علت فوت و درگذشت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد +‌علت مرگ حمیدرضا مرادی

0

علت فوت و درگذشت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد +‌علت مرگ حمیدرضا مرادی در گذشت

علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر مشخص شد علت مرگ و درگذشت حمیدرضا مرادی همراه با زمان و تصاویر و جزئیات مرگ و درگذشت حمیدرضا مرادی بازیگر ایرانی در ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در سن ۴۵سالگی به علت ایست قلبی درگذشت محبوبه مرادی خواهر این بازیگر با تایید خبر فوت حمیدرضا مرادی بازیگر فیلم های مدرسه پیرمردها پاتال و آرزوهای کوچک گفت: حمیدرضا در محل کارش دچار ایست قلبی شد و ساعاتی پیش درگذشت.

حمیدرضا مرادی بازیگر تئاتر ایرانی درگذشت, علت فوت حمیدرضا مرادی بازیگر, علت مرگ حمیدرضا مرادی بازیگر , حمیدرضا مرادی بازیگر مدرسه پیرمردها فوت کرد, حمیدرضا مرادی بازیگر کیست و اهل کجاست کیه چیه, بازیگر مدرسه پیرمردها درگذشت, جزئیات مرگ و درگذشت حمیدرضا مرادی درگذشت

حمیدرضا مرادی بازیگر سینما و تلویزیون، لحظاتی پیش به علت سکته قلبی در سن ۴۵ سالگی فوت کرد و از دنیا رفت علت مرگ این بازیگر ایست قلبی ذکر شده است. وی روز گذشته دوشنبه، ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ درگذشت.

حمیدرضا مرادی که با بازی در فیلم های مدسه پیرمردها و سینمایی پاتال و آرزوهای کوچک به شهرت رسیده در سن ۴۵ سالگی از دنیا رفت. مراسم خاکسپاری وی در بهشت زهرا برگزار میشود.

حمیدرضا مرادی بازیگر سینما در سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. او از بازیگران مطرح دهه هفتاد بود و از کودکی وارد حرفه بازیگری شده بود و در فیلم‌های سینمای کودک در کنار بازیگرانی همچون اکبر عبدی، رضا کیانیان و …ایفای نقش کرده بود.

حمیدرضا مرادی در آثاری چون فیلم ماهی، مدسه پیرمردها و سینمایی پاتال و آرزوهای کوچک و همچنین در سریال‌های تلویزیونی «کیمیا» و «دل دار» بازی کرده است.او علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان چهره‌پرداز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشت.

مرادی بازیگری که دهه شصتی‌ها او را با بازی در سریال مدرسه پیرمردها و سفر جادویی به خاطر دارند، بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مرادی بازیگری که در دوره نوجوانی در فیلم‌های شاخص کودک و نوجوان دهه ۷۰ ایفای نقش می‌کرد، در سن ۴۵ سالگی دارفانی را وداع گفت.

محبوبه مرادی خواهر این بازیگر، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر گفت: حمیدرضا صبح دیروز در محل کارش دچار ایست قلبی شد و در گذشت.

وی ادامه داد: برادرم هیچ سابقه بیماری‌ای نداشت و متاسفانه در سن ۴۵ سالگی به‌طور ناگهانی با ایست قلبی درگذشت

وی عنوان کرد: مراسم تشیبع و خاکسپاری این بازیگر جوان، امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در بهشت زهرا (س) انجام می‌شود.

حمید رضا مرادی سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی «پاتال و آرزوهای کوچک»، «سفر جادویی» و «مدرسه پیرمردها» را در کارنامه خود داشت.

نظرات