ماندگاری تزریق ژل به پیشانی | زیباباش

0

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

با گذشت زمان تغییرات محسوسی روی چهره ایجاد شده و کم کم پوست دچار افتادگی می‌شود. معمولا افراد بزرگسال از خشکی و چین و چروک‌های پوستشان رنج می‌برند. درست است که راه‌های خانگی زیادی برای پیشگیری از این مشکلات وجود دارند. اما بهترین و موثرترین روش درمانی، تزریق ژل است.

   ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

تزریق ژل یکی از بهترین راه‌های جوانسازی پوست است که با درمان موقت چین و چروک‌های صورت، شادابی و نشاط را به چهره بازمی‌گرداند. افرادی که به دنبال تزریق ژل، زیباسازی و جوانسازی پوست هستند، خیلی دوست دارند بدانند که ماندگاری این روش چقدر است و هر چند وقت یک بار باید دوباره به پزشک مراجعه کنند.

در این مطلب از مجله زیباباش همراه ما باشید تا علاوه بر پاسخ دادن به این سوالات، راهکار‌های افزایش ماندگاری ژل یا فیلر را بررسی کنیم.

ماندگاری تزریق ژل

یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمانی برای رفع افتادگی و برطرف کردن چین و چروک‌های پوست، تزریق ژل است. البته این روش محدودیت دارد و به‌صورت موقت، پوست شما را جوان و شاداب نگه می‌دارد. بعد از آن فرد باید دوباره به پزشک مراجعه کند تا با ترمیم و تزریق مجدد ژل خطوط صورت خود را برطرف کرده و چهره زیباتری داشته باشد.

تزریق ژل یک روش دائمی نیست. البته شاید بتوان با رعایت یکسری نکات، ماندگاری آن را افزایش داد. به طور کلی شرایط هر فرد متفاوت است و نمی‌توان گفت که فیلر چقدر ماندگاری دارد. با این حال معمولا ماندگاری تزریق ژل بین ۶ تا ۱۲ ماه در نظر گرفته می‌شود. اگر چه ژل‌هایی با ماندگاری بالاتر هم در بازار موجود هستند. تزریق این ژل‌ها که ماندگاری آن‌ها بین ۲ تا ۵ سال است، هزینه بیش‌تری دارد.

بیشتر بخوانید: جوان سازی پوست با تزریق ژل و چربی

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری تزریق ژل به نواحی مختلف صورت

تزریق ژل به بخش‌های مختلف صورت باعث رفع نواقص و زیبایی بیش‌تر چهره می‌شود. پیشانی، گونه‌ها، لب‌ها، چانه و… از جمله نواحی مورد هدف برای تزریق ژل هستند. با تزریق فیلر به این بخش‌ها صورت از حالت افتادگی در می‌آید، چین و چروک‌های آن محو می‌شود و در نهایت زیباتر و دلنشین‌تر به نظر می‌رسد. در ادامه شما را با مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به نواحی مختلف صورت آشنا می‌کنیم.

ماندگاری تزریق ژل به لب

با تزریق ژل به لب‌ها می‌توانید تا ۱۲ ماه تاثیر آن را روی زیبایی چهره‌تان ببینید. تزریق ژل به این ناحیه تاثیر بسیار عالی در از بین بردن خط لبخند دارد. از طرفی ادامه دادن به درمان‌های نگهدارنده نیز، ماندگاری ژل لب را افزایش می‌دهد. با ۳ بار انجام دادن تزریق، نتیجه‌ ایده‌آلی برای فیلر لب به دست می‌آید. وقتی مراجع برای اولین بار مراجعه می‌کند، این احتمال وجود دارد که تزریق ژل برای او در فواصل زمانی کوتاه مدت و به‌صورت فشرده انجام شود.

موثرترین و پرطرفدارترین فیلر‌های پوستی، ژل‌های نرم و انعطاف‌پذیر هستند که برای حجم دادن به لب‌ها، انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شوند. متناسب با نوع ژل تزریقی، فیلر دهان و لب‌ها بین ۶ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد. برای تزریق ژل به لب به کلینیک‌های نامعتبر یا آرایشگاه‌ها نروید؛ در غیر این صورت آثار عفونت را بعد از تزریق ژل می‌بینید. در صورت بروز عفونت، می‌توانید از راهکارهای گفته شده در درمان عفونت لب بعد از تزریق ژل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت تزریق ژل و چربی به لب

ماندگاری تزریق ژل به لب

ماندگاری تزریق ژل چانه

چانه به عنوان اصلی‌ترین بخش تحتانی صورت، تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد. یک روش غیر جراحی برای تقویت خط فک و برجسته‌سازی چانه، تزریق ژل یا فیلر است که ماندگاری آن حدود ۱۲ ماه است. البته با رعایت کردن مراقبت‌های لازم و انتخاب یک کلینیک معتبر ماندگاری ژل تزریقی بیش‌تر هم می‌شود؛ زیرا توجه به برند ژل تزریق شده هم بسیار مهم است.

 در حالت کلی تزریق ژل به چانه باعث زاویه‌سازی صورت و زیباتر کردن چهره می‌شود. با کمک این روش می‌توانید چانه خود را برجسته کرده و نواقص آن را بپوشانید. از طرفی با حفظ تقارن صورت، زیبایی چهره خود را چند برابر‌ می‌کنید. در صورتی که هنوز هم درباره تاثیر تزریق ژل یا چربی به چانه سوالاتی دارید، جواب سوالات خود را بعد از خواندن آیا روش تزریق چربی و ژل به چانه موثر است؟ پاسخ سوالات خود را می‌گیرید.

ماندگاری تزریق ژل گونه

کاهش حجم گونه‌ها و افتادگی پوست یکی از مشکلات رایج در بین خانم‌ها است که با کاهش وزن یا بالا رفتن سن ایجاد می‌شود. تزریق ژل یکی از بهترین راه‌ها برای فرم دادن به گونه‌ها و زیبایی بیش‌تر چهره است. بدین ترتیب با زاویه‌سازی صورت، نواقص چهره فرد پوشانده می‌شوند. یک باور غلطی که در بین مردم وجود دارد این است که با تزریق ژل به گونه ها، بافت‌های پوستی ناحیه تزریق آسیب می‌بینند. در حالی که اینطور نیست!

تزریق ژل با برجسته کردن گونه‌ها باعث زیبایی بیش‌تر چهره می‌شود. ژل یا فیلر در عین داشتن ماندگاری بالا، خیلی سریع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تزریق می‌شوند. این جراحی سرپایی بدون بیهوشی انجام شده و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است. میزان ماندگاری آن هم به نوع ژل و سن مراجع بستگی دارد. به طور کلی ماندگاری تزریق ژل به گونه‌ها حدود ۶ ماه تا یک سال است.

ماندگاری تزریق ژل گونه

ماندگاری تزریق ژل به پیشانی

یکی از روش‌های موثر برای رفع خطوط و چین و چروک‌های پیشانی، تزریق ژل یا فیلر به این ناحیه است. تزریق ژل به عنوان یک روش کم تهاجمی، آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. از طرفی در شادابی و جوانسازی پوست هم موثر است. البته این روش درمانی موقت بوده و برای اینکه فرد بتواند بهترین نتیجه را بگیرد، ژل باید در قسمت‌های بیش‌تری تزریق شود.

پیشانی چروک‌های بیش‌تری از قسمت‌های دیگر صورت دارد و تزریق ژل یکی از بهترین راهکار‌ها برای درمان فرورفتگی‌های آن است. با توجه به سطحی بودن و عمقی بودن چروک‌های پیشانی، ژل‌های متفاوتی برای تزریق در این ناحیه استفاده می‌شوند.

ماندگاری تزریق ژل پیشانی وابسته به عوامل مختلفی مثل نوع ژل و نحوه تزریق است. هر چه ژل تزریق شده کیفیت بیش‌تری داشته باشد، ماندگاری آن هم بالاتر است. از طرفی میزان مهارت پزشک هم بر میزان ماندگاری ژل یا فیلر تاثیر می‌گذارد. برای بیش‌تر افراد متناسب با نوع پوستی که دارند، ماندگاری ژل پیشانی حدود ۴ تا ۶ ماه است که اگر فرد در جلسه ترمیم هم شرکت کند، ماندگاری آن بیش‌تر هم می‌شود./۵۸۸۱۶۴

نظرات