جدیدترین مدل های کت و شلوار نامزدی زنانه و دخترانه ویژه محضر و بله برون ۱۴۰۳

0

کت و شلوار نامزدی ۱۴۰۳ : حتما می دانید برای محضر و جشن نامزدی نیازی نیست عروس خانم ها حتما پیراهن بپوشند و می توانند مدل های جدید و شیک که جدیدا مد شده یا همان کت و شلوا را بپوشند و خاص به نظر برسند. همراه ما باشید.

کت و شلوار نامزدی زنانه

جدیدترین مدل های کت و شلوار نامزدی زنانه و دخترانه ویژه محضر و بله برون ۱۴۰۳

راهنمای خرید کت و شلوار نامزدی :

شلوار نباید آنقدر تنگ باشد که موجب کشیده شدن حین نشستن شما شود. برای شلوار پیشنهاد ما این است که یک سایز بزرگتر از کمرتان انتخاب کنید یا آنقدر بزرگ باشد که ۲ انگشت شما را بین پوست و کمر شلوار بتوان قرار داد. این کار به بلوز شما اجازه راحت تر قرار گرفتن در شلوار را نيز می دهد و همچنین خود شما هم به هنگام استفاده از این شلوار راحت خواهید بود.

کت شما باید اندازه باشد ولی تنگ نباشد.آستین های آن باید تا زیر مچ شما باشند ولی تا زیر انگشت شست شما نرسند. همچنین حین پوشیده شدن کت وقتی آرنج خود را خم می کنید نباید احساس ناراحتی یا پیچیده شدن جسمی سخت به دور بازویتان را داشته باشید.

کت و شلوار نامزدی

پارچه‌ های مختلفی در بازار برای کت‌ و شلوار زنانه موجود هستند نکته قابل گوشزد این است که در زمان خرید و یا دوخت کت‌ و شلوار زنانه حتما با یک خیاط مشورت نمایید؛ سعی کنید تمامی علایق خود را به آن توضیح دهید. برای خرید حتما باید اطلاع داشته باشید که چه نوع پارچه‌ای، با در نظر گرفتن نوع استایل بدنی شما و علایقی که به طرز دوخت کت‌ و شلوار خود دارید مناسب خواهد بود.

کت و شلوار نامزدی دخترانه

الگوها و طرح های ظریفی همچون راه راه و چهارخانه، همواره جز مد روز هستند و به شما ظاهری جذاب می بخشند. همچنین، مدل راه راه و یا چهارخانه را می توانید با طیف وسیعی از اکسسوری ها و یا شومیز با پارچه ساده، هماهنگ کنید.همچنین اگر پارچه کت و شلوار مجلسی تان ساده است، می توانید تاپ یا شومیزی با پارچه طرح دار را برای هماهنگی و افزودن طرح به کت و شلوار مجلسی خود به کار بگیرید. پارچه های ساده و یا با الگوهای مینیمالی همچون راه راه یا چهارخانه، گزینه هایی عالی برای کت و شلوار مجلسی هستند.

نکات خرید کت و شلوار نامزدی

از انتخاب الگوهای شلوغ برای پارچه کت و شلوار مجلسی پرهیز کنید؛ مگر اینکه استایل شخصی تان ماکسیمال باشد یا برای دورهمی دوستانه بخواهید از کت و شلوار مجلسی استفاده کنید. دقت کنید که مراسم نامزدی، قواعد پوشش خاص خود را دارد و لازم است حتما پوشش خود را به نحوی انتخاب کنید که این قوانین رعایت شوند.

کت و شلوار نامزدی مجلسی

قیمت کت و شلوار نامزدی زنانه

کت و شلوار زنانه

جنس کت و شلوار نامزدی

رنگ کت و شلوار نامزدی زنانه

راهنمای خرید کت و شلوار

همراه ما باشید

نظرات