آیا مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است ؟! +‌جزئیات

1

آیا مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است ؟! +‌جزئیات

خبر تعطیلی مدارس تهران و کرج یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر در این صفحه به اطلاع شما خواهد رسید. این خبر در حال تکمیل است!

آیا مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه 19 آذر 1402 تعطیل است ؟! +‌جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آلودگی هوا

در حال حاضر مدارس تهران و کرج در روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ تعطیل نیست و دانش آموزان باید راهی مدارس شوند. مگر اینکه شاخص هوای آلوده و آلاینده های هوا به مرز هشدار برسد. در صورت اعلام خبر تعطیلی مدارس تهران و تعطیلی مدارس کرج و البرز تا ساعاتی دیگر در این صفحه به اطلاع شما خواهد رسید

♦️هشدار آلودگیِ نارنجی به تهران، کرج از امروز تا سه شنبه

در ۳ ماه اخیر هوای شهر تهران و البرز و کرج و شهرستان های اطراف در شرایط آلودگی هوا قرار دارد و اینروزها صورت مسأله اصلی آلودگی هوا جای خود را به تعطیلی یا دایر بودن مدارس داده است و یک عده موافق تعطیلی و آموزش مجازی و یک عده هم موافق دایر بودن مدارس و آموزش حضوری هستند. هم اکنون و در این لحظه تنظیم خبر شاخص کیفیت هوای تهران ناسالم و آلوده برای گروه های حساس قرار دارد.

گفتنی است، تهران از ابتدای سالجاری ۹ روز هوای پاک، ۱۷۹ روز هوای قابل قبول، ۶۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

تداوم آلودگی هوا در پایتخت

براساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۳ قرار گرفته و وضعیت هوا در شرایط نارنجی و ناسالم است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۰۳ قرار گرفته بود و هوای برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: دی اکسید گوگرد شبیه یک هاله بنفش رنگ روی تهران شکل گرفته که ناشی از آغاز مازوت سازی در نیروگاه‌های اطراف شهر و گازوئیل سوزی شهرک‌های صنعتی است.

غلامرضا نبی عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران درباره تداوم آلودگی هوا گفت: ما در سال‌های اخیر دائماً درمورد آلودگی هوا صحبت می‌کنیم و منشأ آن هم کاملاً مشخص است، اما اقداماتی مثل تعطیلی مدارس و ادارات صرفاً مانند مسکّن عمل می‌کند و نتیجه‌ای ندارد.

1 دیدگاه در “آیا مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است ؟! +‌جزئیات

  1. مادر گفت:

    تعطیل کنید تا این نیمه سلامتی رو هم از ما نگرفتید 😡😡😡

نظرات