بیوگرافی شهید احسان بابایی قهرمان کوراش از شهدای حادثه راسک + عکس و نحوه شهادت

0

بیوگرافی شهید احسان بابایی قهرمان کوراش از شهدای حادثه راسک + عکس و نحوه شهادت

احسان بابایی کیست

احسان بابایی قهرمان کوراش و از پرسنل نیروی انتظامی راسک بود که در حمله تروریستی ۲۳ آذر ۱۴۰۲ به پاسگاه راسک به شهادت رسید. او متولد سال ۱۳۸۲ در شهرستان بویین زهرا استان قزوین بوده که در سن ۲۰ سالگی به دست جنایتکاران جیش الظلم به شهادت رسید استوار یکم شهید احسان بابایی اهل بوئین زهرا استان قزوین بود و از ۱۴۰۱ به استخدام نیروی انتطامی درامده بود. بیوگرافی شهید احسان بابایی قهرمان کوراش را میخوانید. با ما مجله حرف تازه همراه باشید

شهید احسان بابایی کیست بیوگرافی شهید احسان بابایی قهرمان کوراش از شهدای حادثه راسک + عکس و نحوه شهادت

 

بیوگرافی شهید احسان بابایی قهرمان کوراش

شهید احسان بابایی قهرمان کوراش متولد سال ۱۳۸۲ در شهرستان بویین زهرا استان قزوین بود. او از پرسنل نیروی انتظامی راسک بود که در حمله تروریستی ۲۳ آذر ۱۴۰۲ به پاسگاه راسک به شهادت رسید. احسان بابایی یکی از شهدای حمله تروریستی ۲۳ آذر ۱۴۰۲ به پاسگاه راسک بود که در ۲۰ سالگی شهید شد

شهید احسان بابایی قهرمان کوراش کیست و اهل کجاست

سوابق

احسان بابایی قهرمان کوراش ایران بود و سال گذشته در مسابقات کوراش قهرمانی کشور به مقام دوم دست یافته بود.

استوار یکم شهید احسان بابایی از خطه شهرستان بوئین‌زهرا که در استان سیستان و بلوچستان مشغول خدمت بود در عملیات تروریستی راسک به شهادت رسید، شهید بابایی استخدامی سال ۱۴۰۱ بود که به همراه والدینش در روستای علی آباد شهرستان بوئین زهرا سکونت داشت.

نحوه شهادت

در پی حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های گروهک جیش‌الظلم به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب ۲۳ آذر ماه که منجر به شهادت ۱۲ تن از مأموران جان برکف انتظامی از جمله «احسان بابایی» قهرمان کوراش ایران شد

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع وطن در قزوین و در زادگاهش برگزار خواهد شد. زمان این مراسم متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیوگرافی شهید احسان بابایی قهرمان کوراش از شهدای حادثه راسک + عکس و نحوه شهادت

پیام تسلیت

وزارت ورزش و جوانان در پیامی، شهادت سربازان وطن از جمله قهرمان کوراش ایران در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت.

نیمه شب پنج‌شنبه یک گروه تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کرد که در این حمله تروریستی تاکنون ١١ نفر از نیروهای فراجا شهید و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.

در بین شهدای این حادثه تروریستی نام شهید” بابایی” قهرمان ارزنده کوراش ایران نیز دیده می‌شود. این شهید والامقام در مسابقات کوراش قهرمانی کشور سال گذشته (۱۴۰۱) به مقام دوم دست یافته بود.

سوابق احسان بابایی قهرمان کوراش

حیدر فرمان رئیس انجمن بین‌المللی کوراش طی پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی راسک سیستان و بلوچستان ، شهادت “احسان بابایی” قهرمان ارزنده کوراش ایران را به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان تسلیت گفت.

در پیام حیدرفرمان رئیس انجمن بین‌المللی کوراش به وزیر ورزش و جوانان کشورمان آمده است:

“جناب آقای هاشمی

امیدوارم که شما خوب باشید.

از شنیدن خبر حمله تروریستی به پاسگاه پلیس در راسک سیستان و بلوچستان که در آن ۱۱ نفر از جمله قهرمان کوراش ما شهید احسان‌بابایی که در حال خدمت بود که جان باخت، شوکه و اندوهگین شدم.

انجمن بین‌المللی کوراش، تمامی اقدامات تروریستی را محکوم می‌کند و به خانواده ورزش ایران و شما به عنوان سرپرست این خانواده تسلیت می‌گوید. خداوند به خانواده ایشان صبر و آرامش عنایت فرماید.

دستور می‌دهم در مسابقات قهرمانی بعدی، به احترام شهید” شهید”بابایی”” و خانواده‌اش یک دقیقه سکوت کنیم.”

——–

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در پی شهادت شهید “احسان‌بابایی” مدافع امنیت پیامی صادر کرد.

در پیام استاندار قزوین آمده است:

دیار پرافتخار بوئین زهرا، بازهم جان پاکی را تقدیم امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی کرد.

شهادت جانسوز جوان عزیز، احسان‌بابایی را به خانواده گرانقدرش، همکاران جان برکف فراجا و همه مردم شهید پرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض می کنم.

انشاء الله روحش با اولیاء الهی محشور باشد.

نظرات