بیوگرافی غلامرضا درجی خواننده و همسرش و فرزندان +‌علت درگذشت میرزا درجی و عکس

1

بیوگرافی غلامرضا درجی خواننده و همسرش و فرزندان +‌علت درگذشت میرزا درجی و عکس

غلامرضا درجی معروف به میرزا درجی خواننده لر زبان اهل کهگیلویه و بویراحمد متولد ۱۳۶۷ در بخش سپیدار شهرستان بویراحمد بوده که متاسفانه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ در سن ۳۶ سالگی به علت اصلی بیماری سرطان درگذشت. او از خوانندگان نسل جدید لری بود که شروه خوانی و ترانه هایش در بین هم شهریانش معروف و پرطرفدار بود. از اهنگ های معروفش میرزا درجی می توان به اجرای شروه خوانی و آوازهای محلی اشاره کرد. در ادامه بیوگرافی غلامرضا درجی معروف به میرزا درجی خواننده و همسرش و فرزندان و سوابق و آثار تا جزئیات فوت و درگذشت در سن ۳۶ سالگی همراه با آلبوم عکس هایش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه می خوانید

غلامرضا درجی خواننده

زندگینامه و بیوگرافی غلامرضا درجی (میرزا درجی) خواننده

میرزا درجی خواننده متولد ۱۳۶۷ سپیدار شهرستان بویراحمد آوازه خوان کهگیلویه و بویراحمدی می باشد. غلامرضا درجی خواننده لری در ۱۲ آذر در سن ۳۶ سالگی در بیمارستان به علت بیماری سرطان درگذشت.

غلامرضا درجی خواننده

علت فوت و درگذشت

غلامرضا درجی معروف به میرزا درجی خواننده مطرح لرزبان که از بهمن ماه ۱۴۰۱ در بستر بیماری و تحت مراقب ویژه بود ساعتی پیش درگذشت. او به علت بیماری سرطان فوت کرد. میرزا دُرجی معروف بامداد یکشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با هوشیاری پایین به اتفاقات بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. در نهایت روز ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ پس از تحمل بیماری فوت کرد. با اعلام خانواده اش، مراسم تشییع و خاک سپاری آن مرحوم سه شنبه ۱۴ آذر در زادگاهش سپیدار برگزار خواهد شد.

بیوگرافی غلامرضا درجی خواننده و همسرش و فرزندان +‌علت درگذشت میرزا درجی و عکس

محبوبت وی به قدری زیاد بود که صدها نفر از شهروندان یاسوجی شب گذشته با وجود سرمای هوای یاسوج ساعت ها در اطراف خانه پدری او جمع شدند.

حامد خلفی یکی از دوستان این خواننده کهگیلویه و بویراحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید درگذشت این خواننده در ساعت ۲۱ یکشنبه شب ۱۲ آذر در زادگاهش گفت : غلامرضا دُرجی متاهل و دارای دو فرزند پسر ۹ ساله و ۷ ماهه است.

غلامرضا درجی خواننده علت فوت و درگذشت میرزا درجی و عکس

شروع فعالیت هنری

غلامرضا درجی خواننده لر زبان از سن نوجوانی و بطور حرفه ای از جوانی فعالیت هنری خود را در محل زادگاهش آغاز نمود و در همان سال‌ها به تشویق خانواده برای فراگیری ردیف‌های موسیقی و ساز های محلی پرداخت. میرزا درجی به سبب داشتن اثاری در زمینه پاسداشت فرهنگ و سنت های لری و همچنین صدای دلنشین و روح نواز از محبوبیت بالایی در بین لرزبانان بویژه مردم بویراحمد برخوردار بود.

”میرزا درجی” در اجرای شروه خوانی و آوازهای محلی، تسلط و تبحر بسیاری داشت و در مراسم‌های شادی و عزای مردم برایشان می‌خواند.

ازدواج و همسر غلامرضا درجی (میرزا درجی)

میرزا درجی خواننده لری متاهل بود. او دارای ۲ فرزند پسر ۹ ساله و هفت ماهه است.

غلامرضا دُرجی، دارای ۳۶ سال سن و اهل بخش سپیدار شهرستان بویراحمد و از خوانندگان نسل جدید لر زبان بود که طرفداران زیادی داشت.

منبع: گرداوری شده در مجله اینترنتی حرف تازه

1 دیدگاه در “بیوگرافی غلامرضا درجی خواننده و همسرش و فرزندان +‌علت درگذشت میرزا درجی و عکس

  1. فریبا گفت:

    روح استاد علیرضا درجی شاد حیف هزاران حیف😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نظرات