آیا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

8

آیا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ آلودگی هوا و گرد و غبار و وزش باد و بارش برف، تعطیلی دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ مدارس و ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها در شهرهای شاخص هوای آلوده و تعطیلی مدارس تهران و شهرها فردا دوشنبه ۲۰ آذر به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا دوشنبه 20 آذر 1402 مدارس تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

آیا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

با توجه به خیزش گرد و خاک و آلودگی هوا و شاخص هوای آلوده در برخی شهرها، احتمال تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه ۲۰ آذر آذر ۱۴۰۲ در شهرهای تهران و البرز و اصفهان و ایلام و اهواز و خوزستان و آبادان و کرج و مشهد و کرمان و کرمانشاه و کردستان و تبریز و…. دور انتظار نخواهد بود. اما هنوز درباره وضعیت تعطیلی مدرسه ها برای فردا هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد

در حال تکمیل و …

🔹رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت آب و هوای شهرهای کشور از بروز بارندگی و وزش باد و رگبار باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف در نقاط شمالی و غربی و مرکزی کشور خبر داد.

🔹دوشنبه (۲۰ آذر)، در استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل، بارش باران و وزش باد همراه با کاهش دما پیش‌بینی شده است.

🔹سه‌شنبه (۲۱ آذر) با ورود سامانه بارندگی به کشور، رگبار باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
🔹چهارشنبه (۲۲ آذر) نیز با تشدید فعالیت سامانه بارندگی، گستره آن غالب مناطق نیمه‌غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

صادق ضیائیان مدیر کل پیش بینی و مخاطرات سازمان هواشناسی در همین رابطه گفت: وضعیت هوای تهران در دو روز آینده از کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبار صبحگاهی به افزایش ابر تغییر خواهد کرد.

هواشناسی متذکر شد: از دوشنبه تا اوایل وقت سه شنبه با توجه به پایداری و سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی دور از انتظار نیست. طبق اعلام سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر دوشنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج است.

8 دیدگاه در “آیا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

  1. BUNNY گفت:
    4
    1

    چرا باید وقتی هوا آنقدر آلودس مدرسه ها باز باشن ؟😐 بخدا از گلو درد داریم میمیریم بعد شما الکی تو اسم ساییتون منیوسین تعطیله نگا میکنیم بازه یعنی چی ؟ تو اخبار ها هم که چیزی نمیگن یعنی سلامتی براتون مهم نیست؟

  2. دنیسا گفت:

    بابا چی چیو تعطیل نکنید
    شما اسکلید به ما چه
    بعدشم مگه نو بارون هوا دو نفره نبود الان تو هوایی که دو متر اون ور ترتم نمیبینی دو نفرس
    اسکلا
    تازه امتحانم داریم
    عیییش

  3. طاها گفت:

    جون جد پدربزرگ باباتون تعطیل کنین
    هوا خیلی الودس😭😭😭

  4. یک عدد بیچاره گفت:

    دبیرستان و تعطیل کنید

  5. ایلیا گفت:

    سمیه جان خیلی کیفی هستی

  6. s.alidavoodi1400@ گفت:
    26
    4

    چی تعطیل نکنین ۱۰۰تا امتحان داریم هر روز داریم می میریم با این وضع آموزش هی تعطیل هی باز هی کنکور درصد تغییری همون بهتر که تعطیل باشه حداقل مریض نشیم با این هوای مسخره 😐🫡

  7. سمیه گفت:
    4
    55

    تعطیل نکنید
    هوا حسابی دو نفره س
    میریم بیرون بعد از مدرسه😁😁😁

    1. میترا گفت:
      55
      2

      اره حسابی دو نفره س با عزراییل و این هوای آلوده

نظرات