افشاگری وحشتناک علی شادمان از سریال سرزمین مادری | آمپول جلوگیری از رشد می زدم

0

افشاگری وحشتناک علی شادمان از سریال سرزمین مادری | آمپول جلوگیری از رشد می زدم

ناگفته ها و صحبت های جدید علی شادمان از بازی در سریال سرزمین مادری اینروزها خبرساز شده و با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است. علی شادمان در سریال سرزمین مادری در نقش رهی بازی کرده است در صفحه اینستاگرامش دست به افشاگری زده و و گفته: برای متوقف شدن رشدم در زمان بازی در سریال سرزمین مادری آمپول جلوگیری از رشد می زدم!! اما ماجرا چه بوده و جزییات را بخوانید

افشاگری وحشتناک علی شادمان از سریال سرزمین مادری | آمپول جلوگیری از رشد می زدم

علی شادمان در سریال سرزمین مادری

علی شادمان در سریال سرزمین مادری در نقش رهی بازی کرده است دست به افشاگری زده و و گفته: برای متوقف شدن رشدم در زمان بازی در سریال سرزمین مادری آمپول جلوگیری از رشد می زدم!! برای بازی در «سرزمین کهن»؛(سرزمین مادری) هر شب آمپول‌های جلوگیری از رشد می زدم! من برای این سریال دو سال از عمر و سلامت روح و جسمم را صرف کردم، در دوران بلوغ بودم و یک سال و نیم از آن دو سال را هر شب آمپول‌های جلوگیری از رُشد میزدم تا چهره و قَدَم تغییر نکند هنوز با عواقبش می جنگم مِنتی هم نیست.

آمپول جلوگیری از رشد

علی شادمان در سریال «سرزمین کهن» داروهای هورمونی مصرف کرده تا از رشدش جلوکیری شود. برای او داروها و هورمون هایی تجویز شده بود تا رشد او را متوقف کند تا بتواند راکورد خود در این سریال را حفظ کند! صحبت‌های او درباره این اتفاقات و بررملا شدن رازهای تاسف برانگیز با واکنس کاربران مواجه شده است.

علی شادمان در صفحه اینستاگرامش نوشت: برای « سرزمین کهن » من از ۱۳ سالگی تا ۱۵ سالگی درگیر کار بودم، در سن بلوغ هم بودم ولی باید راکوردهای نقش را حفظ می‌کردیم؛ چراکه من هم باید سن ۷سالگی آن شخصیت را بازی می‌کردم و هم سن ۱۴ سالگی و این کار را بسیار سخت کرده بود و من هم روزبه‌روز داشتم بزرگتر می‌شدم. با مشاوره چند دکتر و با درمان عجیب و غریب و ریسکی که کردیم، پذیرفتیم که یک سری داروها را مصرف کنم که از رشد و بلوغ من جلوگیری کند. پدر و مادرم هم خیلی در این زمینه تحقیق کردند و تضمین‌هایی از دکترها گرفتند؛ ولی با این حال کار پرریسکی بود و خوشبختانه اتفاق بدی هم نیفتاد.

درباره بازی درخشان علی شادمان دوازده ساله در سریال «سرزمین مادری» بارها نوشته‌ایم اما به جرئت می‌توانیم بگوییم اوج قدرت بازیگری شادمان در قسمت یازده و دوازده این سریال رقم می‌خورد. او با همین سن و سال پایین، در طول این دو قسمت، احساسات مختلفی از خودش بروز می‌دهد و به شیوه‌ای عمل می‌کند که اوج ترس و اندوه و بغض و استیصالش را درک می‌کنیم. این نمایش احساسات به قدری باورپذیر و دقیق صورت گرفته که در پایان قسمت دوازدهم زبان ما هم همراه رهی بند می‌آید.

در دو قسمت جدید سریال «سرزمین مادری»، رهی بارها مورد اهانت قرار می‌گیرد، کتک می‌خورد و تا پای پرتاب شدن ته چاه پیش می‌رود. آنچه باعث می‌شود در کل این دو قسمت کل لحظات با داستان همراه شویم، بازی ملموس شادمان است؛ بازیگری که آن زمان تجربه زیادی نداشته اما بسیار حرفه‌ای مقابل دوربین رفته است.

نظرات