بیوگرافی الهام شکیب بازیگر کیست و همسرش مهرداد یزدانی +‌عکس و سوابق زندگی

0

بیوگرافی الهام شکیب بازیگر کیست و همسرش مهرداد یزدانی +‌عکس و سوابق زندگی

الهام شکیب بازیگر و کارگردان جوان سینما، تئاتر و تلویزیون در ایران می باشد. او متولد سال ۱۳۵۷ در تهران بوده و دانش آموخته رشته طراحی صحنه و نمایش در مقطع کارشناسی است الهام شکیب بازیگر سریال خاتون و فیلم های روز امتحان و بازجویی مینی بوس، شاطره، دسر توت فرنگی بود که متاسفانه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در سن ۴۵ سالگی بر اثر سرطان فوت کرد و همسر و فرزندنش ماهیار را تنها گذاشت. ادامه بیوگرافی الهام شکیب بازیگر با عکس و ناگفته های شخصی الهام شکیب کیست و اهل کجاست و سوابق تا همسر و فرزندان و ماجرا و اثار و فیلم ها و سریال را در مجله حرف تازه اماده کرده ایم. با ما در حرف تازه همراه باشید.

الهام شکیب بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۳۵۷ در تهران بود که در ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در سن ۴۵ سالگی بر اثر سرطان فوت کرد او همسر مهرداد یزدانی بوده و داری یک فرزند پسر پسر به نام ماهیار بود

الهام شکیب علاوه‌بر طراحی صحنه و بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه فعالیت‌های هنری خود در حوزه کارگردانی نیز وارد عرصه شد و چند نمایش تئاتر را روی صحنه برد. او کارگردانی نمایش‌هایی مانند “بیماری خانواده میم” و “یرما” را در کارنامه خود داشت.

بیوگرافی الهام شکیب بازیگر کیست و همسرش مهرداد یزدانی +‌عکس و سوابق زندگی

زندگینامه و بیوگرافی الهام شکیب بازیگر

زنده یاد الهام شکیب در سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شده و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد. این بازیگر جوانمرگ در حال حاضر ۴۵ سال سن دارد و در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۲ از دنیا رفت. الهام شکیب، بازیگر و کارگردان جوان با حضور خانواده و جمعی از دوستانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری این هنرمند جوان صبح امروز، سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه برگزار و پیکر این هنرمند با سخنانی از حمید پورآذری و هدایت هاشمی به خاک سپرده شد.

بیوگرافی و عکس الهام شکیب بازیگر کیست و اهل کجاست و همسرش مهرداد یزدانی و فرزندان +‌عکس و سوابق زندگی

سوابق زندگی هنری

الهام شکیب بازیگر سریال خاتون می باشد و به جز بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون در زمینه طراحی صحنه و کارگردانی فعالیت حرفه ای داشت. او در رشته طراحی صحنه تحصیل کرده بود و برای همین بیشتر در زمینه ظراحی صحنه در تئاتر فعالیت می کرد. او همچنین اخیرا چند نمایش را کارگردانی و به روی صحنه برده بود.
خانم شکیب کارگردانی نمایش‌های «بیماری خانواده میم»، «یرما» را بر عهده داشته است. نمایش هایی که با استقبال زیادی مواجه شد و بسیار پر کیشه بود

الهام شکیب کیست و اهل کجاست

این بازیگر جوانمرگ متولد تهران بود و در سال ۱۳۵۷ چشم به جهان گشود.

الهام شکیب کیست و اهل کجاست

شروع بازیگری

مرحومه الهام شکیب بازیگر جوان تئاتر و سینما و تلویزیون از دهه ۸۰ وارد حیطه بازیگری شد. او در طول مسیر بازیگری در نمایش‌های متعددی بازی کرده بود. وی در فیلم‌هایی چون مینی‌بوس، شاطره، دسر توت‌فرنگی، روز امتحان، بازجویی در کافه تهران و سریال خاتون و همچنین فیلم کوتاه لطفا یک کارگر ساده به ایفای نقش پرداخته بود.

همسر الهام شکیب

مهرداد یزدانی همسر الهام شیب می باشد. این زوج یک پسر به نام ماهیار دارند. خانوم شکیب چند سال پیش با مهرداد یزدانی از بازیگران تئاتر ازدواج کرده و در حا حاضر یک پسر به نام ماهیار دارد.

مهرداد یزدانی همسر الهام شکیب برنامه‌ریز و دستیار کارگردان سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی و زندگینامه الهام شکیب بازیگر و همسرش مهرداد یزدانی +‌عکس و سوابق زندگی

از بیماری سرطان تا درگذشت

متاسفانه در سال های اخیر خانم الهام شکیب دچار بیماری سرطان بود و با این بیماری سخت مبارزه می کرد. او مدت ها شیمی درمانی می کرد . تحت درمان بود، اما در نهایت تاسف این بازیگر جوان کشورمان را از دست دادیم . او شامگاه در ۱۴ آبان ۱۴۰۲ فوت کرد.

همسر او مهرداد یزدانی، بارها در صفحه اینستاگرام خود عکس‌هایی از او منتشر کرده و برای او آرزوی سلامتی کرده بود.

اما روز گذشته با انتشار پستی احساسی، خبر درگذشت همسرش را داد. همچنین حمید پورآذری، کارگردان و مدرس تئاتر و سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» که چندین همکاری‌ با الهام‌شکیب داشته، با اندوه فراوان از درگذشت او گفت: روزی که آتیلا پسیانی از دنیا رفت، الهام در صفحه اینستاگرامش نوشت آتیلا چه زود رفتی! و حالا ما فکر نمی‌کردیم که خود او به این زودی برود!»

بیوگرافی الهام شکیب بازیگر سریال خاتون و همسر و فرزندان +‌عکس و آثار زندگی شخصی و هنری الهام شکیب بازیگر سریال خاتون

بازی در سریال خاتون از دیگر سوابق الهام شکیب می باشد. او در سریال خاتون ایفای نقش کرده بود اگرچه نقش کوتاهی را بر عهده داشت اما تجربه خوبی را کسب کرد و با بازیگران مطرح زیادی همبازی بود.

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان، در ژانر عاشقانه تاریخی و محصول سال ۱۴۰۰ است.
داستان این سریال در زمان اشغال ایران در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و بازیگرانی همچون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعیدمولویان، مهران مدیری، بابک حمیدیان، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی و شبنم مقدمی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

وی با علی رفیعی، محمد عاقبتی و آتیلا پسیانی در تئاتر همکاری کرده و نمایش های زیادی را بازی کرده بود

بیوگرافی و زندگی شخصی الهام شکیب بازیگر سریال خاتون

اینستاگرام الهام شکیب

در اینستاگرام میتوانید پیج این بازیگر را با آیدی shakib.elham92 دنبال کنید. بعد از مرگ الهام‌شکیب فیلم آوازخوانی و نقاشی این بازیگر جوانمرگ در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

بیوگرافی الهام شکیب بازیگر کیست و همسرش مهرداد یزدانی +‌عکس و سوابق زندگی

واکنش ها به مرگ الهام شکیب

بسیاری از چهره های سینمایی به درگذشت الهام شکیب واکنش نشان دادند. همچنین حمید پورآذری، کارگردان و مدرس تئاتر و سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» که چندین همکاری‌ با الهام‌شکیب داشته، با اندوه فراوان از درگذشت او گفت: روزی که آتیلا پسیانی از دنیا رفت، الهام در صفحه اینستاگرامش نوشت آتیلا چه زود رفتی! و حالا ما فکر نمی‌کردیم که خود او به این زودی برود!»

سریال ها و فیلم های این بازیگر

مرحومه شکیب در فیلم ها و سریال های زیر بازی کرده بود که عبارتنداز:

  • مینی بوس
  • شاطره
  • دسر توت فرنگی
  • روز امتحان
  • بازجویی در کافه تهران
  • لطفاً یک کارگر ساده
  • سریال خاتون

نمایش ها و آثار تئاتری:

  • کلفت‌ها
  • خیلی دیرم شده
  • زنی که زیاد می‌دانست
  • پرفورمنس
  • آوای باد
  • شاهزاده احتجاب
  • یک نوکر و دو ارباب
  • خرس
  • عروس طوقی
  • رستم از شاهنامه رفت
  • جنایت و مکافات

نظرات