بیوگرافی و عکس های علی مسلمی بازیگر

1

بیوگرافی و عکس های علی مسلمی بازیگر

بیوگرافی علی مسلمی

علی مسلمی متولد ۸ آذر ۱۳۷۳ درتهران، بازیگر جوان ، خوش چهره و جدید سینما و تلویزیون ایران می باشد . دانشجوی لیسانس رشته بازیگری تئاتر می باشد، او در دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده است، چهره متفاوت با چشمان آبی و استعداد بازی اش خبر از آینده درخشان در سینمای ایران دارد.

مسلمی فعالیت خود را بعنوان بازیگر از اوایل دهه ۹۰ با تئاتر عروسکی شروع کرد و با تئاتر نیمروز اسکاتلند به کارگردانی ندا هنگامی در جشنواره بین المللی فجر سی و پنج حضور داشت.

علی مسلمی

ورود به تلویزیون

ورودش به تلویزیون بدون سفارش و پارتی بوده، در یک فراخوان بازیگری شرکت کرد و از بین نزدیک به هزار نفر تست داد و قبول شد، به این صورت او در اولین سریال حسین سهیلی زاده بازی کرد.

علی مسلمی

همسر علی مسلمی

وی تا بحال ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

فیلم شناسی علی مسـلمی

علی مسلمی در سال ۹۶ اولین بار با سریال هست و نیست وارد قاب تلویزیون شد، او در این سریال نقش مهیار بازی می کند، نقش مقاببل وی هم بازیگر جوانی بنام عزاله کرمعلی می باشد.

سریال هست و نیست یک ملودرام اجتماعی است که قصه آن براساس فیلمنامه ای از علی حدادی و توسط نادر وحید نگاشته شده است و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما پخش شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است : گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ ای گره می‌ خورد که به سادگی باز نمی‌ شود …!

وی به تازگی در سریال حکایت کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در حال ایفای نقش است.

«حکایت های کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است و ساختاری اپیزودیک دارد.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

عکس های علی مسلمی

علی مسلمی  علی مسلمی

  علی مسلمی

علی مسلمی

علی مسلمی

علی مسلمی

علی مسلمی

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های علی مسلمی بازیگر

  1. عاشق گفت:

    اطلاعات تکراری بود وکامل نبود

نظرات