بیوگرافی راستین پاک نهاد بازیگر ایرانی الاصل ترکیه +‌زندگی شخصی و عکس

1

بیوگرافی راستین پاک نهاد بازیگر ایرانی الاصل ترکیه +‌زندگی شخصی و عکس

راستین پاک نهاد بازیگر خردسال ایرانی تبار در ترکیه است. او متولد سال ۱۳۹۴ در آنتالیا ترکیه بوده و اصالتاً ایرانی تبار می باشد. راستین پاکنهاد فرزند عباس پاک نهاد کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون می باشد که اینروزها در سریال اسم من فرح است بازی می کند. او همراه با خانواده اش که ایرانی هستند در ترکیه زندگی می کند و تازگی برنده جایزه بهترین بازیگر پسر ترکیه برای بازی در سریال اسم من فرح است را دریافت کرده است. در ادامه بیوگرافی راستین پاک نهاد بازیگر همراه با عکس و اینستاگرام و سوابق خانوادگی وی را از مجله حرف تازه می خوانید.

راستین پاک نهاد بازیگر کیست و اهل کجاست

بیوگرافی راستین پاک نهاد بازیگر کیست

راستین پاک نهاد بازیگر متولد سال ۱۳۹۴ در آنتالیا ترکیه است او اصالتا ایرانی بوده و در خانواده ای ایرانی به دنیا آمده است.

خانواده

راستین پاکنهاد متولد استانبول ترکیه و اصالتاً ایرانی است. پدر او یک کارگردان ایرانی است. او فرزند عباس پاک نهاد کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون می باشد. عباس پاک نهاد، کارگردان، تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال هفت خوان تا بهشت و اسم من فرح است فعالیت داشته است.

این بازیگر کودک در دسامبر ۲۰۲۳ توانست جایزه بهترین بازیگر پسر ترکیه در جشنواره فیلم ترکیه برای بازی در سریال اسم من فرح را کسب کند.

بیوگرافی راستین پاک نهاد بازیگر ایرانی الاصل ترکیه +‌زندگی شخصی و عکس

راستین پاک نهاد، جایزه بهترین بازیگر پسر ترکیه را که در دسامبر سال ۲۰۲۳ کسب کرد به کیان پیرفلک تقدیم کرد.

راستین پاک نهاد در سریال اسم من فرح

راستین پاکنهاد پسر ایرانی ای است که در سریال اسم من فرح پسر دمت را بازی می کند.

بیوگرافی راستین پاک نهاد بازیگر کیست

سوابق

راستین به تازگی وارد عرصه بازیگری شده و برای اولین بار با بازی در سریال اسم ن فرح است جلوی دوربین رفت. او با درخشش در این سریال در کنار دمت اوزمیر نشان داد در خانواده ای هنرمند رشد کرده و پرورش یافته است. او استعداد زیادی در بازیگری دارد و د آینده یکی از بازیگران توانمند ایرانی تبار در سینما و تلویزیون کشور ترکیه خواهد بود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی راستین پاکنهاد فعالیت در سریال اسم من فرح (اسمم فرح) است. او در این سریال در کنار بازیگر برجسته ترکیه ای خوش درخشید و توانست به خوبی نقشی زیبا را به تصویر بکشد.

راستین پاک نهاد در اینستاگرام

اینستاگرام

راستین پاک نهاد در اینستاگرام و فضل مجازی فعالیت دارد. پیج رسمی و ضفحه شخصی وی با نشانی * فعال است که می توانید عکس ها و تصاویر ایشان را مشاهده کنید

فیلم شناسی

سریال اسم من فرح است

منبع: تولید محتوا و اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

1 دیدگاه در “بیوگرافی راستین پاک نهاد بازیگر ایرانی الاصل ترکیه +‌زندگی شخصی و عکس

  1. فرزانه گفت:
    3
    1

    راستین متولد ۱۳۹۴ هست و محل تولدش آنتالیاس نه استانبول ، با تشکر لطفا بیوگرافی را صحیح بنویسید

نظرات