بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار کیست +عکس جدید و ‎‌بیوگرافی

0

بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار کیست +عکس جدید و ‎‌بیوگرافی

آزاده سدیری بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار می باشد. او متولد ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است. آزاده سدیری نقش فریبا را در سریال کوبار بازی کرده است. او از سال ۹۵ وارد بازیگری شده و تاکنون در فیلم و سریال هایی همچون گربه سیاه و سریال های رنج پنهان ، زیر پای مادر ، کوبار و تعبیر وارونه یک رویا ، دشمن زن ، سریال کوبار و … حضور داشته است.

بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار

بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار

آزاده سدیری متولد ۱۳۶۹در تهران، بازیگر است. آزاده سدیری نقش فریبا را در سریال کوبار بازی کرده است.

سریال کوبار به کارگردانی فریدون حسن پور در سال ۱۳۶۹ تولید شده و ازاده سدیری در کنار بازیگرانی چون ارمیا قاسمی و مینا نوروزی و مرحوم سیروس گرجستانی و مهشید مرندی کهن و… بازی خوبی را ارایه کرده است. او همچنین در فیلم سینمایی گربه سیاه و سریال های رنج پنهان ، زیر پای مادر ، کوبار و تعبیر وارونه یک رویا حضور داشته است.

ایشان در رشته نرم افزار تحصیل کرده و از سال ۱۳۹۶ وارد حوزه هنری شده است

بیوگرافی فریبا در سریال کوبار

سوابق

آزاده سدیری برای اولین بار با بازی در تعبیر وارونه رویا وارد بازیگری شد. او با ایفای نقش عطیه در “سریال تعبیر وارونه یک رویا” به شهرت رسید در سریال زیر پای مادر که ماه رمضان سال ۹۶ پخش شد، ایفاگر نقش پروانه بود. عطیه در تعبیر وارونه یک رویا دختر ناصر با نقش آفرینی امیر جعفری بود. آزاده سدیری در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آزاده سدیری در این سال، بازیگری در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی محسوب می‌شود.

بیوگرافی آزاده سدیری بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار +عکس جدید

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آزاده سدیری بازی در سریال زیر پای مادر و سریال کوبار بوده است. آزاده سدیری سال ۱۳۹۵ سریال زیر پای مادر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با بهرنگ توفیقی همکاری داشته است. آزاده سدیری توانست با بازی در سریال زیر پای مادر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی، بهناز جعفری و مجید واشقانی بر تجارب او افزود.

او در سال ۱۳۹۶ در سریال رنج پنهان نیز بازی کرده است. آزاده سدیری این‌بار با بیژن میرباقری یعنی کارگردان سریال رنج پنهان و هنرمندانی چون سورنا غضنفری، میلاد میرزایی، علی سجادی و نسرین نکیسا همکاری داشت.

اسم واقعی بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار کیست +عکس جدید و ‎‌بیوگرافی

بیوگرافی آزاده سدیری

آزاده سدیری در آخرین کارهای هنری خود نقش فریبا در سریال کوبار را بازی کرده است. او دانشجوی پرستاری است و برای ادامه تحصیل به تهران می رود. او نقش مقابل ارمیا قاسمی را بازی می کند.

او در سال ۱۳۹۶ در سریال رنج پنهان نیز بازی کرده است. آزاده سدیری این‌بار با بیژن میرباقری یعنی کارگردان سریال رنج پنهان و هنرمندانی چون سورنا غضنفری، میلاد میرزایی، علی سجادی و نسرین نکیسا همکاری داشت.

بازیگر نقش فریبا در سریال کوبار کیست +عکس جدید و ‎‌بیوگرافی

سدیری با اشاره به این که این اولین تجربه بازیگری او است درباره نحوه ورودش به این حوزه گفت:من در رشته فیلمسازی و کارگردانی تحصیل کردم و آقای کریم امینی که خود ایشان هم دستیار کارگردان و برنامه ریز هست با من تماس گرفت و گفت که آقای جیرانی برای انتخاب یکی از کاراکترهاش از دختران جوان تست می گیرد، قبل از من هم، کارگردان سریال از خیلی از دختران تست بازیگری گرفته بودند اما وقتی من به دفتر او رفتم همانطور که گفتم اتفاق افتاد.
وی از کودکی به بازیگری علاقه مند بوده و مدت هاست که در تئاتر فعالیت دارد. مدتی بعد نیز پس از تجربه بازی در دو اثر تلویزیونی، در سریال کوبار و با نقش فریبا مقابل دوربین حاضر شد و با ارمیا قاسمی همبازی شد.

آزاده سدیری در جدیدترین کار هنری خود در یک فیلم به نام گربه سیاه بازی کرده است

نظرات