آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید باتوجه به جو آرام در کشور و تشدید آلودگی هوا و بارش برف و یخبندان در برخی شهرها تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ نیست. به محض انتشار خبر جدید تعطیلی احتمالی مدارس چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا یا بارش برف و یا برودت سرما و یخبندان در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

فوری: اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ مشخص شد و به شرح زیر است:

مدارس اردبیل برای سومین روز پیاپی تعطیل شد

🔹به دلیل برودت هوا در اردبیل، مشکین شهر، گرمی، بیله سوار، ارشق، انگوت، سرعین، نمین، نیر و هیر، فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر سه شنبه ۲۶ دی ماه بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی فردا غیرحضوری شد

منطقه اهر

🔹 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری می‌باشد.

منطقه ورزقان

🔹 فعالیت مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهری نیز در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به شکل غیر حضوری خواهد بود.

منطقه هوراند

🔹 مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری، غیرحضوری بوده و مراکز پیش دبستانی تعطیل است؛ مقاطع متوسطه اول و دوم هوراند نیز با دو ساعت تاخیر فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

منطقه کلیبر

🔹فعالیت مدارس شهری و روستایی این منطقه در مقطع تحصیلی ابتدایی و مدارس روستایی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس اردبیل برای چهارمین روز متوالی

🔹در مشگین‌شهر و ارشق فعالیت تمام مدارس مجازی است. در گرمی، پارس‌آباد، انگوت و بیله‌سوار و لاهرود هم فقط مدارس ابتدایی غیرحضوری است.

مدارس ۴ شهر خوزستان فردا تعطیل شد

🔹با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های اهواز، شوش، کارون و باوی غیر حضوری شد.

🔹امتحانات چهارشنبه هم لغو و به زمان دیگری موکول شد

♦️ تکمیلی | امتحانات مدارس فردا لغو شدند

🔹 باتوجه به تداوم آلودگی هوا و تعطیلی مدارس ۴ شهر اهواز، شوش، کارون و باوی در روز چهارشنبه ۲۷ دیماه، امتحانات مدارس این ۴ شهر نیز لغو و به زمان دیگری موکول شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا و بارش برف)

تعطیلی مدارس ۲۷ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ دی در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 27 دی 1402 (آلودگی هوا و بارش برف)

ایا چهارشنبه ۲۷ دی مدارس تعطیل است

تا این لحظه اطلاعیه تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه (۲۷ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و تا لحظاتی دیگر برای تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه تصمیم گیری شود. اکثر منابع خبری نیز تعطیلی چهارشنبه ۲۷ دی را تکذیب کرده اند و نوشتند تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ صحت ندارد

باتوجه به استمرار آلودگی هوا در اکثر شهرهای ایران احتمال تعطیلی مدارس دور از انتظار نخواهد بود. پس از چند روز بارندگی حالا جوی آرام و پایدار در کشور برقرار کخ منجر به بازگشت آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی شده است. والدین و دانش اموزان پس از نگرانی در مورد یخبندان و سرمای هوا حالا مجددا نگران آلودگی هوا هستند. از طرفی وحیدی وزیر کشور در مصاحبه ای گفته تعطیلی مدارس نخواهیم داشت.

آیا مدارس تهران در روز چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ تعطیل است

تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ صحت ندارد و تمامی مدارس تهران دایر اسا همچنین مدارس البرز و شهرستان های حومه مانند فیروزکوه و کرج و طالقان و آبعلی تعطیل نیست. دایر می باشد. وجود دارد. اگر خبری جدیدی درباره تعطیلی مدارس ارسال شد تا لحظاتی دیگر به اطلاع شما می رسد

آیا فردا چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ مدارس اصفهان تعطیل است؟

با توجه به تداوم آلودگی هوا تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲۷ دی پیش بینی میشود. اما فعلا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و ستاد اضطرار آلودگی هوای این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ در اردبیل و تبریز و ارومیه

احتمال تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ با توجه هب بارش برف و سرمای هوا پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهرها دایر است

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

مدارس مشهد فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل نیست و دانش آموزان باید سر کلاس ها حاضر شوند. به اخبار و شایعات توجهی نکنید و خبرهای فوری تعطیلی را از منابع معتبر و رسمی دنبال کنید.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

هواشناسی از افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خبر داد. با نفوذ جریانات سرد شمالی، ابرناکی و بارش همراه با کاهش نسبی دما در این مناطق خواهیم داشت. همچنین در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

🔹 چهارشنبه (۲۷ دی) افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

🔹پنج شنبه (۲۸ دی‌ماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی، وزش باد شدید، بارش باران، کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی میشود.

🔹جمعه (۲۸ دی‌ماه) در استان‌های واقع در جنوب شرق کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود. شنبه (۲۹ دی‌ماه) در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

سازمان هواشناسی اعلام کرد چهارشنبه افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز با توجه به وجود شرایط ناپایداری، احتمال افزایش ابر و در برخی نقاط شمالی و شمال شرقی و ارتفاعات بارش پراکنده و رعد و برق وجود دارد.
صادق ضیاییان افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۶ دی‌ماه)در خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. از اواخر وقت روز چهارشنبه و طی روز پنج شنبه ۲۸ دی‌ماه در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی، وزش باد شدید، بارش باران، کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی میشود.

هواشنای تهران طی ۲۴ ساعت آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۷ دی ‌ماه) کمی‌ ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۲۸ دی ماه) کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود

نظرات