همسر پروانه معصومی کیست؟ بیوگرافی و سوابق مسعود معصومی همسر پروانه معصومی

0

همسر پروانه معصومی کیست؟ بیوگرافی و سوابق مسعود معصومی همسر پروانه معصومی

مسعود معصومی عکاس و همسر پروانه معصومی می باشد. او متولد سال ۱۳۱۶ در تهران بوده و سال ها به شغل عکاسی مشغول بود. مسعود معصومی در سال ۱۳۹۵ به علت ایست قلبی درگذشت. ادامه بیوگرافی مسعود معصومی همسر پروانه معصومی را در ادامه می خوانید

همسر پروانه معصومی کیست؟ بیوگرافی و سوابق مسعود معصومی همسر پروانه معصومی

بیوگرافی مسعود معصومی

مسعود معصومی در سال ۱۳۱۶ در تهران متولد شد او عکاس معروف ایرانی بود که سال ها در آلمان و ایران به عکاسی مشغول بود. آقای معصومی در سال ۴۹ با پروانه معصومی ازدواج کرد. ثمره این ازدواج یک فرزند پسر به نام نیما می باشد.

درگذشت

مسعود معصومی عکس خوب کشورمان در سال ۱۳۷۹ در سن ۷۹ سالگی در ایران به علت ایست قلبی درگذشت.

مسعود معصومی کیست؟ بیوگرافی و سوابق مسعود معصومی همسر پروانه معصومی

سوابق شغلی

آقای معصومی سال ها در عرصه عکاسی فعالیت داشت. او در سال ۴۹ برای کار هنری به آلمان رفت و در زمینه عکاسی به فعالیت پرداخت. او در همان زمان با پروانه معصومی آشنا شد و با او ازدواج کرد. گفته میشود که آقای معصومی عکاس پروانه معصومی در زمینه مدلینگ بوده و همین همکاری باعث شد تا آنها با هم آشنا شده و ازدواج کنند.

بیوگرافی و سوابق مسعود معصومی همسر پروانه معصومی کیست

همسر پروانه معصومی بازیگر کشورمان عکاس خوش ذوق بود و سال ها در کنار عکاسی به تدریس در دانشگاه نیز مشغول بود. او در طول سال های فعالیت عکاسی لورکا راه اندازی شد و در آن تدریس عکاسی مشغول شد.

بیوگرافی مسعود معصومی عکاس

گفتنی است پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون ظوهر دوشنبه ششم آذر ماه در بیمارستانی در شهر رشت گیلان درگذشت. پروانه معصومی چند روزی در بیمارستان به دلیل عارضه پارگی روده بستری بود و امروز بر اثر عفونت ریوی به آی سی یو منتقل شد و ساعتی پیش از دنیا رفت.خانم بازیگر قبل انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۶ به مدت پنج سال در پنج فیلم بنام «مینا» ، «رگبار» ، «شهر قصه» ، «غریبه و مه» و «کلاه» بازی کرد با این فیلم ها در فستیوال های مختلف دربار شاهنشاهی هم حضور داشت. پروانه معصومی سال ۱۳۶۳ بعد از گذشت پنج سال از وقوع انقلاب اینبار با ظاهری متفاوت با فیلم «گل های داوودی» به کارگردانی رسول صدرعاملی به بازی بازگشت.

نظرات