آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ به علت بین التعطیلی

0

بین التعطیلی فردا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ به علت بین التعطیلی در تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زابل و زاهدان تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۲۵ اذر ۱۴۰۲ را میخوانید.

با توجه به تعطیلی روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه به دلیل شهادت حضرت فاطمه زهرا و قرار گرفتن در بین دو روز تعطیل احتمال می رود این روز توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود.

در زمان دولت محمود احمدی نژاد روزهای بین التعطیلی تعطیل اعلام می شد اما در زمان ریاست روحانی و رئیسی روز های بین التعطیلین هرگز تعطیل اعلام نشده است.

در صورتیکه روز شنبه توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ به علت بین التعطیلی

وضعیت تعطیلی مدارس ۲۵ آذر ۱۴۰۲

به دنبال تعطیلی های پی در پی به دلیل آلودگی هوا در اکثر شهرهای ایران و همچنین بخاطر اینکه یکشنبه ۲۶ آذر تعطیل است بسیاری از دانش آموزان و والدین این سوال را می کنند که آیا مدارس ۲۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است ؟

تعطیل رسمی روز یکشنبه به علت شهادت حضرت فاطمه زهرا، این شائبه را ایجاد کرده که احتمال تعطیلی روز شنبه دور از انتظار نخواهد بود و شاید برخی از مردم هم اکنون به دلیل تعطیلی های اخر هفته در سفر باشند

شنبه ۲۵ آذر تعطیل می شود؟

یکشنبه (۲۶ آذر) در تقویم رسمی ایران به مناسبت شهادن حضرت فاطمه الزهرا تعطیل و شنبه بین‌التعطیل است.

هنوز هیئت دولت هیچ اطلاعیه رسمی‌ای مبنی بر تعطیلی شنبه (۲۵ آذر ۱۴۰۲) صادر نکرده و پس روز شنبه تعطیل نیست. البته ممکن است ادارات و موسسات با ابلاغیه داخلی این روز را برای کارمندان و شاغلانشان تعطیل اعلام کنند.

هواشناسی کشور تا ۵ روز آینده

هواشناسی آخر هفته کشور رو به بارش شدید باران قرار دارد و مردم حتما از رودخانه ها فاصله بگیرند. هواشناسی توصیه کرده مردم حتما نکات ایمنی را رعایت کند تا این سامانه بارشی خسارت جانی و مالی نداشته باشد. رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد گرد و خاک و احتمال تگرگ از مخاطرات این پدیده جوی است.

صادق ضیائیان در خصوص وضعیت هوای کشور گفت: شنبه و جمعه در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

نظرات