تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ بارش برف و میان تعطیلی

0

تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ بارش برف و میان تعطیلی

در این صفحه جزئیات کامل تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا شنبه ۲۵ آذر به علت آلودگی هوا و برودت و سرما و بارش برف و میان تعطیلی را لحظه به لحظه بخوانید

تعطیلی مدارس مشهد و تبریز فردا شنبه 25 آذر 1402 بارش برف و میان تعطیلی

آیا مدارس مشهد و تبریز فردا شنبه ۲۵ آذر تعطیل است ؟!

فوری و مهم؛ مدارس مشهد و تبریز فردا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل نیست . اما اگر تعطیلی مدارس در شهرهای مشهد و تبریز اعلام شود تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز فردا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

🔹مدرس تبریز در آذربایجان شرقی تعطیل نیست و تمامی دانش اموزان و دانشجویان باید به مدرسه بروند. اما اگر تعطیلی مدارس در شهر تبریز اعلام شود تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

در حال بروزرسانی…

هواشناسی مشهد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا جمعه آسمان مشهد ابری و مه آلود خواهد بود و در برخی ساعات بارش پراکنده باران و برف پیش بینی شده است.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، با گسترش سامانه ناپایدار بر روی استان علاوه بر افزایش ابرناکی، (تشکیل مه و کاهش دید در نیمه شمالی)، به تدریج شاهد افزایش شدت وزش باد همراه با گردوخاک در برخی نقاط (بویژه نواحی جنوبی) و شروع بارش از غرب و شمال غرب استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: این سامانه، تا صبح روز شنبه در سطح استان فعال خواهد بود که طی این مدت در نواحی سردسیر و مرتفع استان بارش باران و برف و در نواحی جنوبی، رگبار باران با احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود بیشترین مقدار بارش در فاصله زمانی امروز بعدازظهر تا ظهر فردا رخ دهد.

حکمی افزود: ضمناً طی این مدت تشکیل مه در سطح استان خصوصاً در مسیرها و محورهای سردسیر و کوهستانی باعث کاهش میدان دید خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا ابری و مه آلود در برخی ساعات بارش پراکنده باران و برف گاهی افزایش باد، اواخر وقت کاهش ابر پیش بینی کرد.

بارش برف

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته درگز با کمینه دمای ۴- درجه سلسیوس سردترین و خوشاب با بیشینه دمای ۱۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب صفر و ۷ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از بردسکن با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
اعلام کرد: طی روز جاری بارش باران در برخی از نقاط کشور شاهد خواهیم بود. همچنین در شرق سواحل خزر، شمال‌شرق، برخی مناطق شرق و جنوب‌شرق، ابرناکی، بارش همراه با کاهش دما دارد.

نظرات