بیوگرافی نسترن هاشمی نوازنده سنتور و علت درگذشت + همسر و فرزندان و عکس

5

بیوگرافی نسترن هاشمی نوازنده سنتور و علت درگذشت + همسر و فرزندان و عکس

نسترن هاشمی نوازنده سنتور و آهنگساز ایرانی بود که در سن ۴۰ سالگی به علت سانحه رانندگی درگذشت او متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۲در شهر تهران بود و از دهه ۸۰ به عنوان نوازنده سنتور و آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی بانگ نو فعالیت داشت. نسترن هاشمی یکی از نوازندگان سنتور کشورمان بود که در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت داشت که به علت تصادف رانندگی در روز ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ دارفانی را وداع گفت. ادامه بیوگرافی نسترن هاشمی نوازنده و آهنگساز و همسر و فرزندانش و سوابق تا علت فوت و نسترن هاشمی و صحنه تصادف را از مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی نسترن هاشمی نوازنده و آهنگساز و علت درگذشت + همسر و فرزندان و عکس

بیوگرافی نسترن هاشمی نوازنده سنتور و آهنگساز

نسترن هاشمی نوازنده سنتور و آهنگساز متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۲ در شهر تهران بود که در سن ۴۰ سالگی درگذشت. او نوازنده سنتور و آهنگساز و مدرس دانشگاه هنر تهران بود و از دهه ۸۰ به عنوان نوازنده و آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ فعالیت داشت. هاشمی در سال های اخیر سرپرستی گروه موسیقی بانگ نو را بر عهده داشت. علت فوت ایشان سانحه رانندگی می باشد. او به علت تصدف رانندگی، روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ دارفانی را وداع گفت. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد موسیقی بود.

زندگینامه نسترن هاشمی سرپرست گروه بانگ نو

علت فوت و درگذشت

نسترن هاشمی، یکی از نوازندگان سنتور و آهنگسازان جوان کشورمان بود که در سن چهل سالگی درگذشت. این مدرس دانشگاه، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده و مدرس سنتور به علت سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد نسترن هاشمی نوازنده سنتور چهارشنبه ۲۹ آذرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) از ساعت ۹:۳۰ برگزار شد.

همچنین مراسم ترحیم این هنرمند شنبه- دوم دی ماه- از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود. وی ۲۶ آذرماه در ساحنه تصادف در ۴۰ سالگی دار فانی را وداع گفت

نسترن هاشمی کیست

سوابق

نسترن هاشمی از دهه ۱۳۸۰ وارد حرفه موسیقی شد. این نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی علاوه بر انجام فعالیت‌های متعدد در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی مؤلف چند کتاب آموزش و آهنگساز پروژه‌های موسیقایی متعددی بود.

هاشمی نزدیک به یک دهه به مطالعه پیرامون ردیف نوازی و آهنگسازی موسیقی ایرانی و همچنین موسیقی غربی پرداخته است ، پس از یک سال از تاسیس گروه موسیقی “بانگ نو” و گرد هم جمع کردن نوازندگان چیره دست ، توانسته بیانی نو از موسیقی ارزشمند ایرانی را در این کنسرت به مخاطبان خود ارائه دهد .

علت فوت و درگذشت نسترن هاشمی نوازنده سنتور و آهنگساز و

گروه موسیقی بانگ نو

این هنرمند فقید طی سال‌های اخیر سرپرستی گروه موسیقی «بانگ نو» را نیز بر عهده داشت. این گروه موسیقایی طی سال‌های اخیر علاوه بر حضور مؤثر در جشنواره بین المللی موسیقی فجر فجر در تالارهای مختلفی نیز به اجرای موسیقی ایرانی پرداخته است. آلبوم موسیقی شعر زن از آثار ارزشمند زنده یاد نسترن‌هاشمی می باشد که در سال ۱۳۹۷ به خوانندگی حسین علیشاپور منتشر شد.

گروه موسیقی «بانگ نو» به سرپرستی و آهنگسازی خانم هاشمی در سال ۹۵ تاسیس شد.

بیوگرافی و عکس های سیده نسترن هاشمی نوازنده

اعضای گزوه موسیقی بانگ نو عبارتند از: نسترن‌هاشمی (نوازنده سنتور)، مهیار شادروان (خوانند)، سام خواجه‌وند (نوازنده دف)، میلاد قریشی (نوازنده ساز‌های کوبه‌ای)، پارسا شرافتی (نوازنده کمانچه) و کوروش کشاورز (نوازنده ویولنسل) اعضای ارکستر گروه “بانگ نو” را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

گروه «بانگ نو» از سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده و ایده اصلی آن آهنگسازی براساس شعر معاصر و موسیقی ردیف دستگاهی و با علم به موسیقی جهانی است.

همسر و فرزندان

از زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج خانم نسترن‌هاشمی خبری منتشر نشده و اطلاعی در دست نیست که آیا ایشان متاهل بود و یا مجرد….

5 دیدگاه در “بیوگرافی نسترن هاشمی نوازنده سنتور و علت درگذشت + همسر و فرزندان و عکس

  1. امید گفت:

    سلام خدا رحمتشون کنه روح بزرگ و بلند این هنرمند شاد باشه اواقعا دنیایی هنرمندان خیلی دنیایی عجیبی هست قلب‌های پاک و به دور از کینه و حسادت خدا بهشون داده من یه بار اومدم تهران مستقیم رفتم قطعه هنرمندان چقد سکوتی عجیبی از کسانی که همه سکوت می‌کردند تا اوناحرف بزنن صد یادشون به خیر روحشون شاد من همیشه سرچ میکنم براشون فاتحه میخونم

  2. آریانا گفت:

    من و دخترم اولین و آخرین بار ایشون رو تو آموزشگاه موسیقی ناقوس دیدیم که خیلی با مهربانی با دخترم برخورد کردند روحشان شاد 😞🖤

  3. محمود گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد 🌷

  4. ب ش گفت:

    افسوس بیشمار .

  5. پری گفت:

    خدا رحمتش کنه ، خیلی ناراحت شدم ، متاسفم که هنرمندان و جوانهای ایرانی اینقدر زود پرپر میشوند.به خانواده ایشان تسلیت میگویم و از خداوند برایشان طلب صبر میکنم.

نظرات