آشنایی با برنامه اسکار مهران مدیری و زمان پخش آن + موضوع و داستان و عکس

0

آشنایی با برنامه اسکار مهران مدیری و زمان پخش آن + موضوع و داستان و عکس

برنامه اسکار مهران مدیری نام برنامه جدید تلویزیونی در شبکه نمایش خانگی است که قرار است در زمستان و بهار ۱۴۰۲ با اجرای مهران مدیری پخش میشود. در ادامه جزئیات پخش و آشنایی با سریال اسکار مهران مدیری و موضوع و داستان و زمان پخش آن را برای شما توضیح میدهیم.

برنامه اسکار مهران مدیری

برنامه اسکار مهران مدیری

سریال اسکار مهران مدیری یا برنامه اسکار مهران مدیری جدیدترین برنامه شبکه نمایشی با اجرای مهران مدیری که از ساترا مجوز گرفته است و قرار است به زودی پخش شود. این برنامه در روزهای آتی فیلمبرداری و ضبط خود را آغاز خواهد کرد.

داستان و موضوع برنامه اسکار مهران مدیری درباره چیست

مهران مدیری در حال حاضر به عنوان بازیگر در سریال‌های «پدر گواردیولا» و «خائن کشی» در شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد و در تازه ترین خبری هنری خود به سراغ مجریگری رفته است.

«اسکار» برنامه و رئالیتی‌شو است که بخری کاربران می گویند نسخه خارجی آن به نام «task master» است. این مسابقه خارجی، پنج کمدین برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی‌های خود، فعالیت‌هایی معین می‌کنند. فعالیت‌ها توسط الکس هورن مدیریت می‌شود اما تسک مسترطراح برنامه همیشه حرف آخر را می‌زند.

مهران مدیری متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است. او سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

زمان و جزئیات پخش

برخی از کانال‌های مجازی و رسانه‌ها از سیاست دوگانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری خبر دادند در حالی که همان روزها ساترا رسماً اعلام می‌کرد صدور مجوز برنامه مهران مدیری در شورای صدور مجوز ساترا در حال بررسی است و همزمان مراحل استعلام عوامل برنامه نیز در حال طی روند قانونی است.
پیش تر رسانه ها از گروگان گیری صداوسیما در قبال «مهران مدیری» خبر داده بودند اما روابط عمومی ساترا در خبری اعلام کرده بود برنامه مهران مدیری مشکلی ندارد. همچنین هاشمی درباره اینکه برای مجوز برنامه «اسکار» مهران مدیری چه اتفاقی رخ داد و آیا تایید می‌کنید که شورای ساترا به مدیری مجوز داد اما جلوی اعلام آن گرفته شد، گفت: در شورای ساترا این روال وجود دارد که بعد از نظر اعضا، یکسری مراحل استعلامی دارد که انجام می‌شود.

تا جایی که اطلاع دارم مجوز آقای مدیری از شورای ساترا عبور کرد اما اینکه در فرایند چه اتفاقی برای آن رخ داد، کسی شفاف برای من توضیح نداد و به همین دلیل اطلاع دقیقی ندارم. ممکن است در عمل این چیزی که می‌گویید اتفاق افتاده باشد که باید جزییات آن را از دوستان صدا و سیما بپرسید. اخیراً شایعاتی مبنی بر صادر نشدن مجوز از سوی ساترا برای برنامه جدید مهران مدیری در برخی سایت‌های خبری منعکس شد که واکنش ساترا را در پی داشت و اعلام شد ساترا مخالفتی با صدور مجوز برای برنامه مهران مدیری ندارد. بر این اساس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در واکنش به شایعات منتشر شده مبنی‌ بر ممانعت از صدور مجوز برای برنامه مهران مدیری اعلام کرد که هیچ مخالفتی برای صدور مجوز این برنامه نشده است.

نظرات