بیوگرافی غلامرضا جمشیدیها کیست و اهل کجاست +‌ماجرای درگیری با دانشجویان +‌فیلم

2

بیوگرافی غلامرضا جمشیدیها کیست و اهل کجاست +‌ماجرای درگیری با دانشجویان +‌فیلم

غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می باشد. که فیلم درگیری او با دانشجویان در آبان ماه منتشر شد او متولد دهه ۴۰ بوده و در حال حاضر رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می باشد. ادامه بیوگرافی غلامرضا جمشیدیها (غلامرضا جمشیدی‌ها) کیست و اهل کجاست با عکس و سوابق و زندگی شخصی و ویدئوی درگیری وی را در ادامه میخوانید

بیوگرافی غلامرضا جمشیدیها کیست و اهل کجاست +‌ماجرای درگیری با دانشجویان +‌فیلم
بیوگرافی غلامرضا جمشیدیها

غلامرضا جمشیدی‌ها متولد دهه ۴۰ بوده و در حال حاضر رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می باشد.

فیلم درگیری غلامرضا جمشیدی ها با دانشجویان

فیلم منتشر شده از دعوا و درگیری غلامرضا جمشیدی ها رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با دانشجویان از ساعاتی پیش خبرساز شده و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. در این ویدئو نشان می دهد که آقای جمشیدی ها با گروهی از دانشجویان دختر و پسر درگیر شده است. تا جایی برخی از کاربران می گویند: اینجا محل تحصیل است یا چاله میدان!!

کانال شورای صنفی دانشجویان گفته است پس از آنکه رئیس دانشکده «با رفتار توهین‌آمیزی اقدام به ضبط کارت دانشجویی یکی از دانشجویان کرد»، تعدادی از دانشجویان دانشکده، برای بازپس‌گیری کارت این دانشجو به دفتر ریاست رفته‌اند و تصاویر فوق مربوط به حمله به سمت دانشجویان و فحاشی در مقابل دفتر ریاست دانشکده است.

بیوگرافی غلامرضا جمشیدیها کیست و اهل کجاست +‌ماجرای درگیری با دانشجویان +‌فیلم

واکنش رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران درباره درگیری با دانشجویان

غلامرضا جمشیدی‌ها درباره درگیری با دانشجویان گفت: عصبانی شدم اما توهین نکردم!
درپی انتشار فیلم درگیری لفظی بین رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و تعدادی از دانشجویان در فضای مجازی، رئیس این دانشکده با تاکید بر اینکه آنچه که از حواشی روز گذشته منتشر شد تمام ماجرا نیست و روایت تقطیع شده است، گفت: برخی دانشجویان حتی حاضر به رعایت شئونات انسانی هم نیستند.

غلامرضا جمشیدی‌ها در گفتگو با ایسنا، در خصوص جزئیات حواشی اتفاق اخیر دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: فیلمی که اخیرا از ماجرای دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شد تمام ماجرا نیست و فقط بخشی از صحنه است متاسفانه برخی دانشجویان که مدعی آگاهی مسائل دانشگاه هستند همه اتفاق را روایت نکردند و صرفا بخش کوتاهی از ماجرا را منعکس کردند.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی از دانشجویان در دانشکده ما اخلاق فردی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: این دانشجویان گاهی اوقات اعمالی را انجام می‌دهند که در شأن دانشجو نیست. در حالی که دانشگاه یک فضای اجتماعی است و مقررات و قوانین خودش را دارد، اما برخی از دانشجویان این قواعد را رعایت نمی‌کنند و رفتار‌هایی را انجام می‌دهند که به هیچ عنوان در شأن دانشجو و دانشگاه نیست. متاسفانه برخی از دانشجویان جدا از اینکه در حد عرفی حجاب ندارند در فضای دانشگاه هم علنا روابط خارج از چارچوب دارند، اعمالی که شرعی، انسانی، اخلاقی و عرفی نیست.

وی تاکید کرد: موضوع درگیری ما با برخی دانشجویان دقیقا به دلیل این بود که بنده وقتی برای ادای فریضه نماز ظهر به محیط دانشکده رفتم رفتار نامناسبی از دو تن از دانشجویان دختر و پسر مشاهده کردم. با وجودی که دیدن این رفتار برای من بسیار سخت بود سعی کردم نادیده بگیرم، اما پس از اتمام نماز دیدم این رفتار همچنان در محوطه دانشکده ادامه دارد که به سمت دانشجو رفتم بدون توهین و تندی تا در این خصوص صحبت کنم که البته دانشجو نیز مقاومتی نکرد. صرفا کارت دانشجو را از دانشجوی پسر گرفتم و به آن‌ها گفتم دانشجوی دختر که صحنه را ترک کرده بود، باید خود را به دانشگاه معرفی کند.

بیوگرافی و سوابق غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده علوم اجتماعی تهران و همسر و فرزندانش فیلم درگیری با دانشجویان

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ادامه داد: من با دانشجوی پسر در دفتر مشغول صحبت بودم که ناگهان تعدادی از دانشجویان وارد اتاق شدند و یک سری مباحثی را مطرح کردند در این لحظه من جمله‌ای را از روی عصبانیت خطاب به آن‌ها بیان کردم. دانشجویان نیز اقدام به پخش این قسمت از سخنان من کردند که من منکر آن نیستم. در واقع من کاری به دانشجویان نداشتم و تهدیدی هم نکردم، اما به عنوان رئیس دانشکده نمی‌توانم از صحنه نامشروعی که می‌بینم چشم‌پوشی کنم.

جمشیدی‌ها خاطرنشان کرد: دانشجویانی که تخلف کردند وارد دفتر بنده شدند بجای عذرخواهی، می‌گفتند من عذرخواهی کنم. این در حالی است که دانشجویانی که فیلم درگیری را منتشر کردند عنوان نمی‌کنند چه اصل مطلب چه بوده و چه اتفاقی افتاده است، آیا رفتارشان متناسب استاندارد‌های اخلاقی، دانشگاهی و کلا انسانی و شرعی است؟ یا خیر؟

وی یادآور شد: من هیچ توهینی حتی به دانشجوی متخلف نکردم صرفا توضیح دادم این رفتار مناسب و شایسته محیط دانشگاه نیست. ما سعی می‌کنیم احترام دانشجو را حفظ کنیم، اما برخی دانشجویان خودشان احترامشان را حفظ نمی‌کنند و قوانین را رعایت نمی‌کنند. دانشجویی که خودش قواعد را رعایت نمی‌کند از من انتظار دارد من پاینبد به قوانین آن‌ها باشم.

من نسبت به رفتارم پاسخگو هستم

جمشیدیها می گوید: من نسبت به رفتارم پاسخگو هستم و اصلاً می‌توانیم به دادگاه برویم، من هم می‌آیم و همه چیز را توضیح می‌دهم. من همه مسائل را قبول دارم، اما هر جایی که قاعده‌ای دارد. شما یک بار به دانشکده علوم اجتماعی بیایید. می‌بینید که دختران و پسران راحت سیگار می‌کشند، روی چمن‌ها می‌خوابند، ولی خب مدارا و صبوری و حوصله ما هم اندازه‌ای دارد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی خاطرنشان کرد: ما از کسی جز خدا نمی‌ترسیم. توکل ما به خداست. با کسی کاری نداریم و به روش دین خودمان عمل می‌کنیم. بنابراین دال مرکزی اتفاقی که در دانشکده افتاده است، مربوط به روابط نامشروع دختران و پسران است که نباید اینگونه باشد.

واکنش ها

جوانان حداقل ظاهر را در محیط دانشگاه رعایت کنن

—–

مگه دانشگاه جای معاشقه س؟؟

——-

والا ما هم دانشجو بودیم کی از اینکارا کردیم!!

——–
چی رو حاشا می کنی؟

———–

کاشکی قضاوت نکنیم وقتی اصلا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده

2 دیدگاه در “بیوگرافی غلامرضا جمشیدیها کیست و اهل کجاست +‌ماجرای درگیری با دانشجویان +‌فیلم

  1. وحدتی گفت:

    متاسفانه فردی که تا دیروز دانش آموز بود به صرف ورود به دانشگاه و اطلاق عنوان دانشجویی مدعی علامه دهر بودن دارد و به خود جرأت توهین به اساتیدی که چند برابر سن آنان تحصیل و تدریس داشتند می‌کنند مقصر ماییم که عنوان نخبگی را به مهارت تست زنی تقلیل دادیم این هم محصولش

  2. ... گفت:

    عجب بدبختی شد این جریان…بی حجاب که میرن دانشگاه حرکاتا غیر اخلاقی چیه؟ ما تو یه هفته چهار مورد حرکت غیراخلاقی تو دانشگامون رو تذکر دادن دانشگاه تو ایران محل پارتی و بی بندوباریه فقط

نظرات