آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

5

آیا مدارس و ادارات فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۲۰ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و گرد‌و‌خاک و بارش برف و باران شدید و رگبار و آب گرفتگی معابر تعطیل است؟ یا خیر جزئیات کامل تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و رگبار و گرد‌ و‌ خاک فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تهران و بندرعباس و هرمزگان و البرز ،یزد و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و سرخس و… از حرف تازه میخوانید.

در ادامه این صفحه اخبار رسمی و نهایی مربوط به تصمیمات و جزئیات تعطیلی مدارس را پیگیری کنید

آیا مدارس فردا دوشنبه 13 آذر 1402 تعطیل است؟| تعطیلی مدارس ۱۳ آذر ۱۴۰۲ آلودگی هوا

آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

احتمال تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ آذر زیاد است و کماکان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ ایران وجود دارد. تا ساعاتی دیگر خبر تعطیلی مدارس برای فردا به اطلاع خانواده های دانش اموزان خواهد رسید.

در حال بروزرسانی…

به علت تداوم آلودگی هوا مدارس اصفهان ، تهران ، شیراز ، اصفهان و کرج ، تبریز و قزوین و قم و اراک دارای بیشترین آلودگی هوا میباشند مدارس دوشنبه ۲۰ آذر ماه به احتمال زیاد تعطیل خواهد بود

تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا یکی از بحث‌های مهم در فضای مجازی بوده که کاربران به خصوص دانش آموزان پیگیر آن هستند در هفته گذشته مدارس تهران و کرج و البرز و شیراز و اهواز و خوزستان و همدان و اراک و قزوین و قم و مشهد و اصفهان و سمنان تعطیل بودند و حالا میخواهیم بدانیم که روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ نیز مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل خواهد بود یا خیر.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در کشور جوی آرام و پایدار برقرار است، لذا غلظت آلایندگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت به ویژه تهران، کرج، اراک، اصفهان و مشهد افزایش می‌یابد.

آیا مدارس البرز و تبریز و قم و اراک و سمنان فردا ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است

مدارس البرز و تبریز و قم و اراک و سمنان تعطیل نیست آلودگی هوا در این شهرها همچنان زیاد است اما مدارس تعطیل نخواهد بود در این هفته هیچ تعطیلی برای آلودگی هوا نخواهیم داشت و مدارس سراسر کشور باز خواهد بود دانش اموزان باید توجه داشته باشند که به دنبال تعطیلی مدارس نباشند و روی آن برنامه ریزی نکنند.

وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

مدارس اصفهان تعطیل نیست آلودگی هوا در این شهرها همچنان زیاد است اما مدارس تعطیل نخواهد بود در این هفته هیچ تعطیلی برای آلودگی هوا نخواهیم داشت و مدارس سراسر کشور باز خواهد بود دانش اموزان باید توجه داشته باشند که به دنبال تعطیلی مدارس نباشند و روی آن برنامه ریزی نکنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برگزار خواهد شد.
شیشه فروش با اشاره به تشدید برخورد با واحدهای آلاینده، گفت: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، آتش زدن بقایای گیاهی و … ممنوع است و با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد. وی اظهار کرد: پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد خواهد کرد.

شیشه فروش ادامه داد: در این کارگروه تأکید شد اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت نماید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از هم استانی‌ها و همشهریان اصفهانی خواست تا با کاهش سفرهای غیرضروری به کاهش آلایندگی منابع متحرک کمک کنند.

در حال تکمیل…

تعطیلی مدارس ۲۰ آذر اهواز و کرمانشاه و زنجان

فردا دوشنبه بیستم آذر مدارس اهواز تعطیل نیست اما مدارس کرمانشاه و زنجان تعطیل نیست اما تا ساعاتی دیگر خبر تعطیلی برای این شهرها تکمیل میشود…

هواشناسی شهرها فردا

♦️ در روزهای گذشته شاهد آلودگی هوا بودیم و متاسفانه، امروز وضعیت هشدار نارنجی برای این شهرها اعلام شده است و فردا شهرهای قم و تبریز هم به آنها اضافه می‌شوند. هموطنان توجه داشته باشند از فعالیت‌های فیزیکی در فضای باز پرهیز کنند.
امروز در ارتفاعات شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزیش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در غرب سواحل به ویژه استان گیلان، اردبیل و حتی آذربایجان غربی بارش آغاز می‌شود که این بارش‌ها در مناطق سردسیر به برف تبدیل می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی، بیشینه دمای امروز تهران را ۱۷ درجه سانتیگراد و کمینه دما را ۷ درجه بالای صفر پیش‌بینی کرد و گفت: کمینه دمای تهران فردا به ۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

رفیعی یادآور شد: شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر، همدان و سنندج و زنجان با ۳ درجه زیر صفر، ارومیه ۲ درجه زیر صفر و بجنورد با یک درجه زیرصفر سردترین شهرهای کشور هستند.

طرح زوج و فرد خودروها

با تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران از فردا تا پایان روز چهارشنبه تردد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا بر اساس پلاک زوج و فرد بوده و در این مدت تردد فقط بر اساس رقم آخر پلاک خودروها خواهد بود.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که با مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، از یکشنبه تا روز چهارشنبه طرح زوج و فرد در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا اجرا می‌شود.

وی گفت: بر اساس مصوبات کمیته آلودگی هوای شهر تهران، فردا یکشنبه تنها خودروهایی می‌توانند در این محدوده تردد کنند که رقم سمت راست آخر پلاک آنها فرد و روز دوشنبه خودروهای با پلاک زوج حق تردد خواهند داشت و همین طور تا پایان روز چهارشنبه این طرح اجرا خواهد شد.

5 دیدگاه در “آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

  1. یه ادمی گفت:

    متوسطه دوم نمیمیرن ؟؟بتمنن؟

  2. امیر گفت:

    وقتی متوسطه دوم رو تعطیل نمیکنید خودمون نمیریم

  3. یک‌بشر گفت:

    بخاطر اینکه امتحان هماهنگ داریم داش’-‘

  4. بی طرف گفت:

    عشقشون می‌کشه
    شیر یا خط میندازن

  5. محمد گفت:
    15
    1

    دلیل اینکه متوسطه دوم تعطیل نمیشه چیع ؟

نظرات