بیوگرافی ندا حبیبی بازیگر نقش حوا در بازی نقابها کیست و همسرش ‌+عکس

0

بیوگرافی ندا حبیبی بازیگر کیست و همسرش +‌عکس های ندا حبیبی بازیگر نقش حوا در بازی نقابها و اینستاگرام و عکس جنجالی و همسر و خانواده او در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

ندا حبیبی کیست و اهل کجاست

ندا حبیبی با نام کامل ندا حبیبی احمدآبادی بازیگر ایرانی در ۱۸ بهمن ۱۳۵۷ در شهر اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی و فوق لیسانس کارگردانی می باشد.

خانم حبیبی بازیگر بومی بیش از ۱۵ سال است که در عرصه تئاتر فعالیت دارد و به عنوان بازیگر نمایش چندین اثر تئاتر و نمایش روی صحنه اجرا کرده است . از سال ۷۵ با نمایش مشتی ماشالله وارد عرصه بازی در تئاتر شد. وی با تشویق ها و حمایت های مادرش در اوج جوانی وارد عرصه تئاتر شده است.

خانم ندا حبیبی در جدیدترین بازی خود در عرصه تاتر در نمایش آوانگارد و همچنین در قاب تلویزیون در سریال بازی نقاب ها در نقش حوا بازی کرده است.حبیبی بیشتر در تاتر فعالیت دارد و بیش از دو دهه است که وارد بازیگری تاتر شده و چندین اثر نمایشی از خود در کارنامه هنری خود دارد

بیوگرافی ندا حبیبی و همسرش ‌+بازیگر نقش حوا در بازی نقابها

بیوگرافی ندا حبیبی و همسرش

ندا حبیبی در ۱۸ بهمن ۱۳۵۷ در شهر اهواز به دنیا آمده است. او بازیگر ترکمن است و با نقش حوا در سریال بازی نقاب ها به شهرت رسید

او فارغ التحصیل رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی و فوق لیسانس کارگردانی می باشد. خانم حبیبی بازیگر بومی بیش از ۱۵ سال است که در عرصه تئاتر فعالیت دارد و به عنوان بازیگر نمایش چندین اثر تئاتر و نمایش روی صحنه اجرا کرده است .

بازیگر نقش حوا در سریال بازی نقاب ها

خانم ندا حبیبی در جدیدترین بازی خود در عرصه تاتر در نمایش آوانگارد و همچنین در قاب تلویزیون در سریال بازی نقاب ها در نقش حوا بازی کرده است.حبیبی بیشتر در تاتر فعالیت دارد و بیش از دو دهه است که وارد بازیگری تاتر شده و چندین اثر نمایشی از خود در کارنامه هنری دارد.

بازیگر نقش حوا در سریال بازی نقاب ها کیست + بیوگرافی

سوابق

از سال ۷۵ با نمایش مشتی ماشالله وارد عرصه بازی در تئاتر شد.وی با تشویق ها و حمایت های مادرش در اوج جوانی وارد عرصه تئاتر شده است.

از سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۵ ساله بود شروع به شرکت در تمامی جشنواره های هنری کرد که خاطره انگیز ترین جایزه او بازیگر اول زن کشور در جشنواره عاشوراییان با نمایش روز واقعه بود.

در بیش از ده اثر نمایشی از جشنواره های معتبر رتبه های اول تا سومی کارگردانی را نیز کسب کرده و در طراحی صحنه ، بروشور و نویسندگی نیز رتبه های اول و دوم را گرفته است.

زندگینامه هنری و شخصی ندا حبیبی بازیگر و نویسنده و مدل

ندا حبیبی جوایز جشنواره را نیز چند بار از آن خود کرده است که معروفترین آنها جایزه بازیگر نقش زن اول در جشنواره عاشوراییان در گرگان با نمایش روز واقعه بود. وی علاوه بر جایزه جشنواره عاشوراییان، جایزه برای نقش آفرینی در چندین نمایش نیز به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شده است. حبیبی علاوه بر بازیگری در طراحی صحنه طراحی بروشور و نویسندگی نیز مهارت داشته و تاکنون توانسته است در جشنواره ها رتبه های اول و دوم را نیز در این فعالیت ها کسب کند.

اینستاگرام ندا حبیبی

آدرس پیج این بازیگر با آیدی n.habibi@ فعال است و کارها و آثارش را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد. دل نوشته و شعرهای احساسی او در پیج شخصیش نشان از نبوغ و قلم قوی ایشان داشته و داستانی را به نام پل چوبی نیز در اینستاگرامش منتشر شده است.

بیوگرافی ندا حبیبی و همسرش ‌+بازیگر نقش حوا در بازی نقابها

ازدواج و همسر ندا حبیبی

از ازدواج و زندگی شخصی وی اطلاع دقیقی در دست نیست ، اما به احتمال زباد ازدواج کرده است

اینستاگرام ندا حبیبی

بیوگرافی ندا حبیبی و همسرش ‌+بازیگر نقش حوا در بازی نقابها

ندا حبیبی بازیگر نقش حوا در بازی نقابها کیست و اهل کجاست

بیوگرافی و همسر و فرزندان ندا حبیبی و بازیگر نقش حوا در بازی نقاب ها

نظرات