آخرین وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان در نوبت عصر چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان در نوبت عصر چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

در حالیکه مدارس نوبت صبح شهرستان های اصفهان و خمینی شهر تعطیل شده اما در حال حاضر وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان در شیفت نوبت عصر و بعد از ظهر مشخص نشده و تا ساعاتی دیگر از سوی مسئولان ذیربط اعلام خواهد شد جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی شیفت بعد از ظهر و عصر مدارس اصفهان امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به دلیل الودگی هوا را بخوانید

تعطیلی مدارس اصفهان

آیا مدارس اصفهان نوبت عصر تعطیل است چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس نوبت صبح اصفهان و خمینی شهر در روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه خبر داد.

🔹 منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبرگفت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، پایداری جو، انباشت آلاینده های جوی و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار آلودگی هوا طی روزهای آینده، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری تصمیماتی را اخذ نمود.

🔹وی ادامه داد: طبق مصوبات این کمیته تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و شهرستان خمینی‌شهر فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

شاخص هوا ناسالم برای گروه ها

شاخص اصفهان، شاهین شهر ۲۳۹ و شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌ها میانگین ۱۶۱ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
🔹بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۴، خیابان احمد آباد با ۱۷۲، میدان انقلاب با ۱۵۸، بزرگراه خرازی با ۱۵۷، دانشگاه صنعتی با ۱۶۱، رهنان با ۱۵۶، خیابان زینبیه با ۱۷۱، سپاهان شهر و ولدان با ۱۵۳، فرشادی با ۱۵۱، خیابان فیض با ۱۵۹ و بولوار کاوه با ۱۶۱ کرداباد با ۲۰۰ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم و قهجاورستان با ۲۸۵ AQI بنفش و بسیار ناسالم ثبت شد است.
🔹امروز شاخص هوا در خیابان‌های میرزا طاهر و پروین با ۱۰۸ و در پارک زمزم ۱۲۵ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بیماران قلبی و ریوی اصفهان از فعالیت در فضای باز خودداری کنند

نظرات