جدیدترین مدل های پیراهن مانتویی شب یلدا پوشیده ۱۴۰۳ + راهنمای خرید لباس شب یلدا

0

پیراهن مانتویی شب یلدا : معمولا بانوان در شب یلدا به دنبال شیک ترین و خاص ترین لباس ها می گردند یکی از این لباس ها پیراهن مانتویی است که سبک جدید و خاص دارد. در ادانه همراه ما باشید.

پیراهن مانتویی شب یلدا

جدیدترین مدل های پیراهن مانتویی شب یلدا شیک و پوشیده ویژه ۱۴۰۳ + راهنمای خرید

قرمز یکی از رنگ هایی است که در شب چله می توانیم لباس هایمان را با آن ست کنیم. برای مثال می توانیم از استایل تک رنگ سرخ استفاده کنیم. یا می توانیم لباس هایمان را به گونه ای انتخاب کنیم که قرمز رنگ غالب آن ها باشد.

پیراهن مانتویی زنانه

می توانیم رنگ سبز را هم نیز به صورت رنگ غالب زمینه لباس هایمان استفاده کنیم. رنگ سبز همیشه نماد طراوت جوانی و زندگی بوده است. در ست کردن رنگ سبز بهتر است تناژ رنگ پوستمان را نیز مد نظر داشته باشیم. اگر رنگ پوست سردی داریم بهتر است لباسی با رنگ سبز روشن را برای ترکیب لباس هایمان در شب یلدا استفاده کنیم. در غیر این صورت، بهتر است از سبز تیره یا سبز متمایل به آبی استفاده کنیم.

پیراهن زنانه شب یلدا

البته که رنگ سفید همیشه جذاب است. این رنگ نماد زیبایی، پاکیزگی و سلامتی است و در اطرافیان ما حس آرامش و امنیت را نسبت به ما ایجاد می کند. در شب یلدا اما بهتر است از رنگ سفید به صورت تنها استفاده نکنیم. مثلاً با ترکیب کردن لباس های سفید با قطعات دیگر لباس به رنگ های قرمز یا سبز، استایلمان را شیک کنیم. استفاده از یک پیراهن سنتی سفید در کنار یک روسری قشقایی سبز و قرمز در عین اینکه استایل ما را سنتی نگه می دارد، با تم یلدا نیز هماهنگ است.

مانتو شب یلدا

شاید از نظر شما لباس‌هایی که طرح هندوانه دارند بیشتر مناسب کودکان است اما باید بگوییم که اکثر لباس‌های یلدایی با طرح هندوانه زنانه و دخترانه هستند و برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب هستند. پس تردید نکنید و استایل یلدایی خود را بسازید.

لباس مناسب شب یلدا

لباس دخترانه شب یلدا

پیراهن شب یلدا زنانه

راهنمای خرید پیراهن شب یلدا

نکات خرید لباس شب یلدا

لباس شب یلدا

همراه ما باشید

نظرات