بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد فوتبالیست و همسرش +عکس

0

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد فوتبالیست و همسرش +عکس

محمد جواد حسین نژاد فوتبالیست جوان ایرانی متولد ۵ تیر ۱۳۸۲ بوده و ۲۰ سال سن دارد او در تیم ملی امید و باشگاه سپاهان بازی میکند پست محمدجواد حسین نژاد هافبک تهامی و وینگر بوده و قد او ۱۸۰ سانتی متر میباشد در ادامه به بیوگرافی محمد جواد حسین نژاد و ناگفته ها درباره زندگی او در مجله حرف تازه خواهیم پرداخت.

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد فوتبالیست کیست و اهل کجاست و همسرش +عکس

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد

محمد جواد حسین نژاد در ۴ تیر ماه ۱۳۸۲ به دنیا امده است و با ۲۰ سال سن توانست در لیگ برتر ایران و تیم سپاهان اصفهان بازی کند پست این فوتبالیست هافبک میباشد و با ۱۸۰ سانتیمتر قد او را به عنوان یکی از بهتری هافک های کشور تبدیل کرده است.

سوابق ورزشی

محمدجواد حسین نژاد فوتبالش را از آکادمی سپاهان استارت زده و در تیم های نوجوانان سپاهان کار خود را آغاز کرد و سپس به تیم جوانان این باشگاه امد و در نهایت موفق شد توجه مربی بزرگسالان سپاهان را جلب کند و با ۱۸ سال سن تجربه بازی در لیگ برتر ایران به دست آورد.

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد فوتبالیست و همسرش +عکس

تیم ملی

حسین نژاد سابقه عضویت در تیم ملی جوانان ایران را در جام ملت های آسیا را دارد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مونا ثریابین بازیکن فوتبال کیست و اهل کجاست +عکس و زندگی شخصی

درخشش در تیم ملی امید در مسابقات فوتبال اسیایی ۲۰۲۳ حسین نژاد که دو فصل دیگر با سپاهان اصفهان قرارداد دارد بدون توجه به مطرح شدن اسم خود در تلاش است تا همچنان به درخشش با پیراهن ملی و باشگاهی ادامه دهد تا شاید شانس خود را برای حضور در فهرست بعدی تیم ملی بزرگسالان نیز بیازماید.

«جعفر جزیدوف» تحلیل گر فوتبال پایه در ازبکستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد حسین‌نژاد باعث شد بازی‌های سپاهان مقابل ذوب آهن و استقلال را هم ببینم. به نظرم فوتبال ایران پس از کریم باقری، علی کریمی، آندو تیموریان و مجتبی جباری بار دیگر هافبک طراز اول به قاره معرفی می‌کند.

بیوگرافی محمد جواد حسین نژاد فوتبالیست و همسرش +عکس

شایان ذکر است دیدار حساس و تعیین کننده تیم‌های فوتبال امید ایران و ازبکستان روز سه شنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در تاشکند برگزار خواهد شد. برنده این دیدار به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله دوم انتخابی المپیک خواهد شد و تیم دوم باید منتظر تعیین تکلیف سایر تیم‌های دوم گروه‌ها باشد.

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد

درخشش در تیم ملی امید در مسابقات فوتبال اسیایی ۲۰۲۳

«جعفر جزیدوف» تحلیل گر فوتبال پایه در ازبکستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد حسین نژاد تاکید کرد: او باعث شد بازی‌های سپاهان مقابل ذوب آهن و استقلال را هم ببینم. به نظرم فوتبال ایران پس از کریم باقری، علی کریمی، آندو تیموریان و مجتبی جباری بار دیگر هافبک طراز اول به قاره معرفی می‌کند.

حسیننژاد که دو فصل دیگر با سپاهان اصفهان قرارداد دارد بدون توجه به مطرح شدن اسم خود در تلاش است تا همچنان به درخشش با پیراهن ملی و باشگاهی ادامه دهد تا شاید شانس خود را برای حضور در فهرست بعدی تیم ملی بزرگسالان نیز بیازماید.

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد فوتبالیست و همسرش +عکس

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد فوتبالیست و همسرش +عکس

نظرات