رنگ سال ۲۰۲۴ برای لباس و آرایش مشخص شد +عکس و مشخصات رنگ سال ۲۰۲۴

0

رنگ سال ۲۰۲۴ برای لباس و آرایش مشخص شد +عکس رنگ سال ۲۰۲۴

باتوجه به نزدیک شدن به سال نو میلادی ۲۰۲۴ و سال ۱۴۰۳، شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۴ را مانند هر سال معرفی کرد تا طرفداران و عاشقان مد و پوشاک بتوانند در عید کریسمس ۲۰۲۴ و در ایران در عید نوروز ۱۴۰۳، لباس و رنگ مو و دکور منازل خود را بر اساس رنگ سال ۲۰۲۴ – ۱۴۰۳ چیدمان کنند و آرایش و استایل بروزی داشته باشند.

در ادامه به مطالب رنگ سال ۲۰۲۴ برای لباس و آرایش و دکوراسیون +عکس رنگ سال ۲۰۲۴ – ۱۴۰۳ در ایران و اروپا برای رنگ مو و لباس و مد و دکوراسیون انتخاب پنتون برای رنگ سال ۲۰۲۴ هلویی زردآلویی VivaApricot Crush چه رنگیه؟ رنگ سال ۱۴۰۳ در ایران چیست و برای عید و بهار چه رنگی مد شده امسال (۱۴۰۳) را در ادامه میخوانید.

رنگ سال 2024

 

عکس و مشخصات رنگ سال ۲۰۲۴ و ۱۴۰۳

رنگ هلویی زردآلویی VivaApricot Crush رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی شد

طبق بررسی متخصصین موسسه WGSN رنگ سال ۲۰۲۴ (Apricot Crush) ترکیبی از نارنجی و صورتی است و قرار است نمادی از آرامش و خوش بینی برای مردم جهان باشد. ترکیب این دو رنگ خاص برای مصرف کنندگاه طراوت بخش خواهد بود. زیرا رنگ صورتی موجود در آن حسی دلپذیر به شما می دهد. رنگ نارنجی کم رنگ موجود در آن نیز می تواند به عنوان یک رنگ انرژی بخش عمل کند. این رنگ را می توانید با کد رنگی F87C56 در پالت رنگ های پنتون پیدا کنید.

رنگ سال ۲۰۲۴ – ۱۴۰۳ برای لباس و آرایش مشخص شد +عکس رنگ سال 2024

رنگ سال ۱۴۰۳ در ایران چیست

موسسه WGSN کمپانی فعالیتی مشابه با موسسه Pantone دارد اما کاملا مستقل عمل می کند. محققینی که در این شرکت فعالیت می کنند، با شروع هر فصل، یک پالت رنگی به طرفداران خود پیشنهاد می کنند. با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۴ میلادی نیز در سپتامبر امسال، رنگ سال مد نظر خود را اعلام کردند. Apricot Crush رنگ رسمی است که این موسسه برای سال نو ۲۰۲۴ در نظر دارد. به طور خلاصه می توان گفت «صورتی هلویی» یا «زردآلویی» نام این رنگ است. موسسه WGSN معمولا برای انتخاب رنگ سال، پیرو رفتار مصرف کننده است. متخصصین حاضر در این شرکت با بررسی رفتار مشتریان و مخاطبان دنیای مد، اقدام به انتخاب رنگ سال می کنند.

با در نظر گرفتن همین نکات باید گفت معرفی رنگ سال ۲۰۲۴ نیز اهمیت بسیاری دارد. البته هنوز دو ماه تا اعلام رسمی رنگ سال ۱۴۰۳ توسط موسسه پنتون باقی مانده است. به همین دلیل ما قصد داریم با در نظر گرفتن فاکتورهایی، رنگ سال ۲۰۲۴ را پیش بینی کنیم.

رنگ سال ۲۰۲۴ – ۱۴۰۳ برای لباس و آرایش مشخص شد +عکس رنگ سال 2024

رنگ سال ۲۰۲۴ چه رنگیه

به گفته متخصصان مؤسسه رنگ Pantone: رنگ‌های مورد استفاده در هفته مد نیویورک بهار ۲۰۲۴/ رنگ سال ۱۴۰۳ با یک حس خاص از گذشته همراه هستند، اما در عین حال با تحول صحبت می‌کنند، زیرا که ما به شیوه‌ای مثبت‌تر به زندگی نگاه می‌کنیم. در این پالت رنگی، حس آزادی جدیدی به تصویر کشیده شده است که با توجه به این تنوع از رنگ‌های خاطره‌انگیز و آشنا، دربه در باز شده است تا به اکتشاف پتانسیل خلاقانه ما برای بازنمایی آینده بپردازیم.

“رنگ‌های هفته مد نیویورک بهار ۲۰۲۴ احساسات رها شدن را الهام می‌بخشند. این رنگ‌ها باز کردن تخیل و تقویت و آزاد کردن روح هنری منحصر به فرد خودمان را ممکن می‌سازند و به ما این امکان را می‌دهند که خودمان را با روش‌های خلاقانه‌تر بیان کنیم

تاریخچه شرکت پنتون

پنتون (PANTONE ) نام شرکتی واقع در شهر کارلستات نیوجرسی است که در زمینه چاپ، تولید رنگ و رنگ شناسی در سراسر دنیا معتبر و مشهور است. این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه، الهام بخش بسیاری از برندها، صنعت مد و فشن، طراحی داخلی و تولید بسیاری از لوازم و ابزار است.

نظرات