سایت خرید آنلاین بلیت بازی پرسپولیس و الدحیل ۱۴ آذر ۱۴۰۲ +‌ نحوه خرید و لینک

0

خرید آنلاین بلیت بازی پرسپولیس و الدحیل ۱۴ آذر ۱۴۰۲ +‌ نحوه خرید و لینک

بلیت فروشی بازی پرسپولیس و الدحیل

خرید بلیت بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا که روز سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد آغاز شد. زمان بلیت فروشی بازی پرسپولیس _ الدحیل مشخص شد هواداران تیم های سپاهان و پرسپولیس می توانند از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ به لینک www.footballeticket.ir مراجعه کنند و بلیت این مسابقه را تهیه کنند. توجه کنید هنگام ورود به ورزشگاه باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

در ادامه نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و الدحیل، قیمت بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل،خرید بلیط از سامانه بلیط فروشی پرسپولیس _ الدحیل ،نحوه خرید بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل ۱۴۰۲ را می خوانید.

خرید آنلاین بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل 14 آذر 1402 +‌ نحوه خرید بلیت

سامانه بلیط فروشی پرسپولیس _ الدحیل (footballeticket.ir)

در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف الدحیل خواهد رفت. دیداری که برای هر دو تیم مهم و حیاتی است و برد و باخت تاثیر زیادی در جدول لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت

خبر ورزشی: پرسپولیسی‌ها بعد از متوقف کردن النصر در عربستان، بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شدند تا مهیای آخرین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر شوند؛ آن‌هم در حالی‌که حریف قطری شانسی برای رسیدن به مرحله حذفی ندارد اما شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانند با موفقیت برابر حریف قطری، خود را به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا برسانند. پرسپولیسی‌ها شانسی برای صدرنشینی در گروه خود ندارند اما امیدوارند به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان الدحیل قطر هستند. از ظهر دیروز (چهارشنبه) و در فاصله ۶ روز تا برگزاری دوئل با حریف قطری، بلیت‌فروشی این مسابقه حساس آغاز شده است؛ آن‌هم در حالی‌که این اتفاق در طول هفته‌های گذشته برای مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا رخ نداده بود و برای اولین‌بار است که در فاصله ۶ روز تا برگزاری مسابقه، بلیت‌فروشی در حال انجام است.

بلیت فروشی دیدار هفته ششم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا که سه شنبه چهاردهم آذر ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود از ساعت ۱۲ امروز ۵ شنبه ۹ آذر در سامانه بلیت فروشی به نشانی footballeticket.ir شروع شد.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و الدحیل

قیمت بلیت‌ها نسبت به آخرین بازی آسیایی این تیم نصف شده و با قیمت ۵۰ و ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که بلیت ۱۵۰ هزار تومانی مربوط به سکوهای روبروی جایگاه است.

با اعلام باشگاه پرسپولیس، بلیت مسابقه با الدحیل که روز سه شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود برای حضور حداکثری هوادارانش نیم بها خواهد بود./ایسنا

حواشی فروش بلیت‌ها

ورزش سه: هواداران پرسپولیس برای خرید بلیت بازی الدحیل اشتیاقی عجیب و غریب نشان دادند و تنها در سه ساعت تمام ظرفیت موجود را خریدند. به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس ۲۵ هزار بلیت را خریداری کردند و حتی بلیت جایگاه زنان تنها در نیم ساعت به پایان رسید.

اما باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مجوز ورود ۵۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه بگیرد تا به این ترتیب پرتماشاگرترین بازی سال‌های اخیر خود را رقم بزند.

خبر ورزشی: هواداران سرخ‌پوش نسبت به گران بودن قیمت بلیت مسابقات تیم‌شان در فصل جدید اعتراض داشتند که حالا برای جدال سرنوشت‌ساز با الدحیل، قیمت بلیت‌ها نیم‌بها شده است؛ به‌طوری‌که قیمت بلیت‌ها به ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده تا هواداران بیشتری بتوانند در مسابقه حساس هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران حضور یابند.

حالا بلیت این بازی حساس توسط پرسپولیسی ها خریداری شده و فعلا بلیتی برای خرید وجود ندارد و کاسبان و دلالان این بلیت‌ها را با قیمتهایی بیشتر در بازار سیاه به فروش می رسانند.

نحوه خرید بلیط

بر روی منوی خرید در بالا و یا پایین صفحه اصلی کلیک کنید تا به صفحه انتخاب بازی راهنمایی شوید.

۲- مسابقاتی که بلیت فروشی آنها فعال شده است، در این صفحه قابل مشاهده خواهد بود. بر روی نام یا پرچم تیم مورد نظر از مسابقه مربوطه کلیک نمایید تا به صفحه انتخاب موقعیت راهنمایی شوید.

۳- در این صفحه موقعیتهای ورزشگاه نمایش داده می شود. بر روی موقعیت مورد نظر کلیک کنید تا اطلاعات موقعیت از قبیل: نام موقعیت، قیمت بلیت با کارت ملی و همچنین تعداد بلیت باقی مانده برای فروش در این موقعیت نمایش داده شود. روی دکمه خرید بلیت کلیک کنید. (توجه کنید لوگوی سمت چپ پایین نشان دهنده تیمی است که شما در حال خرید بلیت آن هستید)

۴- درصورتیکه برای موقعیت انتخاب شده، قابلیت فروش به جایگاه فعال شده باشد شما به صفحه مربوطه راهنمایی می شوید و در آنجا شماره جایگاه هایی که برای تیم انتخابی شما بلیت قابل فروش دارد، نمایش داده می شود. با کلیک بر روی هر جایگاه اطلاعات جایگاه از قبیل: شماره جایگاه، موقعیت جغرافیایی، نام موقعیت، قیمت بلیت با کارت ملی، تعداد بلیت باقی مانده برای فروش در این جایگاه و همچنین نمایی از چشم انداز جایگاه انتخابی، نمایش داده شود. روی دکمه خرید بلیت کلیک کنید. تا به صفحه انتخاب تعداد بلیت راهنمایی شوید. (توجه داشته باشید درصورتیکه برای موقعیت انتخاب شده، قابلیت فروش به جایگاه فعال نشده باشد مستقیما به صفحه انتخاب تعداد بلیت راهنمایی می شوید.)

۵- درصورتیکه در سامانه ورود نکرده باشید بعد از این مرحله صفحه ورود به سامانه نمایش داده می شود که لازم است با نام کاربری و گذرواژه در سامانه ورود کنید تا به صفحه تعداد بلیت راهنمایی شوید.(کاربرانی که ثبت نام نکرده اند حتما باید در همین مرحله ابتدا ثبت نام کنند و سپس فرآیند خرید را ادامه دهند)

۶- در این صفحه اطلاعات بازی و موقعیت و جایگاه انتخابی در بالای صفحه نمایش داده شده است با انتخاب تعداد بلیت مورد نظر و زدن دکمه رزرو بلیت، به تعداد انتخاب شده، بلیت برای شما رزرو می شود و یک پیغام به شما نمایش داده خواهد شد “خرید شما کامل نشده است و شما ۱۵ دقیقه فرصت دارید به تعداد مورد نظر شماره شماره‌ی ملی وارد کنید و پرداخت خود را از طریق درگاه بانکی تکمیل نمایید” در غیر این صورت بلیت های روز شده برای شما کنسل خواهد شد.

۷- بلیت های رزرو شده در پایین صفحه نمایش داده می شود شما می توانید با زدن ضربدر آنها را حذف کنید، برای تکمیل فرآیند بر روی دکمه مربوطه کلیک کنید تا به صفحه ورود اطلاعات راهنمایی شوید.

۸- در این صفحه به تعداد بلیت انتخابی باکس ورود اطلاعات به شما نمایش داده می شود که می توانید در این باکسها کد ملی وارد کنید و دکمه تکمیل فرآیند را بزنید تا به صفحه تایید صورتحساب راهنمایی شوید.

۹- در این صفحه اطلاعات بلیت های خریداری شده و اطلاعات خریدار و همچنین مبلغ قابل پرداخت نمایش داده می شود با زدن دکمه تایید به درگاه بانک مربوطه راهنمایی خواهید شد و هزینه بلیت را از طریق پرداخت اینترنتی با کارتهای شبکه شتاب پرداخت می‏نمایید.

۱۰- پس از انجام فرآیند بانکی دوباره به سامانه ارجاع داده می‏شوید. درصورتیکه فرآیند بانکی موفق باشد صفحه موفق آمیز بودن پرداخت، کدرهگیری مربوطه و بلیتهای خریداری شده نمایش داده می شود. نیاز به پرینت این صفحه نیست و صرفا با در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه وارد ورزشگاه شوید

 

نظرات