آدرس سایت خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین ۱۱ آبان ۱۴۰۲ و قیمت بلیط

0

آدرس سایت خرید آنلاین بلیط بازی تراکتور و سپاهان ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ و قیمت بلیت

خرید بلیط بازی استقلال و شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر در ۱۱ آبان ۱۴۰۲ کلید خورد. زمان بلیت فروشی بازی شمس آذر قزوین مشخص شد و فوتبال دوستان و هواداران تیم های شمس آذر قزوین می توانند از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ از طریق سایت باشگاه قزوینی با لینک خرید مستقیم🔗 ticket.shamsazarfc.com بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

آدرس سایت خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین ۱۱ آبان ۱۴۰۲ و قیمت بلیط

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر، استقلال به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت. دیداری که تاثیر زیادی جدول لیگ برتر خواهد داشت.

بازی دو تیم استقلال و شمس آذر قزوین در هفته ۹ لیگ برتر، روز پنجشنبه (۱۱ آبان) از ساعت ۱۵/۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی از ساعت ۸ روز چهارشنبه دهم آبان ۱۴۰۲ تا نیم ساعت مانده به بازی انجام می‌شود. نحوه خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین به راحتی انجام پذیر است.

بلیت فروشی بازی استقلال و شمس آذر ۱۱ آبان ۱۴۰۲

بلیط فروشی این دیدار از دقایقی پیش آغاز شد و فوتبالیست دوستان می‌توانند با مراجعه به سایت https://ticket.shamsazarfc.com/login اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

🔻علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم🔗 ticket.shamsazarfc.com بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

رسانه رسمی باشگاه شمس آذر قزوین، اعلام کرد بلیت فروشی از طریق سایت باشگاه قزوینی انجام می گیرد.

قیمت بلیط

مبلغ بلیت برای تیم میزبان ۷۰ هزار تومان و برای تیم میهمان ۱۲۰ هزار تومان می‌ باشد.بر اساس این اطلاعیه برای هر کد ملی ، یک بلیت با بارکد یکتا صادر خواهد شد.

در سامانه بلیت فروشی سه ظرفیت «میزبان ، میهمان و بانوان» برای تهیه بلیت در نظر گرفته شده است. البته برخی افراد در نرم‌افزار‌های واسط خرید و فروش مثل دیوار بلیت این مسابقه را با ارقام ۱۷۰ و ۱۸۰ هزارتومان به فروش می‌رسانند.

نحوه خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین (۱۱ آبان ۱۴۰۲) + قیمت و لینک خرید
بلیت فروشی مسابقه تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر در سایت باشگاه قزوینی انجام خواهد شد.

این ورزشگاه حدود ۱۵هزار نفر ظرفیت دارد و طبق قانون حداقل ۱۵۰۰ صندلی در اختیار هواداران تیم میهمان باید قرار بگیرد.
به نقل از روابط عمومی باشگاه شمس‌آذر قزوین، هواداران تیم شمس‌آذر (خانم و آقا) و هواداران تیم میهمان ، هم اکنون می توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه، بلیت دیدار هفته نهم لیگ برتر بین تیمهای شمس‌آذر قزوین و استقلال تهران را تهیه کنند.

لینک خرید:

‏ticket.shamsazarfc.com

همچنین مبلغ بلیت برای تیم میزبان ۷۰ هزار تومان و برای تیم میهمان ۱۲۰ هزار تومان می‌ باشد .

نحوه خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین

ورود به استادیوم، با بارکد یکتا درج شده روی بلیت (توسط تلفن همراه یا پرینت بلیت تهیه شده) و یا اصل کارت ملی هوشمند صاحب بلیت امکان پذیر است . جهت سهولت در ورود به استادیوم، پرینت بلیت تهیه شده را همراه خود داشته باشید. فوتبال دوستان حتما بلیت مرتبط با جایگاه مورد نیاز خود را تهیه کنند، بلیت مربوط به هر کدام از جایگاه های میزبان، میهمان و بانوان صرفاً در گیت ورودی مربوط به همان جایگاه قابل استفاده می‌باشد و در سایر ورودی ها غیرقابل استفاده است . بلیت بخش میهمان فقط برای تماشاگران مرد قابل خریداری می باشد.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر شمس‌آذر در قزوین پذیرای استقلال خواهد بود. بلیت‌فروشی این مسابقه که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود در اختیار باشگاه شمس آذر است و از طریق سامانه بلیت فروشی اختصاصی این باشگاه انجام می‌شود.

از این رو باشگاه شمس‌آذر قزوین قصد دارد قانون میزبانی را روی سکوهای ورزشگاه به طور کامل رعایت کند و از حضور هواداران خودی بهره ببرد. ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حدود ۱۵هزار نفر ظرفیت دارد و طبق قانون حداقل ۱۵۰۰ صندلی در اختیار هواداران تیم میهمان باید قرار بگیرد.

باشگاه شمس آذر که دوست دارد از امتیاز میزبانی خود به طور کامل مقابل استقلال بهره ببرد، کمی بیش از ۱۰ درصد سکوهای ورزشگاه (۲ هزار نفر) را به هواداران تیم آبی پوش تهرانی اختصاص خواهد داد.

نظرات