شرکت کشت و صنعت اروم آدا، ۳۲ سال در کنار خانواده های ایرانی

0

در انتخاب محصولات مورد نیاز خود، تا چه اندازه به برند اهمیت می دهید؟
برند یک محصول، تعیین کننده کیفیت آن است. به ویژه برندی که اعتبار و قدمت در آن، حرف اول را می زند. درست مانند برند پرآوازه «اروم آدا» که به گوش هر ایرانی آشناست. از زمان تولید محصولات اروم آدا تا کنون، ۳۲ سال می گذرد! آیا این همه سال تجربه و تخصص برای تولید محصولات باکیفیت، کافی نیست؟ قطعا همینطور است. شرکت کشت و صنعت اروم آدا، از ۱۷ آبان ۱۳۷۰ شروع به فعالیت نموده و تاکنون تجارب ارزشمندی را در زمینه تولید انواع محصولات غذایی ازجمله رب گوجه فرنگی، انواع کنسروجات، ترشیجات و شوریجات، کمپوت و مرباجات به دست آورده است.

این مجموعه، تمرکز خود را بر روی تولید محصولات مرغوب نهاده و توانسته محصولاتی مخاطب پسند را عرضه نمایند. محصولاتی که به بازارهای صادراتی راه یافته و به عنوان یک محصول صادراتی و درجه یک، برگ برنده را از آن خود کرده اند. نوآوری و کیفیت دو پارامتر مهم‌ اند که موفقیت یک مجموعه را تضمین می سازند. شرکت کشت و صنعت اروم آدا با اجرای این دو توانسته در گذر زمان نام خود را به عنوان یک برند مطرح ایرانی، زنده نگه دارد.

اروم آدا اولین تولید کننده کنسرو املت نیمه آماده در کشور

مجموعه اروم آدا نه تنها کیفیت عالی محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده؛ بلکه تولید طیف وسیعی از محصولات کنسروی، به ویژه محصولات جدید را در لیست فعالیت هایش گنجانده است. تولید کنسرو املت نیمه آماده اروم آدا یکی از تولیدات پرافتخار این شرکت به شمار می آید. امروزه با توجه به کمبود وقت و تمایل افراد به مصرف غذاهای کنسروی، کنسرو املت می تواند گزینه مناسبی باشد برای کسانی که فرصت کافی جهت آماده کردن یک غذای گرم و سریع را ندارند. این کنسرو نیمه آماده صرفا با اضافه کردن ۲ عدد تخم مرغ در مدت زمان کمتر از دو دقیقه عطر دل‌انگیز یک غذای خانگی رو به مشامتون میرسونه.

یک، دو، سه، غذای شما حاضره!

 کنسرو املت نیمه آماده اروم آدا

خوشمزگی، مهمترین ویژگی محصولات اروم آدا

بسیاری از افراد از خوردن غذاهای کنسروی اجتناب می کنند. وقتی دلیل این کار را از آنها می پرسید؛ می گویند این محصولات به خوشمزگی غذاهای خانگی نیستند. شاید اگر این افراد، انتخاب درستی داشته باشند؛ نظرشان راجع به کنسروجات تغییر کند. با انتخاب محصولات اروم آدا نه تنها می توان کیفیت را به وضوح احساس کرد؛ بلکه می توان خوشمزگی را نیز با تمام وجود حس نمود. شرکت کشت و صنعت اروم آدا با استفاده از مواد غذایی تازه و مرغوب سعی کرده است محصولاتی تولید نمایند که طعم آنها همانند طعم محصولات خانگی باشد. به همان کیفیت و خوشمزگی!

کنسرو مایه املت اروم آدا

کمپوت های اروم آدا، مناسب برای برنامه غذایی کودکان و بزرگسالان

شرکت صنایع غذایی اروم آدا با تولید انواع کمپوت های خوشمزه، در هرفصلی از سال مرغوب ترین میوه ها را در دسترس شما قرار میدهد. کمپوت ها همان میوه های پخته شده هستند که میان وعده های بسیار لذیذی به شمار می‌روند. معمولا کودکان با کمپوت میوه، ارتباط بهتری نسبت به میوه تازه برقرار میکنند و میتوان با گنجاندن انواع کمپوت در برنامه غذایی آنها، نیاز بدنشان به انواع ویتامین ها را تامین کرد.

تمامی محصولات اروم‌آدا از جمله کمپوت های میوه، از محصولات درجه یک باغات شمالغرب کشور تهیه می‌گردد که علاوه بر خوشمزگی، کیفیت بی نظیری دارند.

کمپوت هلو اروم آدا

اروم آدا انتخابی دلخواه از آن شما

با حضور محصولات اروم آدا، میتوانید لذت چیدن یک سفره ی رنگارنگ و متنوع را تجربه کنید . شرکت کشت و صنعت اروم آدا نه تنها تمام پارامترهای لازم برای کسب رضایت مشتریان خارجی را به دست آورده؛ بلکه همواره در جهت جلب رضایت مشتریان داخلی نیز تلاش کرده است. هم اکنون انتخابی دلخواه از آن شما خواهد بود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر لیست محصولات غذایی اروم آد ا:

انواع رب گوجه فرنگی:

رب گوجه فرنگی اسپتیک، رب گوجه فرنگی قوطی، رب گوجه فرنگی شیشه ای و پاکتی

انواع ترشیجات و شوریجات:

ترشی مخلوط، ، ترشی گوجه، ترشی لیته، ترشی سیر مروارید، ترشی گل سیر، ترشی فلفل، ترشی بندری، ترشی انگور، مخلوط شور، غوره شور، خیارشور، زیتون شور، شور برگ مو

انواع کنسروجات:

کنسرو خوراک لوبیا، کنسرو لوبیا با قارچ، کنسرو نخود آبگوشتی، کنسرو ذرت، کنسرو نخود فرنگی، کنسرو املت نیمه آماده

انواع مربا:

مربای آلبالو، مربای انجیر، مربای توت فرنگی، مربای به، مربای زردآلو  و مربای هویج

انواع کمپوت:

کمپوت هلو، کمپوت گیلاس، کمپوت زردآلو، کمپوت گلابی، کمپوت آلبالو

انواع سس:

سس مایونز کم چرب، سس کچاپ، سس کچاپ تند، سس فرانسوی

چاشنی ها:

آبلیمو، رب انار و پوره فلفل

تولید بهترین محصولات کنسروی توسط شرکت کشت و صنعت اروم آدا

تولید بهترین محصولات کنسروی توسط شرکت کشت و صنعت اروم آدا  / ۲۳۴۷۹۴

نظرات