علت فوت و درگذشت بیتا فرهی چیست و چرا فوت کرد؟ +‌علت مرگ و عکس جوانی

2

علت فوت و درگذشت بیتا فرهی چیست و چرا فوت کرد؟ +‌علت مرگ و عکس جوانی

بیتا فرهی درگذشت

علت درگذشت بیتا فرهی بازیگر سریال های ولایت عشق و سرزمین کهن که ساعاتی پیش درگذشت عارضه ریوی و قلبی بوده است. بیتا فرهی، بازیگر قبل از انقلاب متاسفانه امروز ظهر در ۴ آذر ۱۴۰۲ از دنیا رفت. بیتا فرحی که در چند روز گذشته به علت عارضه ریوی در بیمارستان بستری بود ساعاتی پیش در سن ۶۵ سالگی درگذشت. خبر فوت بیتا فرهی را دخترش مهسا رسانه ای کرد. این بانوی هنرمند که حالش رو به بهبود بود بازیگر ساعاتی پیش در اثر مشکل ریوی و ایست قلبی چشم از جهان فروبست.

بیتا فرهی بازیگر سریال سرزمین مادری و ولایت عشق درگذشت, علت فوت بیتا فرهی بازیگر, علت مرگ بیتا فرهی بازیگر , بیتا فرهی بازیگر فوت کرد, بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون کیست و اهل کجاست کیه چیه

بیتا فرهی، بازیگر قبل از انقلاب، لحظاتی پیش درگذشت و علت مرگ وی بیماری ریوی و ایست قلبی ذکر شده است. وی در تاریخ شنبه، چهارم آذر ماه درگذشت. مراسم خاکسپاری وی متعاقبا اعلام میشود.

بیتا فرهی که سابقه حضور در مجموعه‌های تلویزیونی «ولایت عشق»، «سرزمین کهن» را داشت، ظهر ۴ آذر بر اثر عارضه ریوی و قلبی در یکی از بیمارستان‌ های تهران دار‌ فانی را وداع گفت. بانو فـرهی که در اولین تجربه سینمایی اش با خسرو شکیبایی همبازی بوده است، اضافه می کند:بسیاری زیاد از او کمک می گرفتم. همراه بسیار خوب و بهترین همبازی بود. هرگز نمی توانم یاری هایش را در فیلم هامون فراموش کنم. بعد از آن هم در چهار فیلم دیگر هم بازی شدیم.
همانطور که هامون برای بسیاری از تماشاگران سینما هنوز تمام نشده و هر از گاهی آنها را وا می دارد تا بار دیگر با سرگشتگی های حمید هامون همراه شوند، برای بیتا فرهی هم هنوز تمام نشده و در زندگی اش جاری و ساری است، خودش می گوید:ممکن است در سال، چند بار هامون را ببینم. وقتی از نظر کاری دلتنگ می شوم و کمبود پیدا می کنم، آن را می بینم.

مراسم تشییع و ختم

متعاقبا به اطلاع می‌رسد

به گزارش ایسنا: بیتا فرهی که طی چند هفته گذشته به دلیل عارضه ریه و قلبی در بیمارستان دی بستری بود، ظهر امروز ۴ آذر ماه از دنیا رفت.

هم‌اکنون سریال «سرزمین کهن» با بازی بیتا فرهی در حال پخش است.

«هامون»، «برادرم خسرو»، «دوران عاشقی»، «در انتظار معجزه»، «خاک آشنا»، «خون بازی»، «خانه ای روی آب»، «اعتراض»، «کیمیا»، «بانو»، «لامینور» و.. از جمله فیلم‌های سینمایی است که بیتا فرهی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

بیتا فرهی متولد سال ۱۳۳۷ بود و در سن ۶۵ سالگی از دنیا رفت. جزییات مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام میشود.

2 دیدگاه در “علت فوت و درگذشت بیتا فرهی چیست و چرا فوت کرد؟ +‌علت مرگ و عکس جوانی

  1. آن جونbahar گفت:

    بیتا فرهی در برنامه دور همی مهران مدیری سوال احساس خوشبختی می کنی گفت عمیقا چرا جواب داد برای اینکه بی نیازم چیز زیادی نمی خوام از پروردگارم روزگار کسی چیزی روحشون شاد یادش گرامی

  2. آن جونbahar گفت:

    بیتا فرهی می توانست فرانسه بماند به خاست خودش میان مردم اومد قطعه هنرمندان دفن نشد پیش مامانش هنرمند مردمی اشک در چشمانم جمع شد دخترش گفت فرانسه نماند تسلیت به دخترش فیلم بانو قشنگ بازی کرد اعتراض خون بازی فیلم هامون عالی بود فیلم زندگی را هم قشنگ بازی کرد

نظرات