آیا مدارس شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۱ آذر ۱۴۰۲ (جدید)

0

آیا مدارس شنبه تعطیل است ۱۱ آذر ۱۴۰۲ | اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و گرد‌و‌خاک و بارش برف و باران شدید و رگبار و آب گرفتگی معابر آیا مدارس فردا تعطیل است؟ یا خیر وضعیت تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و رگبار و گرد‌ و‌ خاک فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ در تهران و بندرعباس و هرمزگان و مشهد، تهران و البرز ،یزد و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و سرخس و… از حرف تازه میخوانید.

فوری: وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا مشخص شد و فردا شنبه ۱۱ آذر فقط مدارس و دانشگاه های اصفهان تعطیل است دیگر شهرهای مشهد و تهران و کرج و اراک و همدان تعطیل نیست. در ادامه این صفحه اخبار رسمی و نهایی مربوط به تصمیمات تعطیلی مدارس را پیگیری کنید

در حال بروزرسانی….

آیا مدارس شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| اطلاعیه تعطیلی مدارس 11 آذر 1402 (جدید)

فوری: فردا شنبه ۱۱ آذر فقط مدارس و دانشگاه های اصفهان تعطیل است دیگر شهرهای مشهد و تهران و کرج و اراک و همدان تعطیل نیست. در ادامه این صفحه اخبار رسمی و نهایی مربوط به تصمیمات تعطیلی مدارس را پیگیری کنید

آیا مدارس شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس اصفهان ۱۱ آذر ۱۴۰۲ (جدید)

خانواده‌ها این روزها سردر گم به دنبال خبرهای تعطیلی مدارس به خاطر آلودگی هوا یا برودت هوا و بارش برف و آب گرفتگی معابر هستند اما هنوز جزئیات تعطیلی مدارس در روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ اعلام نشده است. اگر چه در بیشتر شهرها از جمله تهران، کرج، اراک، اصفهان و مشهد در حال افزایش است و آلودگی هوا تداوم یافته، اما تعطیلی مدارس صحت ندارد و فردا شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۱ تمامی مدارس و دانشگاه ها و پیش دبستانی ها و آموزشگاه ها باز هستند.

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

توجه: تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا در شهرهای مشهد و تهران و کرج و اصفهان و اراک مشخص شد. در ادامه این صفحه اخبار رسمی و نهایی مربوط به تصمیمات تعطیلی مدارس را پیگیری کنید

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس و دانشگاه های اصفهان و ۹ شهر استان و برگزاری غیر حضوری کلاس‌ها در در روز شنبه ۱۱ آذرماه به علت تشدید آلاینده‌های جوی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرایط آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ فردا یازدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد. همچنین مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل است.

شیشه فروش ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت غیرحضوری و مراکز فرهنگی، ورزشی و مسابقات ورزشی نیز تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند دانش آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد فردا شنبه یازدهم آذر ماه، طرح زوج و فرد از درب منزل و از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در شهر اصفهان اجرایی شود.

شیشه فروش با اشاره به تشدید برخورد با واحدهای آلاینده، گفت: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، آتش زدن بقایای گیاهی و … ممنوع است و با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد خواهد کرد.

شیشه فروش ادامه داد: در این کارگروه تأکید شد اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت نماید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از هم استانی‌ها و همشهریان اصفهانی خواست تا با کاهش سفرهای غیرضروری به کاهش آلایندگی منابع متحرک کمک کنند.

در حال تکمیل…

هواشناسی شهرها فردا

♦️ در روزهای گذشته شاهد آلودگی هوا بودیم و متاسفانه، موج آلودگی هوا در شهرهای کلانشهری از جمله تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز و مشهد در حال افزایش است . استان البرز و تهران از امروز شاهد آلودگی هوا خواهند بود و باعث نگرانی بسیاری از مردم شده است. این موضوع ممکن است باعث تعطیلی مدارس در این شهر شود.
همچنین افزایش نگران‌کننده آلودگی هوای در شهر مشهد و کاهش کیفیت هوای این شهر، این روزها باعث شده تا شهروندان مشهدی هوای سالم را تنفس نکنند.

🔺شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت نه صبح امروز پنجشنبه نهم آذر با میانگین ۱۴۴ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

شاخص آلودگی هوای تهران

با توجه به اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران با قرار گرفتن شاخص روی عدد ۱۲۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش ایرنا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران در روز جمعه دهم آذرماه در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه‌های حساس) قرار دارد.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پیروزی منطقه (۱۳)، شریف منطقه (۲) و شهرداری (منطقه ۱۹) در وضعیت قرمز (آلوده برای همه افراد) قرار دارد.

در این شرایط به کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه می‌شود در فضای باز تردد نکنند و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند.

نظرات