علت فوت و درگذشت متیو پری بازیگر سریال فرندز چه بود! +‌ علت مرگ قتل یا خودکشی

0

علت فوت و درگذشت متیو پری بازیگر سریال فرندز چه بود! +‌ علت مرگ قتل یا خودکشی

متیو پری بازیگر متولد ۱۹ اوت ۱۹۶۵ در ویلیامزتاون، ماساچوست بوده که در سن ۵۴ سالگی درگذشت. این بازیگر ۵۴ ساله آمریکایی که با نقش چندلر در سریال فرندز به شهرت رسیده بود، ساعتی پیش به صورت ناگهانی درگذشت. بنا به گزارش پلیس علت اصلی مرگ متیو پری، بازیگر سریال فرندز غرق شدگی از استخر و خفگی در جکوزی منزلش ذکر شده است. او همچنین اعتیاد به قرص مسکن و الکل داشت.

بانوجه به پیدا شدن جسد متیو پری تحقیقات پلیس درباره علت مرگ ناگهانی و شوکه کننده این بازیگر محبوب آغاز شد. برخی گمانه زنی ها از قتل یا خودکشی خبر دادند. در صورتیکه این شایعات صحت ندارد و هنوز علت درگذشت متو پری غرق شدن در آی اعلام شد

جسد بی جان متیو پری بازیگر محبوب سریال «فرندز» ساعاتی قبل در جکوزی خانه‌ اش در لس‌آنجلس پیدا شد. همچنین گفته شده آثاری از مواد مخدر در آنجا وجود نداشته است. با اینکه مواد مخدر پیدا نشده است اما پلیس در خصوص مصرف مواد از سوی متیو پری تحقیق می کند. هنوز آثاری از خودکشی نیز پیدا نشده است. آنطور که نزدیکان این بازیگر گفته اند او از افسردگی شدید رنج می برده است.

علت مرگ و فوت متیو پری بازیگر سریال فرندز چیست؟ +‌بیوگرافی و درگذشت

علت مرگ متیو پری بازیگر سریال فرندز

متیو پری بازیگر آمریکایی در سن ۵۴ سالگی درگذشت. به گزارش رسانه‌های خارجی، متیو پری، بازیگر مجموعه کمدی (Friends) ساعتی قبل فوت کرده است. این بازیگر ۵۴ ساله آمریکایی که با نقش چندلر در سریال فرندز به شهرت رسیده بود، ساعتی پیش به صورت ناگهانی درگذشت. بنا به گزارش پلیس علت اصلی مرگ متیو پری، غرق شدگی از استخر و خفگی در جکوزی منزلش ذکر شده است.

پلیس لس‌آنجلس، جسد این بازیگر را در جکوزی خانه‌اش پیدا کرده و علت مرگ خفگی در آب اعلام شده است.

بیوگرافی

متیو پری با نام کامل متیو لانگفورد پری متولد ۱۹ اوت ۱۹۶۵ در ویلیامزتاون، ماساچوست هنرپیشه، بازیگر و کمدین آمریکایی – کانادایی بود که در نقش چندلر در سریال Friends به شهرت جهانی رسیده بود.

پری بازیگر امریکایی شهروندی ایالات متحده آمریکا و کانادا را دارد.

بیوگرافی و علت مرگ و فوت متیو پری بازیگر سریال فرندز چیست؟ +‌بیوگرافی و درگذشت

اعتیاد به الکل و مواد مخدر

متیو پری در سال ۱۹۹۷ پری یک برنامه ۲۸ روزه برای اعتیاد به ویکودین را گذراند. در سال ۲۰۰۰ او ۲۰ پوند(۹ کیلوگرم) به خاطر بیماری پانکراتیت کم کرد. انتشار چندین عکس از او که وضعیت آشفتهٔ وی از اعتیاد را نشان می‌داد جنجال‌های بسیاری به پا کرد. پری در سال ۲۰۰۱ برای ترک اعتیاد به اپیوئید (خصوصاً ویکودین و متادون)، آمفتامین و الکل دوباره یک دوره توانبخشی را گذراند.

علت مرگ و فوت متیو پری بازیگر سریال فرندز چیست؟ +‌بیوگرافی و درگذشت

فرندز یا دوستان (Friends) یک مجموعهٔ کمدی موقعیت آمریکایی ساختهٔ دیوید کرین و مارتا کافمن است که از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش شد و پس از ده فصل به پایان رسید. جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو‌ پری و دیوید شویمر گروه بازیگران این مجموعه هستند که به‌ترتیب در نقش‌های ریچل، مانیکا، فیبی، جوئی، چندلر و راس ظاهر شدند.

داستان آنین سریال دربارهٔ شش دوست ۲۰ تا ۳۰ ساله است که در منهتن، شهر نیویورک زندگی می‌کنند. این مجموعه توسط برایت/کافمن/کرین پروداکشنز و با همکاری برادران وارنر تلویژن تهیه شده‌است. تهیه‌کننده‌های اجرایی و اصلی این مجموعه کوین اس برایت، کافمن و کرین بوده‌اند.
متیو ۴ بار نامزد دریافت جایزه امی شده‌است که ۲بار نیز برنده جایزه شده. او همچنین در سال ۲۰۰۶ به خاطر داستان ران کلارک نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد، که ان را دریافت کرد.

نظرات