روی زمین افتاد و پس از اینکه تحت معاینه قرار گرفت با برانکارد وارد آمبولانس شد تا راهی بیمارستان شود. بلافاصله پس از این اتفاق، سیمون هوپر، داور بازی، هر دو تیم را به بیرون از زمین به رختکن‌های استادیوم ویتالیتی هدایت کرد و به این ترتیب بازی نیمه تمام ماند.

فیلم حمله قلبی بازیکن لوتون تاون ببینید:

 

حمله قلبی تام لاکی‌یر، کاپیتان لوتون، در نیمه دوم بازی مقابل بورنموث رخ داد متوقف شد.

در همین رابطه باشگاه لوتون دقایقی پیش در بیانیه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «همه ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که خوشبختانه به بیمارستان انتقال یافته و وضعیتش بهبود یابد. ما در این مرحله جزئیات کار و گام‌های بعدی را نمی‌دانیم، اما از باشگاه بورنموث و کادر پزشکی هر دو تیم برای واکنش سریع و فوق‌العاده‌شان تشکر می‌کنیم. ما متأسفیم و از همه هواداران حاضر در ورزشگاه عذرخواهی می‌کنیم، زیرا بازیکنان هر دو تیم پس از اینکه شاهد این اتفاق بودند، نتوانستند به بازی ادامه دهند و آمادگی ذهنی برای حضور در زمین را نداشتند.» به گفته پزشکان حال تام لاکی‌یر رو به بهبودی است و او پس از انجام آزمایشات، رفع شدن خطر و نبود مشکل، از بیمارستان مرخص خواهد شد.

تام لاکیر، بازیکن تیم فوتبال لوتون تاون که در دقیقه ۶۰ بازی مقابل بورنموث با ایست قلبی مواجه شده بود، وضعیتی پایدار دارد و در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه است.

زمان بازی

هنوز لیگ برتر انگلیس اعلام نکرده که ادامه این مسابقه چه زمان برگزار می‌شود.

نظرات