بیوگرافی گوستاوو بلانکو بازیکن استقلال کیست و همسر و سوابق +عکس و افتخارات

0

بیوگرافی گوستاوو بلانکو بازیکن استقلال کیست و همسر و سوابق +عکس و افتخارات

گوستاوو بلانکو بازیکن فوتبال اهل آرژانتین میباشد که در حال حاضر برای تیم استقلال تهران بازی می کند. او متولد ۵ نوامبر ۱۹۹۱ در شهر مندوسا کشور آرژانتین می باشد و هم اکنون ۳۲ سال سن دارد. ادامه بیوگرافی گوستاوو بلانکو بازیکن استقلال و همسرش و فرزندانش همراه با ناگفته های زندگی شخصی از آرژانتین تا ایران و سوابقش را در مجله حرف تازه می خوانید

زندگینامه و بیوگرافی گوستاوو بلانکو

گوستاوو بلانکو (Gustavo Blanco) در تاریخ ۵ نوامبر ۱۹۹۱ در شهر مندوسا، آرژانتین به دنیا آمده و اصالتاً اوکراینی است. او دارای قد ۱۹۰ بوده و هم اکنون در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی میکند. او به تازگی در کنسرت علیرضا طلیسچی حضور داشت

این فوتبالیست در شهریور ۱۴۰۲ با قراردادی ۱ ساله به تیم استقلان تهران پیوست.

بیوگرافی گوستاوو بلانکو کیست و همسر و سوابق +عکس اینستاگرام و افتخارات

شروع فوتبال

بلانکو فوتبال خود را با تیم مدرسه آرسنال ساراندی آغاز کرد و کم کم توانست به تیم بزرگسالان راه پیدا کند. با اینکهد او هیچ بازی ملی در کارنامه اش ندارد و مربیان تیم ملی آرژانتین هیچگاه او را به ملی دعوت نکردند اما عملکرد قابل قبولی در فوتبال دارد.

بلانکو از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد و سرعت عمل خوبی در زمین دارد. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۹ برای تیم فوتبال استقلال بازی می‌کند.

بلانکو نخستین بازی رسمی خود را برای باشگاه آرسنال ساراندی در جریان پیروزی ۳–۰ مقابل ایندپندینته به تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۱ انجام داد وی نخستین گل خود نیز در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۱ مقابل کولون به ثمر رساند تا زننده تنها گل تیمش در جریان مساوی ۱–۱ باشد.

در ۲۷ فوریه ۲۰۱۴ باشگاه آنژی مخاچ‌قلعه روسیه اعلام کرد گوستاوو بلانکو با قراردادی آزاد به این تیم پیوسته‌است. وی در نهایت بدون انجام حتی یک بازی برای این تیم در انتهای فصل جدا شد.

بلانکو در سپتامبر ۲۰۱۴ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه الوداد کازابلانکا مراکش پیوست و در فوریه ۲۰۱۵ با توافقی دو طرفه از به قرارداد خود با این تیم پایان داد.

وی در مارس ۲۰۱۵ به باشگاه فوتبال آشوری‌ها سوئد و پس از آن در سال ۲۰۱۶ به کارپاتی لویو اوکراین پیوست

بیوگرافی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال کیست و همسر و سوابق +عکس اینستاگرام و افتخارات

بازی ملی

او هیچ بازی ملی در کارنامه اش ندارد و مربیان تیم ملی آرژانتین هیچگاه او را به ملی دعوت نکردند و به همین دلیل گوستاوو بلانکو به تیم ملی اوکراین ابراز علاقه کرد اما اوکراین هم او را به تیم ملی دعوت نکرد.

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال کیست

بلانکو علیرغم داشتن پیشنهاداتی از پرسپولیس در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ رسما به استقلال پیوست و به اولین بازیکن آرژانتینی تاریخ استقلال تبدیل شد. البته روند ثبت قرارداد این بازیکن حدود ۲ ماه به دلیل سقف قرارداد ها طول کشید اما سرانجام توانست اولین بازی خود را با پیراهن استقلال در مقابل آلومینیوم اراک انجام دهد.

گوستاوو توانست اولین گل خود را با پیراهن استقلال در هفته دهم لیگ برتر ۰۳–۱۴۰۲ در مقابل باشگاه فوتبال تراکتور به ثمر برسونه

گوستاوو بلانکو مهاجم پیشین ایبار اسپانیا که در آخرین روز نقل و انتقالات با استقلال قرارداد خود را امضا کرد، دقایقی پیش از طریق cip فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد. علی سامره سرپرست تیم استقلال و نصرالله خواجه‌گیری مدیر اجرایی تیم استقلال با حضور در فرودگاه، از این مهاجم آرژانتینی استقبال به عمل آوردند.

همسر و فرزندان

بلانکو مجرد بوده و ازدواج نکرده است در پیج اینستاگرام او هیچ عکسی از شریک عاطفی و زندگی اش وجود ندارد.

مهاجم آرژانتینی استقلال کیست

آمار باشگاهی

بلانکو فوتبال خود را با تیم مدرسه آرسنال ساراندی آغاز کرد و کم کم توانست به تیم بزرگسالان راه پیدا کند. او نخستین بازی رسمی اش را برای تیم آرسنال ساراندی انجام داد مسابقه ای که با برتری ۳–۰ مقابل ایندپندینته در سال ۲۰۱۱ انجام داد او اول گل رسمی خود را در لیگ آرژانتین در سال ۲۰۱۱ مقابل کولون به ثمر رساند.

افتخارات

در سال ۲۰۱۴ به تیم آنژی مخاچ‌قلعه روسیه پیوست او در نهایت بدون انجام حتی یک بازی برای این تیم در انتهای فصل جدا شد.

بلانکو در سپتامبر ۲۰۱۴ با قراردادی ۲ساله به باشگاه الوداد کازابلانکا مراکش پیوست و در فوریه ۲۰۱۵ با توافقی دو طرفه از به قرارداد خود با این تیم پایان داد.

وی در مارس ‌۲۰۱۵ به باشگاه فوتبال آشوری‌ها سوئد و پس از آن در سال ۲۰۱۶ به کارپاتی لویو اوکراین پیوست.

سوابق و بیوگرافی گوستاوو بلانکو بازیکن فوتبال

عکس و بیوگرافی گوستاوو بلانکو کیست و همسر و سوابق +عکس اینستاگرام و افتخارات

بیوگرافی گوستاوو بلانکو

بیوگرافی گوستاوو بلانکو کیست و همسر و سوابق +عکس اینستاگرام و افتخارات

نظرات