نکات مهم پیش از خرید شیرآلات شودر

0

بدون شک شیرآلات در هر ساختمانی جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات به حساب می‌آید؛ از این جهت داشتن کیفیت بالا در این تجهیزات بسیار حائز اهمیت است. در بخش‌های مختلف خانه اعم از آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام از شیرآلات استفاده می‌شود؛ اما سوال اینجا است که در زمان خرید شیرآلات باید به چه نکاتی توجه داشت؟ آیا امکان خرید این تجهیزات بدون تحقیق کار درستی است؟ صد درصد خیر! برند شودر یکی از معتبرترین تولیدکنندگان شیرآلات بوده و در این راهنما تمرکز اصلی ما بر روی نکات مهم پیش از خرید شیرآلات شودر است.

چرا که این محصولات تنوع بالایی داشته و ممکن است برخی افراد در زمان خرید به دلیل مواجه شدن با تنوع بالای این محصولات دچار اشتباه شوند و اقدام به خرید شیرآلاتی کنند که متناسب با منزل آنان نباشد. کالاشهر به عنوان یکی از معتبرترین مجتمع‌های نمایشگاهی و فروشگاهی کالای خانگی و ساختمانی مفتخر است که محصولات شودر را با تضمین اصالت کالا به شما عزیزان عرضه کند.

هر آن چه که باید پیش از خرید شیرآلات شودر بدانید!

اولین و مهم‌ترین موضوعی که در زمان خرید شیر آلات باید در نظر داشته باشید، استاندارد بودن تجهیزات مذکور و طراحی آن‌ها با کمک فناوری‌های نوین به منظور کاهش مصرف آب است. اکثر افرادی که قصد خرید و نصب شیرآلات را دارند در درجه اول به قیمت توجه می‌کنند، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در کنار قیمت توجه به موارد دیگری نظیر کیفیت، جزئیات، اندازه و کارایی شیرآلات نیز حائز اهمیت است. طبیعتاً هر اندازه شیرآلات انتخابی شما کوچک‌تر باشند، قیمت کم‌تری داشته و در مقابل شیرهایی با ابعاد بزرگ‌تر قیمت بیش‌تری خواهند داشت؛ چرا که شیرآلات با اندازه بزرگ‌تر به تبع وزن بیش‌تر و پیچیدگی زیادتری داشته و فرایند تولید طولانی‌تری را پشت سر گذاشته‌اند.

شیرآلات شودر

کالا شهر مفتخر است شیرآلات بهداشتی به همراه بدنه‌ای قوی، آبکاری مطلوب، مصرف بهینه آب و ظاهری زیبا از برند شودر را به شما عزیزان با قیمتی مقرون به صرفه و تضمین اصالت کالا عرضه کند. ناگفته نماند که برند شودر از جمله محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده شیرآلات در ایران به حساب آمده که از سال ۱۳۷۰ تا به امروز فعالیت می‌کند.

نکات مهم پیش از خرید شـیرآلات شودر

اگر قصد خرید شیر آلات را دارید، لازم است که به نوع کارتریج و مغزی تجهیزات مورد نظر دقت فراوانی داشته باشید. به طور معمول کیفیت کارتریج و دوام آن تعیین‌کننده عمر یک شیر است. علاوه بر این، توجه به اعتبار شرکت سازنده شیرآلات مورد نظر نیز اهمیت دارد؛ چرا که با خدمات پس از فروش آن مرتبط است. در ادامه با نکات مهم پیش از خرید شیرآلات شودر که می‌تواند به شما در انتخاب این تجهیزات کمک شایانی کند آشنا خواهید شد:

انتخاب شیرآلات بر حسب کاربرد

توجه به کاربری محصول از جمله نکات مهم پیش از خرید شیرآلات شودر است؛ به عنوان مثال اگر می‌خواهید از این محصولات در محیط مسکونی استفاده کنید، بایستی به دنبال مدل مناسب برای اماکن مسکونی و اگر بنا به استفاده در محیط عمومی بوده بایستی به دنبال شـیرآلات متناسب با آن بروید. به طور معمول در آشپزخانه برای نصب شیر بر روی سینک و روشویی‌ها از شـیرآلات ایستاده بهره‌گیری می‌شود؛ چرا که شیر دیواری به دلیل ارتفاع زیاد نسبت به کف حوضچه سینک و روشویی، باعث پاشش آب به اطراف شده و برای مصرف‌کننده دردسرساز می‌شود. در نتیجه شـیرآلات مدل دیواری عمدتاً برای شیر حمام و توالت گزینه بهتری هستند.

شیرآلات شودر

انتخاب شیرآلات بر اساس رنگ

از دیگر نکات مهم پیش از خرید شیرآلات شودر توجه به رنگ محصول بوده که می‌توانید بر مبنای آن اقدام به خرید کنید. شـیرآلات در انواع رنگی نیز موجود هستند و می‌توان متناسب با سایر لوازم اقدام به انتخاب و خرید آن‌ها کرد. در بین شـیرآلات بهداشتی، آن دسته از محصولاتی که آبکاری کروم براق دارند به عنوان پرکاربردترین و مقرون به صرفه‌ترین نوع شناخته می‌شوند. در کنار آن شما عزیزان می‌توانید شـیرآلات مختلف را در رنگ‌های رایج نقره‌ای، مات و براق در فروشگاه کالاشهر متناسب با نیاز و سلیقه خود تهیه کنید.

توجه به محل نصب شـیرآلات

شـیرآلات به صورت روکار و توکار قابل نصب در ساختمان هستند. همان‌طور که از نام «روکار» و «توکار» مشخص بوده، شـیرآلات توکار به گونه‌ای نصب شده که لوازم آن پس از نصب مشهود نبوده و در مقابل شـیرآلات روکار به گونه‌ای طراحی و نصب می‌شوند که امکان دسترسی و دیدن آن‌ها برای مصرف‌کننده فراهم است. شما عزیزان در درجه اول باید بدانید که به چه نوع شیرآلاتی نیاز دارید؛ روکار یا توکار؟

محل نصب شـیرآلات را در نظر بگیرید و بعد با مراجعه به وب‌سایت کالاشهر و بازدید از شـیرآلات شودر می‌توانید مناسب‌ترین مورد را برای منزل خود خریداری فرمایید.

چرا شیرآلات شودر؟

اکنون که با نکات مهم پیش از خرید شیرآلات شودر آشنا شدید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که اصلاً چرا شـیرآلات شودر؟! برند شودر همواره در تلاش است که به جزئیات محصولات خود دقت فراوانی داشته باشد. در خط تولید شودر از متریال اولیه مرغوب با درجه کیفی عالی استفاده می‌شود. به همین خاطر انواع مختلف شـیرآلات عرضه شده توسط این برند که در کالاشهر نیز قابل خرید بوده استاندارد هستند و طول عمر بالایی دارند. ناگفته نماند که در ساختار شـیرآلات شودر از کارتریج‌های ساخت اروپا استفاده شده و در محصولاتِ توکارِ آن دایورتر از نوع کارتریجی تعبیه می‌شود.

علاوه بر این، امکان دسترسی آسان به قطعات مصرفی در شـیرآلات شودر به منظور تعمیر یا تعویض نیز وجود دارد. همچنین در این شـیرآلات بدنه اصلی در یک باکس محفظه تعبیه شده تا در زمان نصب و کاشی‌کاری، از آن به خوبی محافظت شود.

کالاشهر؛ معتبرترین مرکز عرضه‌کننده شیرآلات شودر

با در نظر داشتن نکات مهم پیش از خرید شیرآلات شودر از شما عزیزان دعوت می‌شود برای ثبت سفارش تجهیزات مذکور به وب‌سایت کالا شهر مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۳۵۰۰۴۴۴۴ تماس حاصل فرمایید. فروشگاه کالاشهر ضمن ارائه طیف وسیع تنوع کالا و مشاوره حرفه‌ای، خدمات گارانتی و پشتیبانی مستقیم را نیز ارائه می‌دهد؛ از این جهت شما عزیزان می‌توانید با خاطری آسوده با کلیک روی https://kalashahr.com/ از محصولات موجود در فروشگاه دیدن کرده و تجهیزات مورد نیاز خود را سفارش دهید./۲۲۲۰۵۳

نظرات