سرنوشت امیر تتلو بعد از دستگیری توسط ایران چه می شود و علت دقیق دستگیری چیست

0

سرنوشت تتلو چه می شود : او در ترکیه به علت شکایت‌های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد و بلافاصله با دستور قضایی بازداشت شد.

سرنوشت امیر تتلو چه می شود

سرنوشت امیر تتلو بعد از دستگیری توسط ایران چه می شود و علت دقیق دستگیری چیست

تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران با دستور قضایی بازداشت شد.

بنابر گزارشات اخیر او به علت درخواست خود سعی کرد وارد ایران شود اما پلیس ترکیه به علت حواشی اخیر در شامگاه شنبه وی را دستگیر کرد و بعد از یک روز بازداشت تتلو در کمپ توزلا در استابول چند روزی دستگیر بود تا اینکه شب گذشته پلیس ترکیه شبانه وی را به مرزبانان ایران تحویل داد و امر تتلو دستگیر شد.

علت دقیق بازداشت تتلو

وی چند سالی که در ترکیه زندگی می کرد اقدامات عجیبی انجام داده است و همین دلیلی است تا پلیس ترکیه چند باری او را فرا بخواند و همچنین پلیس ایران خواهان دستگیری او باشد از جمله این اقدامات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های‌ متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند.

فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت حضورش در ترکیه تا حدی پیش رفت که او در هیچ یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه اداره حساب کاربری را ندارد و مطابق قوانین نمی‌تواند اکانت مستقیم با هویت خود داشته باشد.

علت دستگیری تتلو

اما یکی از حواشی مهم و اخیر او صحبت دختران جوانی است که به خانه او به میل خود رفته اند از جمله سحر قریشی. به گفته آن ها تتلو این دختران را آزار و اذیت قرار داده اما مدارک زیادی وجود دارد که این گفته ها کذب است. همین امر باعث شده خانه او را “خانه وحشت” بنامند و باعث شد پلیس ترکیه وی را دستگیر کند!.

سرنوشت تتلو بعد دستگیری پلیس ایران

همراه ما باشید

نظرات